Ikke første og siste gang XI gjør dette med en aksje. Er vel bare å dokumentere.
Vel, det er ikke vel alle retail inv. som har oppimot 550k kr å leke med på en case slik som dette. Men det er ikke utenkelig at det blir noen justeringen på listen.
Mottatt. Forslag til løsning, vi dropper saken her;) Jeg forstår hva du mener.
Vad skedde idag?
Skulle gjerne forklart deg, men er visst noe vi lar være å prate om for å beskytte noen medlemmer her inne.
Fordelen for oss som har trua på selskap i eit lengre perspektiv er jo at dager som i dag truleg har gjort at dei store selgarane som ville ut, no er ferdige. Det jevne salgspresset vil då kanskje bli borte heilt til den dagen dei største XI gutta hopper av. Då kan det jo fort bli stygt ein dag eller to.
XI pump ?? Var har den blivit nämd?
Pump alla ASP ? Haha listorna skriker Atle.
Atle aka ASP… greit å ha noen å “skylde” på ja…
Om ikke de som ville ut benyttet muligheten i dag så blir jeg overrasket. Har også trua på sikt, men i stedet for å være med på en potensiell berg og dalbane de neste dagene tok jeg gevinst og ser ann utviklingen.
Skylla på haha. Gäller att vara gatsmart
När Atle haussar så tittar jag åt annat håll
Var andre enn Atle som startet denne haussen dog.
Ja, har også trua på denne på lengre sikt, behovet for digitalisering i helsesektoren blir jo ikke akkurat mindre, men tok også gevinst idag da jeg frykter for en dupp imorgen, ser an utviklingen.
Kan selvfølgelig også bli litt FOMO imorgen om man tror på litt haussing i Aksjesladder.
Oki. Så Atle har bara legat och väntat med sitt innehav.
Time will tell
Atle brukes som et “synonym”, om vi kan kalle det det, i denne gruppen.
Atle handlet idag, det har han innrømmet. Men halve XI handlet også.
Jepp. Er andre som har akkumulert aksjer der i lengre tid allerede…
Peder
PSKY er et av få selskaper som fra her kan bli en skikkelig multibagger. Tror jeg på det nei for da hadde jeg seff tatt et mye større lodd enn jeg har men i motsetning til mange andre ESG med ville drømmer og en tilnærmet umulig ligning så er det omsetning i systemet i dag og som jeg har sagt flere ganger skal man virkelig gå long ting i verden og reise vekk de neste 20 årene så gå kong alt som har med helse tech å gjøre for er noe sikkert i vesten er at vi blir eldre rikere og kommer til å bruke mer og mer på helse fra a til å
Så da vet vi at ASP planlegger å tømme bussen idag.
Dersom det er riktig at han doblet beholdningen er det vel snakk om under 0,5 mill aksjer. Omsetning etter 20 minutt 1,5 mill aksjer. Hva er problemet her?
Då brukar det bli mörkt
Var vel et kryss som er grunnen til den store omsetningen.