Kommer helt ann på hva målet er . Kort gevinst. blir man aldri fintet ut når man selger og får gevinst.
Håper man på lavere inngang igjen kan man gå på en smell.
Kommer helt ann på hva målet er . Kort gevinst. blir man aldri fintet ut når man selger og får gevinst.
Håper man på lavere inngang igjen kan man gå på en smell.
Jepp! Skrur man siktet for litt lengre distanse, så ser PSKY også interessant ut da aksjen tilsynelatende bunner ut på kjempevolum og selskapet ser direkte feilpriset ut.
Edit:
Holder seg fint.
Ser ut som den skal slite med 4 kroner, mange som har handlet rundt det nivået.
Nja, ser man på volumet så burde ikke 4 være avskrekkende. Jeg avventer like fullt videre.
Ser jaggu meg ut som den slutter over 4 kroner, tok gevinst på 4 kr, så ser jeg an morgendagen
Og slik ble det.
All honnør til de som ikke solgte tidligere.
Tenkte den kanskje skulle videre fra hvor jeg solgte, men grådigheten har mer enn en gang ødelagt et fint opplegg for meg så av og til skal man være fornøyd med en fin kortsiktig tradegevinst
Aldri dumt å ta gevinst, alltid nye muligheter på børsen
Kan hende PSKY skal ned å teste 4 kroner igjen, vil se hvordan den reagerer på 4-tallet igjen før jeg foretar meg noe mer.
Ekstremt happy med traden min her idag. Traff nesten bunn og fikk solgt på veien opp. Har forsatt ekstremt liten tro på selskapet, Til de som rir videre. Vær ekstremt forsiktige da noen av de største pumperene på Oslo børs nå er aktive i aksjen.
Leste på XI at ASP snittet ned til 4 kroner, så da har i hvert fall han tilgode å ta gevinst, men kan bli stygt når det skjer.
Har fulgt selskapet siden listeføring, kjøpte og solgte i dag. Blir spennende å se hvor ferden bærer hen, etter oppgangen venter jeg til Q2 før eventuell ny inngang. Å kjøpe seg inn på dette nivået, med det særdeles kunstige volumet som har oppstått, er vanskelig å forutsi hva som vil skje. Har ikke nødvendigvis tiltro til at så mange er long long
Med all respekt å melde slike utsagn fester jeg ingen lit til. Altså det til han asp
Hehe, nei tar det meg en klype salt, tror kanskje ikke han har en veldig stor pott heller, så kanskje begrenset hvor mye han kan påvirke kursen, men at han kan herje i smallcap-aksjer er det ingen tvil om.
Han er ikke blant topp 50 pr mandag 23. august.
Men, det er hevet over enhver tvil at større gutter herjet aksjen idag, det er 100% sikkert.
Det som gjenstår er å se om det varer såpass at man får se dem to til tre dager etterhverandre på listene i neste uke
Hyggelig å være PSKY aksjonær i dag
Det kan vel fort bli litt ruglete neste dagene, til vi får mer innsikt i hvem som forlot - og hvem som tok plass i dag.
MCAP er nå 830 mill. Altfor tidlig å få høydeskrekk, når man ser på sammenlignbare selskaper, tror jeg.
XtraInvestor som kjører denne aksjen slik de vil vel? Gunstig for dem som er med i gutteklubben. Ikke noe nytt annet enn mer aktivitet på XI.
Forstår hva du mener, men slik du fremstiller gruppen så kan antydningene lett misoppfattes.
Utfordringen er at man får kanskje ikke vite hvem som kom inn før gutta er ute igjen
Hvor mange aksjer må man ha for å komme på topp 50 da?
169k