Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

@FakeNews

As you said PCI works on everything, you are quoting directly fro m Kristian Berg mouth. I heard it and everybody who listened to the podcast heard it. However, it seems that this has been used many many time in the forum . From an investor point of view, we should take this with a pinch of salt and try to understand the circumstances under which these statements are made. Kristian Berg is the inventor of PCI, and he is talking based on the results seen when testing the technology in different cell lines, what we must understand is that he is referring to invitro (or invivo) results and does not in anyway mean that these results (works on everything) are convertible into commercially viable products. It only means that pci is reliable solution with a big potential. I think PW has summarized it in Q-3 perfectly.

My purpose is not to undermine the technology since I am a strong believer in the company but rather calibrate expectations especially for the new investors that I believe are many.

Everything means everything … “only where able to illuminate” does not literally mean everything … you get my point

16 Likes

7 Likes

“Stillingskrig” i markedet og liten omsetning. Helt greit.

2 Likes

Klokken tikker mot avtaler, det er det viktigste. Plutselig en vakker dag smeller det. Den dagen vil bli brutal for dem som venter på tekniske signaler. Jeg tror ikke mange vil være villige til å selge. Det blir i så fall bare tradere som ikke skjønner betydningen av at all usikkerhet er blåst bort.

6 Likes

Og hvilken avtale kommer først “bamsefar” ? Asia-partner er mitt tips.

4 Likes

Jeg tror også på Asia-partner først, men jeg håper på vaksineavtaler :slight_smile:

3 Likes

Fra hva jeg tolket fra PW i december så hørtes det som nærmest med en Asia-partner. Så nær at det nesten hørtes som om partneren allerede var på plass men at formaliteter sto igjen før børsmelding. Men dette var jo bare min subjektive syn på tonen hans…

3 Likes

Er 99% overbevist om at det ikke skjer noe, som vil trigge aksjen, før tidligst ved Q4 - 26. februar. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet.
For øyeblikket er det klisterføre :wink:

Fra 51:15
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-114

6 Likes

danron10
Nesten litt komisk for jeg satt igjen med samme følelse. Jeg fikk inntrykk at partner i Asia var en smal sak.

2 Likes

Veldig nøktern og klok kommentar fra Jonas vedr Corona, spesielt om medias oppblåsning av dette. Han sier også det jeg har trodd, at PCIB sin teknologi ikke vil benyttes denne gangen men at den kan være aktuell ved senere virus-utbrudd.

5 Likes

NRK2 KL 20.30 Når antibiotika ikke virker.

1 Like

Jeg hørte bare slutten da det var en time om Targo men fikk med meg at Einarson mente virus-alarmen var dramatisk overdreven og mente det var uforståelig at dette skulle slå ut på verdens børser. Han bekreftet også at PCIB sin fimavacc bare kunne benyttes til å forsterke andre vaksiner og kun det men mente at den teknologien kunne bli benyttet ved et sener mer alvorlig utbrudd som helt sikker vil komme som han sa.

4 Likes

Så får vi håpe at de som driver med forskning ( f.eks. hos Pcib) ikke ser på 4 uker som tålmodighet & klisterføre. :grinning:

4 Likes

Hehe, bare de utålmodige (og de som ikke har aksjer i selskapet) som ville se på det som et problem om det ikke kom noe før om en snau måned ja. Det som er så fint for oss som har aksjer og attpåtil litt tålmodighet er at vi får med oss alle godbitene når de enn måtte komme :slight_smile:

5 Likes

Glad that JE put an end to this. Don’t forget to protect your drinks :cocktail: :wine_glass: :beer: this weekend

14 Likes

Den var lekker -10 poeng!!

1 Like

Tuberkulosen øker og tar 1,5 mill. liv pr. år. Men det påvirker verken media eller børser.

3 Likes

Ja, vi bør vite hva som er media- hypet og hva vi skal ta alvorlig.
Det er ofte et sirkus.
Pcib, og andre, forsker videre. Så kan media drive med sitt sirkus.

4 Likes

Finland site is now up running and recruiting

30 Likes