Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Panoro energy asa (pen.ol)

Fikk ikke noe såvidt jeg kan se. Hadde en tegning på en vanlig aksjekonto også.

Har du sjekket mail? I min låg det i søppel posten.

På vps. Gå på hendelser og så tildelinger

Håper du har fått tildelt aksjer.

Blir vel 33 % som har sovet. Hadde 50 % unnlatt å tegne seg hadde du fått 100 % overtegning :wink:

2 Likes

antall aksjer fått minus antall aksjer tildelt delt på antall aksjer tildelt ganger 100 er lik prosent?

eks Hadde 2600 tildelinger. Fikk 3900 aksjer.
(3900-2600)/2600*100= 50% over antall aksjer man hadde tildelinger på?

Bare et spørsmål. Hvis noen “glemmer” å betale. Blir disse aksjene da bare kansellerte?

Om bare 66 % benytter tegningsrettene, så er det 33 % av aksjene igjen å fordele. De 66 %-ene får da 1,5x (99/66) av det tegningsrettene tilsier, som er 50 % overtegning.

Om noen glemmer å betale løper det vel 8 % forsinkelsesrenter, og vedkommende vil måtte dekke kostnadene selskapet vil ha ved å selge aksjene til andre om de velger å gjøre det. De blir ikke slettet.

1 Like

Takker for oppklarende svar. Når jeg ser det nå så er jeg jo enig. Får legge det på dårlig natts søvn.

Etter Emisjonen har Panoro virkelg fått en størrelse når det gjelder produksjon og nye felt…

Er allerede en tråd for panoro her inne, burde være nok det :slight_smile:

Er ny her inne så bær over med meg…:wink:

Q4 fra BWE

Panoro Energy - Update on completion of acquisitions

2 Likes

Noen som har blitt trukket beløp til emisjonen i dag?

Jeg har ikke blitt trukket enda.

Bare på Zero konto, der har jeg også fått inn aksjene + overtegning , men de står fremdeles til 15,5 da…

Det er kun bekreftelse på at du får aksjene og at pengene alt er trukket. Aksjene bør være på konto den 26 evt 25 om det går fort.

Ja, sant nok. Nordnet skrev 2 - 4 uker, men håper nå de blir omsettelige til den 25.

er pengene trukket til deg? Ikke rørt en krone her.

For dei aksjene som eg har på Zero konto er dei trukket. Men ikkje enda for dei aksjene eg har på ASK