Stappfulle ordrebøker og er helt enormt ekstra trykk forventes fremover grunnet initiativordningene for bedriftene, allikevel skjer det ikke noe med kursen ?? Hva er det som rir denne aksjen ?
En ting er å ha masse å gjøre, en annen er å tjene penger. Så langt har de vel brukt alt på vekst. Tenker dette kan ha noe innvirkning på kursen?
Hvis de ikke klarer å tjene penger nå så er det bare å komme seg ut tenker jeg
De burde klare å bygge opp solid recurring revenue fra lease-avtalene. Jeg tror det er her de store pengene vil komme fra.
Om dere ser intervjuet fra pareto konferansen, vil dere se at Norge, Sverige er allerede i pluss og har gjentagende inntekt.
Disse brukes nå for å booste de andre landene.
Der har vi kurs.
Ps: alle kan endre/legge til ticker på trådene.
Flott. Kan dette selskapet unngå å tjene penger nå fremover? Kursutviklingen er vel sterkt preget av skuffende kvartalsrapporter hittil. Trykket innen sol skal være ekstremt nå og spesielt nå når de gode ordningene for bedrifter har kommet på plass.
Foreløpig leverer Otovo kun til eneboliger og hytter
Hvilken intervju var dette?
Det fra pareto konferansen
Ja, men hvilken presentasjon under konferansen
Andreas Torsheim CEO i Otovo
Har analytikene kommet med noen forventninger til Q3? DnB og Sparebank1 dekker vel aksjen. Noen som vet?
Kan noen forklare meg hvorfor Otovo har abbo-inntekter? Skjønner at de har en software til solcellene, men hvordan generer dette income?
Folk som har solcellene på avbetaling?
Jepp, fant det ut nå. Det er helt riktig, det er leasing!