Godt mulig det ble levert tilbake noe shorts også.
Ser an Q2 imorgen før ny inngang .
Nesten hele oppgangen fra forrige uke er forsvunnet. Hvem fortsetter nedsalget nå som Msip er helt ute…?()
Alle de som pumpet kursen. Kan raskt bli et offer for det samme når vi nærmer oss 3.
Liten advarsel her, men virker for meg som at flere legekontorer rundt omkring avslutter i disse dager sitt kundeforhold med PasientSky grunnet misnøye. Er de ryktene jeg har fått beskjed om ihvertfall. Jeg velger å stole på mine kilder, men ta det til etterretning.
Tror dette er priset greit inn på disse nivåene. Selv tror jeg en del høyere cashburn og underskudd som følge av hyring av PR-firma med andre tiltak, men håper det kommer noe positiv guiding og oppdatering vdr. churn.
Hva tenker folk, en nøytral rapport, men kan jo nettopp være det som kan løfte denne?
Oppsummert - tdn Patientsky økte omsetningen med 50 prosent – tapte 16,6 mill. på driften
Helseportalen Patiensky hadde en omsetning på 51,4 millioner kroner i andre kvartal 2021, mot 34,1 millioner kroner i samme periode foregående år. Det er en økning på litt over 50 prosent.
Det fremgår av selskapets kvartalsrapport onsdag.
Ebitda ble 11,9 millioner kroner, mot 14,6 millioner året før. Driftsresultat ble -16,6 millioner kroner i kvartalet, mot -2,7 millioner kroner i samme periode året før.
Ifølge dagens kvartalsrapport har Patientsky de seneste dagene gjort en betydelig og viktig endring, ved ansettelsen av Kristian Ikast som ny konsernsjef. Det fremgår at hans mål blir å drive selskapet over og inn i neste fase: fra et oppstartsfase til oppskaleringsfase.
«Den kritiske fasetten av denne fasen av reisen er å fokusere tilbake på å være plattformselskapet som vi hadde tenkt å være fra dag én. Alt vi gjør fra i dag og fremover vil være å støtte og dyrke denne ambisjonen», heter det.
Patientsky er notert på Euronext Growth, og har en markedsverdi på 672 millioner kroner før børsåpning onsdag. Aksjekursen har falt nær 80 prosent siden toppunktet i januar.
Tror personlig ikke det, særlig tatt i betraktning den voldsomme nedgangen siden listeføring - trolig mer signifikante nyheter må til? Bytte av CEO tror jeg kan få en effekt med tiden.
De verste dommedagsprofetiene som har kommet på denne tråden siden i sommer synes å kunne avblåses nå. Men nå har det stort sett vært udokumentert synsing, og det legger jeg ingen vekt på uansett. Les rapportene, vurder meldinger og guiding, vurder bransje / sentiment og tenk selv Jeg er langsiktig i denne aksjen.
Hehe, ja har jo både hørt det ene og andre om emisjoner osv, men ingen grunn til å bekymre seg for dette med 400 mill i cash. Ser heller ikke noe grunn til noe særlig videre fall. Ser an dagen, så tar jeg sannsynligvis en lyttepost her idag
Var betre enn frykta dette:
For dei som vil sjå webcast så limer eg inn ei lenke her. Startar kl 11.
Markedet likte tydeligvis rapporten, eller rettere sagt at den ikke var helt på trynet
Pumperene som dumpet tidligere i uken har startet ny runde.
Skal være i orden fra nå av
Salgstrykket er fortsatt veldig høyt.
Får se hvor mye insiderpuck som kan hjelpe prisen.
Ja, og spreaden kan være fæl, flere prosent mellom kjøp og salg