Hva skjer her… Dette er ikke etter planen min
prøver litt på nytt
52.85
Blæh… satser på at støtte 51 holder.
16 min senere, 50,80
ny tur til 43?
På tide å sitte litt på sidelinjen.
Nei, det må opp nå. Jeg kjøpte litt mer i går, orker ikke en tur til ned nå.
Det ser litt ut til at handelen snur opp igjen nå
Det ser ut til at MSI nettokjøper i dag. De holder kursen på plass mens de handler. Traderen min funker ikke helt i dag, så jeg har ikke helt oversikt over hvor mye de handler. Jeg tror opera snur opp igjen i løpet av de neste dagene
49,79 -
Det tekniske sier selg med unntak av at vi nærmer oss bunn av boilinger bands.
Har så lyst å kjøpe, men nå har jeg kjøpt for tidlig 2 ganger…
Faen, ble bare dritt i dag. Angrer litt på at jeg kjøpte i går kan du si. Hvor dypt skal vi nå? Hva sier det tekniske?
Jeg håper du treffer nå
Har vært litt dritt her også i går og idag
51 var teknisk støtte. - vanskelig å si tbh - har jo bommet selv.
Enten er 48-49 bunn ellers så tenker jeg 43, brytes den så 30 tallet? - men tror egentlig 48-49 er bunn, kanskje 43.
Venter på moment til å komme opp og et tydeligere teknisk signal
Den er jo interessant. Får håpe det er innsidehandel. Kanskje det kan få snudd troen på selskapet?
ja om CAR har fått oppdrag i å skaffe 70 000 aksjer så kan de ha drevet en short de siste dagene elns.
Kan være noe sånt. Det ser litt ut som det har snudd nå. Over 51 igjen
Syntes det er teknisk svakt nå.
49,71
Dobbel topp veldig bekreftet nå? - ny tur på 40 tallet neste uke tror jeg. Ihvertfall om børsen faller.
Ikke helt optimalt. Den hentet seg litt inn på slutten som den pleier, og det gikk en del aksjer i sluttauksjonen.
Jeg synes det er positivt at MSI, CAR, ARC og noen til nettokjøper.
Hvis det kommer ut noe positivt ifm den strategiske prosessen, som skal være ferdig i løpet av året, så kan alt snu.
Ikke noe moro å være i opera i dag (heller). Den ser litt ut til å ta seg opp igjen, men vi får se. Jeg synes det er interessant å se at MSI nettokjøper i dag også. Jeg tror dette kommer til å snu i løpet av uka, men alt kan jo skje når børsen er i dette humøret
Den var nede og testet denne støtten i dag, men jeg har ikke kjøpt noe siden jeg vil begrense aksjerisiko nå.
Prøver litt opera igjen
Pleier å gå bra for meg å handle opera på sånn 1 uke sikt. Liker egentlig å prøve å treffe i hvert fall noen måneder, men har bedre treffsikkerhet her for tiden. Kanskje fordi makro spøker.