Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Paradox Interactive (PDX)

1 Like

DET er bad news :stuck_out_tongue:

Det forklarer utsettelsen.

Ja , og med tanke på at det ikke er første utsettelesen så er det nok flere ting som ikke har gått som planlagt ( eventuelt samme problemer over lengre tid ). Det store spørsmålet ( og etter min mening det viktigste ) er jo om man fremdeles mener det er bad news når spillet er ute :slight_smile:

1 Like
3 Likes

Hvor mye tror dere CK3 selger i år hvis de får greie reviews ? 1.juli 2018 hadde CK2 solgt 3170312 kopier på steam.

Var dette datoen FØR de ble gratis?

Jeg trodde jo det ble gratis i fjor men ser at det skjedde rundt april 2018 så det påvirker jo litt.

EDIT: Ser steamspy estimerte 1630698 spillere i mars 2018

EDIT 2: :rofl:

1 Like
1 Like

Reviewsene begynner å komme inn for CK III. Ser ganske ok ut for å si det mildt. 91 i rating på metacritic i skrivende stund.

4 Likes

Selger brukbart i preorderen og så synes dette ser lovende ut . Ligger iallfall an til en bedre release enn de hadde med Imperator: Rome :wink:

1 Like

EDIT: CK3 #1 kl: 17:55 og 13624 som spiller det kl 18:13…

EDIT : 26846 spillere kl 18:16 og 49455 kl 18:29

EDIT : Kl 19:24 har vi 81846 spillere og #1 ( standard ) / #3 ( royal edition ) … Tror vi kan si at CK3 har solgt greit…

EDIT kl 20:22 : 93k spillere og fall guys ligger nå som #3

EDIT kl 21:56 : Ser ut som peak ble 97008 og kombinert med 88% positive reviews ( 466 ) så må jeg si jeg er fornøyd med releasen :slight_smile:

2 Likes

Fin kursutvikling her, strålende kritikker og så lenge man topper GTS kan det nok fortsette enda en stund. Tradingmessig er kanskje det beste salgsøyeblikket på en midlertidlig topp når den faller på GTS.

Vanskelig å time utgang. Jeg ser på en potensiell medling med “over 1 million copies sold” som et høydepunkt. Men jeg tror de må være nær det tallet. Så litt usikker.

Det også, er det ikke bare å gange antall reviews med 40 da? med litt usikkerhet selvfølgelig

Stor usikkerhet der, Men å følge med på GTS er jo et fint sikkerhetsnett frem til den dropper der. ( hvis det ikke kommer 1 MIllion sold melding).

Prøvde å finne litt info om Surviving the aftermath og fant denne fra mai :

“Because of this, we made the difficult decision to push back the official launch of Surviving the Aftermath 1.0 to early 2021”

“But there is good news! We are excited to share that Surviving the Aftermath will be available on Steam Early Access on October 22, 2020”

1 Like

Tror 40 skal være relativt greit å bruke men Satisfactory hadde f.eks solgt 367601 med ca 8250 reviews.

2 Likes
1 Like
1 Like