Nope, no cash. Venter på 1,70 kr
Du har da ikke mere cash på 1,70 ;)))))
Skal inn her selv, men venter til nr. 38 (26?), 12 og 7 viser om de skal helt ut eller ikke. Potensiale for omfattende salgspress her.
Ikke store salg på listen i dag. Men Danske bank og skandinaviska Enskilda selger litte granne. Virker ikke som at noe annet enn oljerelatert er så interessant for tiden. Står fortsatt inne for at kursen skal under 2. Dette er ikke nødvendigvis PSKY sin feil, men sentimentet er ikke der.
Lite salg fra de siste store selgerne på listen idag ja. Jeg også vil ha lavere kurs om jeg har kjøpt den på 10 kr;)
Det er vil ingen som kjøpte på 10 som ikke har solgt?
Sitter en haug med insidere som har alt fra kr 14,10, 8 og 3 tallet. Jeg selv har lavt kr 3 nå¨
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Hørt det da? Slik påstander må nesten valideres eller det i samme gaten som å antyde en emisjon er forestående.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Takk for tilbakemeldingen.
Not sure what they offer that the competition can not. I had a tiny quick trade on this one but all out now. Loved the idea when I read up!!
However, I asked my wife’s friend what they used. Was not PatientSky as it was way to expensive and offered stuff they did not need. This is all I know, but I will keep following. Let’s see what the future brings.
Kjøpssignal?
Hadde en drøm om å at denne skulle ned i 2, men det er vel bare å drømme om nå…
Merk: månedsvisning.
Slik regner Spetalen
Tilbake til kursmålet på 4,50 kroner. Slik har Spetalen regnet seg frem til det:
17 ganger EBITDA minus investeringer gir en børsverdi på 6 kroner aksjen for SaaS-virksomheten. Spetalen har satt PaaS-virksomheten til null og i tillegg trukket fra ett års driftsunderskudd fra denne biten. Og på toppen av det har han lagt inn en likviditetsrabatt på 15 prosent.