Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Det er paa tide! Og vel fortjent. Vi har satset sparepengene vaare paa og redde liv.

10 Likes

Begge deler er en plattformteknologi, så hvorfor ikke?

3 Likes

Uønsket og lite sannsynlig at kjøper over børs før bud. Vil bli ansett som forsøk på.fientlig overtakelse. De vil kun få.noen prosenter før kursen eksploderer.

ja, det er det :slight_smile:

Jøss, mine oversikter er alltid med en lag på 15 minutter.

kanskje du skal bestille RT da :sweat_smile:

1 Like

Åpenbart! Mener å huske det kom som standard i Nordea. Helt fersk bruker av DNBs aksjehandelløsning.

1 Like

Synes selgerne er disiplinerte. Er det bare vi som forstår caset igjen? Da blir det mer moro fremover.

4 Likes

Endelig. Jungeltelegrafen gaar, og PCIB blir mer og mer kjent fordi vi har blitt annerkjent av Astra Zeneca, og med det av mange andre. Forhaapentligvis snart av alle, og da vil ikke kursen vaere langt unna 4 siffret.

1 BigPharma partner til, saa baerer det ut i stratosfaeren. Den kan forsaavidt komme naar som helst.

8 Likes

Du får RT som standard i nordea.

1 Like

Spennende å se hvor vi ender inn mot fredag 12.:sunglasses:

2 Likes

I Pareto også, og på 5 nivå + Dark Pool

2 Likes

Sjekke den balansen (ubalansen) mellom kjøper og selger:
image

5 Likes

Bedre reklame skal en lete lenge etter.

8 Likes

Litt for lave volumer som går, men det er kanskje i ferd med å bli utsolgt på disse nivåene?

Hvordan ser dark pool ut?

1 Like

Jeg gikk inn i PCIB første gang på fredag. Etter å ha studert selskapet så godt jeg kunne i helgen (uten medisinske kunnskaper) tredoblet jeg posisjonen min i dag tidlig på kurs 62. :boom::100:Har ligget syk hele helga, så har hatt god tid til å lese og ikke minst lytte til podcasts :sneezing_face: Tror fort det kan bli den mest lønnsomme forkjølelsen jeg har hatt… :money_mouth_face:

Det kan ikke være tvil om at nyheten om AZ er et “gjennombrudd” for PCIB markedsmessig, og dere som har vært med lenge og har store kunnskaper får lønn for det nå. Vi som har kommet til i det siste får mindre lønn, men her kan det fort bli nok til alle… :star_struck::star_struck:

Og helt ærlig, om kursen hopper litt opp og ned, så er det faktisk bare å se en annen vei, for her er det store ting på gang. Det viser alle resultater, de siste kvartalspresentasjonene og alle intervjuene av PW. Ikke sikkert det skjer noe før jul, men det kommer. I en eller annen form. :rocket::rocket:

21 Likes

De røde dagene kommer. Da er det viktig å holde fokus på det fundamentale og ikke den kortsiktige kursutviklingen. Slik som idag. 5-10 kr i dag høres mye ut, men er ikke mye når kursen står i flere 100kr.

10 Likes

Tror nok ikke det er så veldig mange selgere.
Vi ser at noen må selge litt når eksponeringen blir for høy %-messig.

Ellers så hadde Storebrand drøye 100k igjen. Myna AS kan også frarøves noen aksjer.

3 Likes

Nytt kjøp. Delt fra @InVivo

2,7 milliarder dollar for den pipen her…

Reigistreringsstudie for iCCA ser det ut til. Ikke konkurranse til PCIB sin eCCA.

KENILWORTH, N.J. & BURLINGTON, Mass.–(BUSINESS WIRE)–Merck (NYSE: MRK), known as MSD outside the United States and Canada, and ArQule, Inc. (Nasdaq: ARQL) today announced that the companies have entered into a definitive agreement under which Merck, through a subsidiary, will acquire ArQule for $20 per share in cash for an approximate total equity value of $2.7 billion. ArQule is a publicly traded biopharmaceutical company focused on kinase inhibitor discovery and development for the treatment of patients with cancer and other diseases. ArQule’s lead investigational candidate, ARQ 531, is a novel, oral Bruton’s tyrosine kinase (BTK) inhibitor currently in a Phase 2 dose expansion study for the treatment of B-cell malignancies.

11 Likes

Meget interessant og nok et eksempel på at PCI Biotech sin markedsverdi målt mot mange biotek peers ser lav ut.

Synes i første omgang at PCI Biotech må få lik verdsetting som Vaccibody. Da må kursen til PCIB til 135kr. Det gap burde tettes?

7 Likes