Ikke akkurat lystig lesning den siste rapporten. Mens omsetningen er den posten som øker minst, så har alle kostnads-postene økt mer, spesielt lønnskostnadene, noe som selvfølgelig også tilsier at underskuddene har økt betraktelig. Dessuten har EBITDA gått fra postiv til negativ i Q4. Samtidig så har de brent nesten 200 MNOK fra Q1-Q4, nesten halvert cash-beholdningen på 9 måneder! Noe sier meg at de ikke er ferdig med emisjoner med det første.
Ikke long, men tradingmessig har den vært grei. Når kursen nærmer seg 3,2-3 har den en tendens å klatre noen øre.
Pent innsidekjøp idag, så kan få en fin pump imorgen om ikke makro blir en buzzkill🙂
850k aksjer i dag ervervet av insider.
Ser han snart eier 40 %, men tilbudsplilkten gjelder kanskje ikke på Euronext Growth?
Hasje peiling
Nei, det gjør det ikke, da slipper man de spekulasjonene
“Blant annet gjelder ikke reglene for tilbudsplikt på Euronext Growth. Disse forplikter en investor som krysser eierskapsgrenser på 33, 40 eller 50 prosent å by på hele selskapet til samme kurs.”
Nytt innsidekjøp i dag. Montro om dem kjøper seg opp for å sikre seg selv fra å bli kjøpt opp av er VF.
Ser på aksjonærlistene at det er 2 ganske store som har begynt å lempe ut aksjene som Melin kjøper, ca 8 mill aksjer skal vel selges. Får se om Melin kjøper alle.
På tide å kjøpe litt her nå tror jeg
Da har jeg fylt opp vps for første gang, kr 2,70;)
Venter til jeg ser om om kursen vil ned over til 2 først
Kr 2 tviler jeg på,men om du har inngang på kr 12,10,8,6,forstår jeg tanken:)
Hva er snittet på folk her?
Kommer det any god News på dette selskapet?
Snitt på 5 kr her.
Kjøper du ikke mere idag da?