Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Opera (OPERA)

Gratulere :slight_smile:

“Opera viser ingen klar trend. Aksjen tester motstanden ved ca 68.00 kroner. Dette bør gi en reaksjon ned, mens et brudd opp gjennom 68.00 kroner vil utløse et kjøpssignal. Aksjen anses teknisk negativ på middels lang sikt.”

Investtech.

Åpner på 68 i dag!

*edit, eller ikke…

Rødt for Opera?

åpnet ned, en som la ut 35 000 for 64 kr…

Det presset ned auksjonen.

De ble nettopp kjøpt, forventer at det stiger utover dagen.

1 Like

På veg opp igjen nå. 66,00

Har nok vært preget litt av Hellas også.

1 Like

68,8

Opera viser ingen klar trend. Aksjen tester motstanden ved ca 68.00 kroner. Dette bør gi en reaksjon ned, mens et brudd opp gjennom 68.00 kroner vil utløse et kjøpssignal. Aksjen anses teknisk negativ på middels lang sikt.

1 Like

Ser jo ganske bra ut dette… Hvor høyt skal den tror du?

satte vel 80 som mål. ila 1 mnd for 6 dager siden.

Holder på den inntil videre.

1 Like

71,45!

Opera og Funcom er jo nesten perfekt omvendt korrelert de siste dagene…

2 Likes

Hva tror du her nå @Irathi

Jeg har ikke handlet noe…

Er på ferie.

Men tenker at den skal opp igjen. TA messig så er macd moment og rsi ok. Har ikke solgt enda.

1 Like

Sitter fremdeles. Ser bra ut nå og trenden på 90 dager står fremdeles. 80-85 kr ila juli! ( kanskje august)

1 Like

som en forsikring mot dobbel topp 71,45 ca så har jeg solgt posten. (se range 01.07, høy 71,45 )

Skal inn igjen på 72,5 ca

1 Like

http://finance.yahoo.com/echarts?s=USDRUB%3DX+Interactive#{“range”:“6mo”,“allowChartStacking”:true}

Se den siste tiden så peker både USDRUB og OPERA samme vei, men tidligere omvendt korrelert.

1 Like

Bra jobba :slight_smile: Hvor langt ned skal vi tror du?

rt 63.85

2 Likes

Vanskelig å si, den har støtte kring 63,8-64, men MACD har brutt ned. RSI er også på veg ned. Moment er under 0 også.

Så MACD og Moment tegner på at vi skal videre ned, dog kan Moment fort snu og vi er ikke langt under 0. MACD skal litt mer til.

Ellers så er vi helt i bunnen av den trendkanalen jeg snakket om. Jeg vil nok avvente litt og se om vi bryter ned gjennom denne. For da skal vi ned på 50 tallet, første omgang 58, neste 50-52. DA ville jeg kjøpt alt jeg kunne få tak i :smile:

Skal følge med på Opera videre.

3 Likes

Muligens vent til RSI nærmer seg 30? og se om trenden da er brutt ?

Det er en slags horisontal trend også med topp rundt 75, bunn rundt 58. og det er fremdeles en positiv undertone i RSI ville jeg sagt.

Så se om RSI og bunn i horisontal trend treffer likt - da tror jeg man kan kjøpe.

1 Like

Ligner jo forsåvidt også en “rounding top” eller hva de kaller det, som er et salgssignal.

2 Likes

Da er stigende trend brutt.

Ligg unna en stund karar :slight_smile: Vent på oversolgt RSI og stigning i RSI.

3 Likes

Synes vi er ganske gode på denne aksjen her på forumet! nå blir det spennende å følge med på rapporten, utfallet der er nok vanskelig å spå vha TA

2 Likes