Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PatientSky Group

Håper dette ikke er nok en pumpe og dump.

Eg valgte å selge meg ut etter dagens presentasjon. Har trua på selskapet på lang sikt, men trur dei må få ordna opp litt i "ting og tang "før det tar av. Ser ut til at samme aktør som hadde forrige pump and dump er aktiv med 6000 postar på begge sider av boka, så eg legg denne på watch-lista inntil vidare.

Kortsiktig set eg heller pengane i Elop, så får tida vise kor lurt det er.

7 Likes

Blystad har trua:

1. SONGA CAPITAL II AS +2 410 000 +67,47% 5 982 208 3,01%
1 Like

Handelsbanken har inte
image

1 Like

Noen som vet hvor mye cash PSKY har igjen?

Dvs når må de gjøre tiltak for å skaffe mer penger.

De har 400 mill ca, så ser ikke noe behov for påfyll på en god stund👍

1 Like

Har du aksjer i PSKY nå?

Nope hadde en liten trade fra 3,29. Mener forsatt at selskapet har endel problemer de ikke kommuniserer nok ut og ikke viser vilje til å fortelle hvordan de tenker å løse.

Enig, de har en jobb å gjøre. Dette jeg fant i presentasjon om tiltak, hovedsakelig markedsføring og PR, noe som kommer til å øke cashburnen fremover.

image

På ett eller annet tidspunkt, med forbehold om uendrede fundamentale forhold, blir pris så «billig» jeg vurderer å kjøpe i et bet på rekyl opp.

1 Like

Ja, blir spennende med oppdaterte aksjonærlister på mandag, det gikk vel noen kryssalg på onsdag, kanskje Songa tok ytterligere lodd?

Neste kjøpssignal er vel om denne bryter 4 kroner på høyt volum?

Songa/Blystad er nå 3. største aksjonær med 6,16 % av aksjene:

7. SONGA CAPITAL II AS +750 000 +12,54% 6 732 208 3,39%
8. SONGA CAPITAL AS - KONTO #4 +3 000 000 +120% 5 500 000 2,77%

Nå har også Tin teknik solgt alt. Investorene ut - traderne inn. Kortsiktig kan det gi kursoppgang, men langsiktig dårlig for selskapet.

Ja, hehe, snakkes mye om den nå på tradingmiljøer som XI etc., og Blystad ser vel sitt snitt til å skape litt blest om aksjen, så akkurat nå en aksje for de kortsiktige.

Ser også at ASP er igang.

Ble veldig mye tradere her nå.

Siden jeg er snill og @pdx sover. Litt snikreklame hvorfor innsider er bra.

Slik liste opp til 50 største kjøp / salg hver dag + top 50 eiere finnes på en drøss med noterte aksjer. bli innsider idag!.

3 Likes

Spennende her nå med de som har gått inn i følge listene siste uke. Lurer på om de har en plan her, eventuelt sett noe som vekker interesse. Selskapet har jo falt sinnsykt i verdi på noen mnd. så er vel flere som tenker at ca 4 kr er “billig” inngang.

Jøss, Tore Aksel Voldberg kjøpt over 3 millioner aksjer. Dette er gutter som kan hamle opp med bergenspakket.

1 Like

Denne aksjen er vel nå fylt opp med tradere som er ute etter kortsiktig gevinst?

1 Like

Han har nok allerede solgt seg ut.

PatientSky execute the first phase in their “Everyone to the Cloud” strategy

1 Like