Når ting beveger seg uventet høyt, er det alltid godt å ta litt overskudd.
Fremgår det hva Nordhealth sin cashposisjon er her (se appendix)?
3,7meur side 38
Nordhealth AS (ved første øyekast):
- Omtrent samme inntjening / marginer
- Kasse som er ~360 mnok mindre
- Mcap som er ~2,5+ mrd høyere / 5x høyere
De 10 % opp fra en heftig kapitulasjon fremstår som piss i havet vs. oppsiden her.
En OK rapport her, nye kursmål på ~10-20 kroner, så skulle man tro denne kunne gå skikkelig.
Tror denne fort kan teste 4 kr, om ikke idag kanskje imorgen? Om den bare klarer å bryte SMA 20 på 3,71 så blir vel neste større motstand 4 kr?
Kastet meg også, men tror du har rett at den skal høyere.
Disse gutta skal ha mer enn 10%
tenker vi ser 4 kr idag++ om selger begynner å bli tom nå. holder videre.
Blir alltid bingo med den slags tradere i aksjen. Jeg har ingen stor post inne, så tar heller et lite tap enn å miste anledningen til å HODLE til en pen gevinst. Prisingen fremstår helt på trynet.
Kjekt å sjå at det vart litt interesse her inne. For min del er dette eit long case. Har trua på tidlegare kollegaer Journalsystemer i skyen er jo ikkje noko som kjem til å gå av moten med det første, men leiinga i selskapet har jo ein veg å gå for å overbevise marknaden ser det ut til.
I alle vekstcase er det jo eit “bet” på om dei lykkast eller ei. Eg trur det vil gå vegen etter kvart.
Enig, fikk selv drøyt 10% på en time og det er jeg tilfreds med.
Men, presset i denne er garantert ikke over idag.
Det er for store gutter som kjører den til at det gir seg allerede.
tenker det jeg også Rodjer, skal pumpes en stund her nå, og ser ikke bort i fra 4kr i dag. selskapet falt og falt i mange mnd og ligget med brukken rygg lenge på PW som skuffet litt.
Tok en pause på 20 prosent opp her. Men skal definitivt følge denne videre. Her er det gode muligheter for reprising. Om den stenger over 4 en dag eller to, så er det veldig pent.
kan du legge ut hele ordreboken nå?
Merk den er meget dynamisk fra sekund til sekund,
Ser ASP er aktiv i PSKY diskusjonen. Snakker om kryss og kanskje hele posten borte.
Vær forsiktige.
Solgte meg ut på 3,6 og er fornøyd med det
ute på 4 her, kom for mye selgere nå i boka, skal sikkert videre men fornøyd her
Irriterende ble for grådig her… lå på kjøp på 3,28 når den var på 3,31
Det vil komme ned, så god strategi for å realisere et overskudd.
For mye stigning på for kort tid. En alarm er på.
RSI er nå +48 fra 20,5 om morgenen.
Jeg tror også de som selger kan bli fintet ut her. Bare å ha denne på watchlist. Plutselig druser den opp igjen til ~7 kroner. Noe som fundamentalt fremstår som rimelig og fortjent.