Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Når noe legger ut en slik post FØR man ser hvor vi åpner så er det 99% sjanse for at dette var tvangs-salg dessverre for ham/henne.
Bra det var en kjøper da så dem slapp å presse kursen ytterligere ned.
Kommer det ett positivt utsagn i morgen så kan kjøp i dag være gull.

3 Likes

@Investor jeg håper de heller skal på denne: World Vaccine congress - Washington US
Main Congress April 7-9 | Pre - Congress Workshops April 6

https://www.terrapinn.com/conference/world-vaccine-congress-washington/index.stm

VACCINE CONGRESS WASHINGTON 2020 LATEST AGENDA

We have continued to grow the congress with even more scientific scope, breadth and relevant content in:

  • Immune Profiling

  • Bioprocessing & Manufacturing

  • Cancer and Immunotherapy Vaccine

  • Clinical Trials

  • Emerging and Re-Emerging Diseases

  • Influenza and Respiratory Vaccine

  • Vaccine Partnership

  • Veterinary Vaccine

  • Vaccine Safety

  • Vaccine Logistics

6 Likes

Det var altså ikke deg?

Kan jo være noen som vet noe også.

Har mine 180k jeg ja men det har vært en trist reise i fra 82. Du kan jo trykke litt på kaklisen så ser du hvor mye jeg har “tapt” ( ikke reelle tap før man selger heldigvis).

6 Likes

Jeg har også meldt meg på da jeg tenker hvis man først skal dra på en kvartalspresentasjon så er det denne :grinning:

4 Likes

Lite forventninger til kvartalspresentasjon i morgen. Underdog stemning er best.

Fallet på cirka 30kr fra all time high har vært brutal. Alt av mulig forsinkelser RELEASE som noen har messet om i noen uker må i så fall være indiskontert? Kursen har fallt ca 30% i 2020.

Nå er kursen langt fra Arctic sec kursmål på 78kr som tilnærmet kun har verdi på RELEASE studien og da er Nac og Vacc teknologien «gratis».

1 Like

Håper vi får en gull oppdatering i morgen, eller aller helst i dag slik som sist, så kan vi kose oss i kveld og vite det går opp :slight_smile:

4 Likes

Clinicatrials er ikke oppdatert siden 15. januar - omtrent 6 uker. Skulle tro de har klart å aktivere flere sites enn de 27 de hadde sist. Skal vi tippe på 32 aktive sites per nå?

11 Likes

Kan det finnes mulighet for en viss posisjonering før Q4? Høg volym i dag, likevel dersom man ser vekk fra morgonens post på 80k så er den høg for å være PCIB.

2 Likes

Men er alle aktive er vel det vi lurer på? Er 5 siter som står som not yet recruting.

2 Likes

Tips : Slutt å sende mail til andre enn PCIB, det er bare nedside for selskapet.

32 sites er listet opp ja, det står jo hvilke som er aktive/ikke startet opp, per 16. Januar.

9 Likes

Synes det ligner litt på tvangssalg jeg når man bøtter ut aksjer dagen før Q4 eller er det noen som vet at det kommer en “daff” rapport eller tom. litt negativ? Er i tilfelle første gang så lenge jeg kan huske at dem ikke er positive og det betviler jeg sterkt.
Blir nok bedre stemning i morgen.

2 Likes

Generelt : Ledelsen i PCIB er ytterst lite glad for at noen driver “privatpraktisering”

4 Likes

Tviler på at noen handler på innsideinformasjon. Er nok heller diverse risikokontroll knyttet til makro. Skumle tider=risk off=biotekaversjon. Uansett fundamentalt så vil jo kursen gå ned når penger tas ut av markedet.
Gleder meg til rapporten men forventer egentlig ganske kjedelige hverken-eller meldinger fra selskapet.

University of Louisville endret status til “now recruiting” i går.
https://fms.ctu.louisville.edu/fmi/webd/HIDRA_WDGA
Søk på “pci biotech”

27 Likes

Flott graving, togulle. Var rimelig sikker på at det var aktivert flere enn 1 i USA.

8 Likes

Helvette, nå ser det ut som 50 ryker også… og jeg har 30% i PHO og, bra dag😅 Blir å ligge i fosterstilling og drikke corona ikveld…

2 Likes

Jeg tror ikke du får corona-viruset av å drikke Corona :wink:

Fikk skrapt sammen litt kapital til 750 nye aksjer på 50,8

3 Likes