Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Opera (OPERA)

dobbel bunn 48,3 ? 10.11 og 14.12

kommer pent etter dobbel topp

1 Like

Hva betyr det da?

dobbel bunn er et kjøpssignal som kan bety at bunnen er nådd :stuck_out_tongue:

1 Like

16:26:32 50,00 120 000 ASC DDB

Stor post etter stengetid

2 Likes

Beholder mine så lenge kursen holder seg over 50 kroner

1 Like

49,70

hva tenker du?

Tok en pause igjen

Bedre å kjøpe på styrke litt høyere når børsen nå er såpass svak og vaklende.

2 Likes

1 Like

Har noen tanker å dele om dagens Opera-nyheter?

Selv om de sier det ikke har noe med den pågående “strategic review” prosessen, så kan det jo se slik ut? De er vel for så vidt tvunget til å si at det ikke skal relateres til strategivurderingen… Eller?

«For ordens skyld understrekes det at den foreslåtte reorganiseringen ikke har noen sammenheng med den pågående «strategic review» prosessen, bortsett fra at re-organiseringen gir ekstra fleksibilitet med hensyn til fremtidige strukturelle løsninger. «Strategic review»-prosessen fortsetter som tidligere meddelt markedet og ytterligere informasjon vil bli gitt når tilgjengelig»

Skal Opera selge ut deler av sin virksomhet?

Jeg tror dette tyder på at Opera kommer til å bli delt. Dette gjør det enklere å selge deler av selskapet

1 Like

Opera forlenger den strategiske prosessen fram til fremlegges av årsresultat. Jeg er ikke helt overrasket, men samtidig litt skuffet. Tidligere har de sagt at prosessen ikke skulle ta lenger tid enn ut året av hensyn til ansatte og aksjonærer

5 Likes

Er det nå en skal prøve seg på litt Opera?

Ikke hvis du tror det blir en generell korreksjon i markedet.

3 Likes

Slo fra meg tanken om å kjøpe rimelig fort.

3 Likes

Både ASC og ESO har hatt interne overføringer på ca 100000 aksjer hver seg i dag (handler med nmbr). Kanskje det skjer noe her snart? Går litt opp nå hvertfall.

Jeg begynner å gå lei av Opera nå. Kommer nok til å selge meg ut snart hvis det ikke blir noe action. Får se an EGF og Q4.

Plutselig litt volum, og flere aktører henger seg på. Kanskje det fortsatt er håp for aksjen?

1 Like

Opera teknisk interessant nå.

Kjøpte 500 stk 45.58 så får vi se.

Ut i trafikk kaoset nå…

2 Likes

Jeg har fortsatt mine kjøpt på 53. Må bli flinkere til å selge… Får håpe opera snur trenden nå.

Taktomslag i Opera nå. Noe er på gang.

For en gangs skyld så er det en blå dag i Opera.

Tirsdag 9. februar er det fremleggelse av Q4, og resultat av den strategiske prosessen som har pågått siden august. Da får vi svar på hva som blir fremtiden til Opera. Jeg tipper at deler av opera blir solgt, siden de har strukturert selskapet som de har gjort den siste tiden.

Guiding fremover kan også bli interessant. Det virker som at de har fått orden på performance, og det blir spennende å se hva som kommer ut av avtalen med AT&T.

5 Likes