Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Hvem refererer du til her?

Det er i og for seg sant, så det er jo ikke noe feil med å si det… Men man må ha i bakhodet at BP ikke signerer NDA i hytt og vær.

Hvor sannsynlig vil folk si at PCIB blir kjøpt opp eller får en god avtale?

Vår partner BioNTech har i dag svingt mellom USD 48,85 og 41,18 (delta på 18,6% fra bunn til topp)…

Er det slike svingninger vi må bli vant med mens vi venter på nyheter?

1 Like

Jeg mener PCIB er glimrende posisjonert for å få en god avtale. Lytt gjerne på Radforsk podcast 103 og 104. For den utålmodige anbefales en teskje Jonas Einarsson tre ganger daglig til børsmeldingen kommer :slightly_smiling_face:

5 Likes

Jeg kan bekrefte at BioNTech sin nylig publiserte prekliniske studie med en CAR-T forsterkende mRNA-vaksine IKKE brukte PCI for levering. Slik jeg forstår artikkelen, så er målet for denne vaksinen samtlige lymfeknuter i kroppen, og da blir belysning naturligvis umulig.

Jeg vil si dette er hverken positivt eller negativt. Det som er sikkert er at BioNTech inkluderer PCI i ett eller flere av sine prekliniske programmer, men det er altså ikke dette. Kanskje er det nye forsøk med BNT131/SAR441000 som jeg spekulerte om i post#2054 (PCI Biotech - Småprat 2020 del 1 (PCIB))

11 Likes

Godt å sitte i PCIB og PHO i disse tider.
Begge er kapitalisert og har ikke dette problemet hengende over seg.

Rapportene fra AZ samarbeidet og tidligere Ultimovac samarbeidet skal offentliggjøres mener jeg bestemt å huske.
Positive skulle de også være.

Lurer på når vi kan forvente dem?

2 Likes

Nei, håper og tror den blir mye høyere.

Det eneste vi har fått vite er at Ultimovacs-resultatene skal publiseres.

Vi har vel ikkje fått noe lovnad om at AZ-resultatene skal publiseres, men der håper vi på kommersiell(e) avtale®…

Jeg tror PW sa i èn av podkastene at resultatene fra AZ-samarbeidet også ville bli publisert, uten å nevne dato for når det ville skje…?

2 Likes

Tror ikke det er vitenskapelige resultater vi først og fremst skal vente på nå.

9 Likes

Resultaten från den prekliniska forskningen kommer med största sannolikhet efter avtalet med AZ för att inte ge andra BP inblick/info hur bra resultaten är och försöka buda över AZ för avtal inom onkologi.

Ultimovacs resultaten har planerats att publiceras men är enligt svar per mail långt från hög prio.

FimaVacc fas 1 skall publiceras i tidskrift under H12020 enligt Per, dock vet man aldrig då artiklarna går fram och tillbaka och redigeras innan publikation.

3 Likes

PW har bekreftet at de skal publisere resultatene.

3 Likes

Iran har bombet amerikanske baser i Irak. Krigen er i gang. Vi faar haape paa at oljeprisen holder OSEBX oppe, slik at PCIB holder seg nogenlunde.

1 Like

Alt avhenger av USA gjør nå
Håper og faktisk tror de ser at Iran var «nødt» til å gjøre en handling for å «rettferdiggjør» bombingen til USA.
En ny bombing vil føre til en til osv. Det håper jeg vi og enda mer de som står i det slipper.
Det er bare trist og burde være unødvendig i 2020… bruk handel som middel - ikke bomber…

6 Likes

Hehe, hva har oljeprisen med PCIB å gjøre?
Forøvrig enig med @Lytter , ekstremt barnslig oppførsel av begge land, men sånn går det når man gir våpen til barnehagebarn.

All is well, sier Trump. Han prøver å dempe situasjonen.
80 drept, sier Iran. De vil gi inntrykk over for eget folk at «se, nå har vi fått hevn».

Ingen av partene er tjent med krig, så da blir det forhåpentligvis slik. :crossed_fingers: At det roer seg etter dette.

4 Likes

Først PHO, now TRVX avtale med Asia. Gratis. Kanskje next in line PCIB som varstlet å ha noe på gang med en Asia partner også. Ja ja. TTT

5 Likes

Veldig positivt for selskapene fra Radforsk.

Du får ikkje høy odds på at PCIB er neste selskap med avtale i Asia.

6 Likes

2,2 millioner kroner up front til Targovax var jo en heller symbolsk sum da. Jeg håper en evt. partner for FimaCHEM/RELEASE i Asia dedikerer seg med litt mer tyngde.

5 Likes

Da har du rett i @polygon, PCIB er i en helt annet posisjon enn TRVX mht resultat, tidsperspektiv, finansielt og sine 3 platformer.

4 Likes