Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PatientSky Group

Ikke akkurat lystig lesning den siste rapporten. Mens omsetningen er den posten som øker minst, så har alle kostnads-postene økt mer, spesielt lønnskostnadene, noe som selvfølgelig også tilsier at underskuddene har økt betraktelig. Dessuten har EBITDA gått fra postiv til negativ i Q4. Samtidig så har de brent nesten 200 MNOK fra Q1-Q4, nesten halvert cash-beholdningen på 9 måneder! Noe sier meg at de ikke er ferdig med emisjoner med det første.

3 Likes

Ikke long, men tradingmessig har den vært grei. Når kursen nærmer seg 3,2-3 har den en tendens å klatre noen øre.

2 Likes

Pent innsidekjøp idag, så kan få en fin pump imorgen om ikke makro blir en buzzkill🙂

1 Like

850k aksjer i dag ervervet av insider.

Ser han snart eier 40 %, men tilbudsplilkten gjelder kanskje ikke på Euronext Growth?

Hasje peiling

Nei, det gjør det ikke, da slipper man de spekulasjonene :slightly_smiling_face:

“Blant annet gjelder ikke reglene for tilbudsplikt på Euronext Growth. Disse forplikter en investor som krysser eierskapsgrenser på 33, 40 eller 50 prosent å by på hele selskapet til samme kurs.”

1 Like

Ny rente

Primary insider notification of share purchase

Nytt innsidekjøp i dag. Montro om dem kjøper seg opp for å sikre seg selv fra å bli kjøpt opp av er VF.

Ser på aksjonærlistene at det er 2 ganske store som har begynt å lempe ut aksjene som Melin kjøper, ca 8 mill aksjer skal vel selges. Får se om Melin kjøper alle.

1 Like

På tide å kjøpe litt her nå tror jeg

Da har jeg fylt opp vps for første gang, kr 2,70;)

Venter til jeg ser om om kursen vil ned over til 2 først

Kr 2 tviler jeg på,men om du har inngang på kr 12,10,8,6,forstår jeg tanken:)

Hva er snittet på folk her?
Kommer det any god News på dette selskapet?
Snitt på 5 kr her.

Kjøper du ikke mere idag da?

Nope, no cash. Venter på 1,70 kr :see_no_evil:

Du har da ikke mere cash på 1,70 ;)))))

Skal inn her selv, men venter til nr. 38 (26?), 12 og 7 viser om de skal helt ut eller ikke. Potensiale for omfattende salgspress her.