Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Opera (OPERA)

Hva skjer her… Dette er ikke etter planen min

1 Like

prøver litt på nytt

52.85

2 Likes

Blæh… satser på at støtte 51 holder.

1 Like

16 min senere, 50,80

ny tur til 43?

På tide å sitte litt på sidelinjen.

2 Likes

Nei, det må opp nå. Jeg kjøpte litt mer i går, orker ikke en tur til ned nå.

Det ser litt ut til at handelen snur opp igjen nå

Det ser ut til at MSI nettokjøper i dag. De holder kursen på plass mens de handler. Traderen min funker ikke helt i dag, så jeg har ikke helt oversikt over hvor mye de handler. Jeg tror opera snur opp igjen i løpet av de neste dagene

49,79 -

Det tekniske sier selg med unntak av at vi nærmer oss bunn av boilinger bands.

Har så lyst å kjøpe, men nå har jeg kjøpt for tidlig 2 ganger…

3 Likes

Faen, ble bare dritt i dag. Angrer litt på at jeg kjøpte i går kan du si. Hvor dypt skal vi nå? Hva sier det tekniske?

Jeg håper du treffer nå

Har vært litt dritt her også i går og idag :slight_smile:

51 var teknisk støtte. - vanskelig å si tbh - har jo bommet selv.

Enten er 48-49 bunn ellers så tenker jeg 43, brytes den så 30 tallet? - men tror egentlig 48-49 er bunn, kanskje 43.

Venter på moment til å komme opp og et tydeligere teknisk signal

1 Like

@thomashagen

Innsidehandel? - 70 000 NMBR aksjer kjøpt nå av CAR

1 Like

Den er jo interessant. Får håpe det er innsidehandel. Kanskje det kan få snudd troen på selskapet?

1 Like

ja om CAR har fått oppdrag i å skaffe 70 000 aksjer så kan de ha drevet en short de siste dagene elns.

1 Like

Kan være noe sånt. Det ser litt ut som det har snudd nå. Over 51 igjen

Syntes det er teknisk svakt nå.

49,71

Dobbel topp veldig bekreftet nå? - ny tur på 40 tallet neste uke tror jeg. Ihvertfall om børsen faller.

1 Like

Ikke helt optimalt. Den hentet seg litt inn på slutten som den pleier, og det gikk en del aksjer i sluttauksjonen.

Jeg synes det er positivt at MSI, CAR, ARC og noen til nettokjøper.

Hvis det kommer ut noe positivt ifm den strategiske prosessen, som skal være ferdig i løpet av året, så kan alt snu.

2 Likes

Ikke noe moro å være i opera i dag (heller). Den ser litt ut til å ta seg opp igjen, men vi får se. Jeg synes det er interessant å se at MSI nettokjøper i dag også. Jeg tror dette kommer til å snu i løpet av uka, men alt kan jo skje når børsen er i dette humøret

1 Like

Den var nede og testet denne støtten i dag, men jeg har ikke kjøpt noe siden jeg vil begrense aksjerisiko nå.

2 Likes

Prøver litt opera igjen

2 Likes

Ser ut til at det ble litt trøkk nå. Du som starta det @holmes ?

2 Likes

Pleier å gå bra for meg å handle opera på sånn 1 uke sikt. Liker egentlig å prøve å treffe i hvert fall noen måneder, men har bedre treffsikkerhet her for tiden. Kanskje fordi makro spøker.

1 Like