Har du en link til noe som bekrefter dette?
Den første linjen stemmer nok godt.
Den andre linjen stemmer ikke godt med hva våre tekniske eksperter sier.
Den tredje linjen stemmer godt overens med det du selv skrev tidligere i dag om høyt forventningspress. Der er det nok du selv som leder an
Tror ikke vi drar denne lenger jeg nå. Jeg er 100% sikker på at vi får nyheter i løpet av Q1/Q2 så derfor er det bare å laste opp til ripa. Husk PCIB har holdt på i mange mange år så uansett hvor vi snur og vender på dette så er vi på oppløpet og det kan ( kan -kan-kan )komme nyheter.
Sjog
Var inne på å ta noe gevinst på 80, men er altfor treig mht å trykke på salgknappen
Kan du dele ditt perspektiv på hvorfor du ser det naturlig å ta ut gevinst på 80?
Litt interessert i å høre begrunnelsene fra de som selger, noe jeg selv aldri hadde turt mtp. potensialet og resultater lagt frem hittil
Det jeg er redd for er at vi nå fortsetter i den samme rangen, 66-74, inntil vi får nyheter. Jeg har flere ganger vurdert å selge ut 30-50% på 73-74 NOK for så å kjøpe igjen billigere men da jeg har dårlig erfaring med dette har jeg sittet stille.
Generelt går jo biotek på rævva i dag, bare for å ha sagt det.
Avtaler innen biotek kommer ikke løpende på en snor. Det tar gjerne flere år før en ser resultater, om en da ser dem. Risikoen for å lykkes er med andre ord liten.
Regner med at Snøffelen gir full støtte til resonnementet.
Mht PCIB er sannsynligheten for å lykkes stor, men langt fra 100%, ellers hadde kursen vært langt over 500
Kjøpe eller selge, vel - med det piss volumet som er så er dette bare å glemme for min del.
Dessuten må en se lenger på det. Eg er helt skjer på at videre derisking på chem gjennom året vil dra oss tresifret , spørsmålet er bare om det stader med 1xx , eller 2xx, eller mer…
Nei,men 99,99 % vil jeg si sjansen er for at Pcib vil lykkes,CHEM viser revulosjonerende resultater,og det samme sier AZ on NAC. Skal pokker så mye til for at dette går galt da.
Hva tror du er sannsynligheten for en kommersiell avtale med AZ innen sommeren da?
Gjetter 50/50 innen 1. Halvår
Dere må gjerne trade eller selge. Jeg eier akkurat samme andel av PCIB i dag som i går. Det kommer jeg til å gjøre den dagen avtalene tikker inn og fjerner all usikkerhet også.
Jeg anser det som mye høyere risiko å være ute enn inne. Ergo sitter jeg rolig og venter.
Hver gang kursen “siger” så kommer kommentarer på kjøpe/selge og det er helt naturlig. Børs er og blir et slikt spill. Selv skulle jeg være “lur” og solgte 10k på 63 for å gå inn billigere den dagen og bomma totalt. Hadde bestemt meg for å sitte med 150k og angret meg. Har siden kjøpt på 78-72 og 70 og sitter nå med 170k. Litt mye på slike dager som i dag men alle + dager er jo kjempeartig. Gammel regel som delvis gjelder ( ikke alltid i denne bransjen ) aldri feil å ta gevinst ? Den kan bli fatal om det kommer melding så min oppfordring til dere som selger IKKE selg mer enn 50% for da kan reisen fortsatt bli hyggelig.
Ganske gode odds det da! Det lover jo særdeles bra!!
Jeg deler ditt positive syn og en kommersiell avtale vil være megabull!
Ser ut, som det er de kortsiktige hyenene, som kaster kortene, både i PHO og PCIB.
Spetalen er nok også på vei ut, om jeg ikke tar feil. (Gjelder PHO)
Er du langsiktig eier i PCIB?
Alt er relativt, kjære Jubel
Det var det jeg mistenkte😂
Vi har fimaChem, og den beste leveringsteknologien for nucleic acids, ogsaa lurer noen paa om vi vil lykkes. Vi har allerede lykkes. Faar bare haape vi slipper og vente like lenge som photocure maatte, foer markedet innsaa verdien av hva de hadde skapt.
I tillegg kommer selvfoelgelig fimaVacc og fimaBacc, som kan bli like mye verdt.
Helt enig med @Tacobaguette.
Jeg forstår virkelig ikke perspektivet til de som selger på det nåværende tidspunkt.
Tenk hvis det kommer et stort bud eller en mega-avtale akkurat i det man sitter uten aksjer, bare fordi man skulle selge på 75 og prøve å kjøpe igjen på 65.
Det ville ikke vært til å holde ut, særlig etter å ha lagt ned så sinnsykt mye arbeid i årevis for å tilegne seg kunnskap og å følge selskapet svært tett.