Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

I agree with you. I think PW came out last q and gave us a hint like Nano at the q pres before they came out at the next one that it was delayed. Not a longterm issue, especially if Asia gets up and running, but it will provide short term vol. Then people will no doubt start thinking about the recruitment in the expansion phase, which was…
Still holding wll my pci shares, no plan to sell before AZ is clarified, but near term risk is down not up imo.

En kar på Shareville “PatFat” som har shortet denne aksjen og mener den skal langt ned. Hvertfall mot 50 om ikke lavere. Mener folk her inne om det?

Den brukeren snakker om emisjon, som bare er bullshit. Et ynkelig forsøk på å snakke ned kursen, thats it.

3 Likes

Lurer bare litt på hva selskapet tenker er veien videre for Vacc.

Hva tenker folk? Jeg hadde trodd at pcib var klar for å utlensiere plattformen nå som all data er ute?

Fikk inntrykk av at de så på å ta egne studier også, men slik jeg forstår det så var de i hovedsak på leit etter partnere?

Hva tenker dere? @Investor @FiloD @Snoeffelen @Sorlendingen

1 Like

Virker vel som en eller annen relativ stor fisk selger seg ned. Kommer hele tiden store salgsposter.

Slutt å selg!!!

3 Likes

…ikke noe å si på fantasien ihvertfall…

3 Likes

Er vel heller redd for krakk pga virus spredning globalt.Tror også det blir harde tak men jeg sitter,har kjøpt bear da.

1 Like

Ikke bra ikke bra…

Close under 60 er dårlig. Blir langt ned nå.

Begrenset hvor mange lykkejegere som kjøpte seg inn på vlrkelig lav kurs så fort som kursen gikk i været på 40 og tidlig 50-tall. Fullstendig klin kokos å selge seg ut med tap i PCIB så lovende som det fundamentale er og da bør det kunne bremse opp etter hvert. Hvert fall om man prøver å blande common sence inn i det hele.

5 Likes

For min del er jeg like lei av det evinnelige gnålet om kursen fra time til time som jeg er av praten om coronaviruset.
Synes man kursen er dårlig og tror den skal videre ned (noe som godt kan hende), ja da er det bare å selge i bøtter og spann.
Spar forumet for slike intetsigende meldinger. Eller forklar poenget med å skrive det her, slik at alle kan forstå.
Gnål kaller jeg det så lenge innlegget er kjemisk fritt for argumentasjon.

God helg! :blush:

17 Likes

Må bare innse at endel aksjonærer har kjøpt for å tjene kortsiktig og når kursen daler sakte men sikkert så selger de før de sitter med tap. Helt naturlig.

Selv har jeg inne ca 1/3 av det jeg skal inn med etter å ha tatt ut litt på topp. Risky business hvis meldingene kommer, men fortsetter vi nedover uten nyheter kan falle bli ganske stort.

Satan, ikveld blir det corona og reker! Logger av til bølgen har lagt seg, dette gidder jeg ikke!:sweat_smile: God helg :beers:

Ingen av oss aner hva kursen er neste uke. Men med lukrative avtaler i Chem, Vacc og Nac skal ikke PCIB koste 2,2 mrd.
Ikke 22 mrd heller.

(jeg tok ut litt PHO og kjøpte litt PCIB i dag)

8 Likes

29% ned i fra toppen og det må det faktisk være tillatt å kommentere. Det ble litt volumposter på slutten og det tyder på stopploss som igjen er veldig trist. Greit at noen/flere også har mistet troen men at det ikke er flere som støtte -kjøper på dette nivået er nesten lik trist. Nå man skulle hadd noen mill på bok. Lotto i helgen kan være et halmstrå.

2 Likes

Jeg synes det er nærmest tragisk når PCIB faller så mye når resten av biotek Norge går oppover. Inget som sier at dette burde skje! Jeg håper virkeligen at en melding kommer snarest slik at disse som har hjelpt kursen nedover uten å tenke på det fundamentale i selskapet går glipp av den voldsomme oppgangen som vi er i vente. Nå tar jeg helg, kjedelig dette. Jeg gidder ikke å selge for å bidra til denne idioti.

2 Likes

Kursen går gjerne dit det smerter mest. Mange av de som selger nå går ut med tap.
For oss som er langsiktige og tror på PCI-teknologien og kommende avtaler spiller ikke kursen noen rolle før vi selger.
AZ blir ikke mindre lystne på en avtale om kursen er 50 kr enn 100 kr.

Jeg tror fallet i dag skyldes frykt for ras på mandag når (hvis) Kina-børsen åpner.
Det har ingenting med PCIB å gjøre, bortsett fra at økt fokus på vaksineteknologi er positivt for PCIB

4 Likes

Men ikke noe særlig med så kraftig nedgang fra topp. Kan tyde på at mange er kraftig i tvil om det blir noe av samarbeidet med AZ

Eller at folk blir paranoid av venteleken. Hadde vært absurd om man skulle fått en avtale på så kort tid. TTT.

2 Likes