Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Kanskje vi skal dra på TI-tur til Kina for å undersøke om krisen er reell. Er den reell så dauer vi, er den ikke så drar vi hjem og kjøper oss opp. Vinn/vinn!

3 Likes

Spiller nesten ingen rolle hvilke farmasiaksjer man sitter med nå. Rett ned over hele linja. Ser ut til at mange ikke tør å sitte over kvartalspresentasjonene. Tror det vil snu både for PCIB og NANO som jeg selv sitter med.

3 Likes

PHO og PCIB raskt opp, raskt ned, men like raskt opp igjen når tiden er inne.
Ingen grunn til å deppe for den langsiktige når det gjelder disse 2!

1 Like

Ganske tøffe tak for tiden. Og så er jeg redd for forsinkelse, og hva det gjør videre med kursen. Men jeg har tro på at det blir en lykkelig slutt. Og holder meg til hva PW sa i Nordic Science.

We are at the cusp of a revolution right now; the merger of information technology and biotechnology,” according to Dr. Per Walday, PhD, PCI Biotech’s CEO. “When you get the combination of the two, it is going to open up so many new possibilities that it is difficult to imagine the consequences.”

8 Likes

Får bare håpe ledelsen setter krav til AZ at verdiene skal komme fram i en avtale.Fks om de vil ha eksklusiv avtale så må de kjøpe Nac.Da tenker jeg vi slipper og tørke støv av Champagne flasken noe mer.

2 Likes

Ja, tror begge kommer med gode q.

Og nå har eg tapt så jævlig at eg gir blankt faen.

7 Likes

Tipper kursfallet gjør det hakket mer fristende å hvert fall komme med et aldri så lite skjult hint om hvordan det går med forhandlingene. Time will show.

10 Likes

Tøffe tak å forhandle med de store gutta. Men når du har den nyeste og feteste leken kan du fort få hele godteposen for å låne leken bort.

Vi er ikke særlig interessert i å selge leken,men betaler de hva den er verdt kan det jo hende.

6 Likes

Da er det jo minst 29 aktive sites, da det tidlgiere har blitt dokumentert at den i Finland har åpnet. Fastholder mitt tips på 32+ aktive per nå.

15 Likes

Under 50. Tøm og røm som gjelder for noen nå tydeligvis.

1 Like

40-tallet altså? Fyfaaaen her er det magasug. Gleder meg til vi er på kursmål igjen

Tror det er på tide å kjøpe igjen nå.

3 Likes

For de som liker risiko… og har tenkt å sitte lenge

Alle andre bør vente på nyheter og kjøpe med mindre risk.

Tusen takk til alle som selger billig! :smiley: virkelig stort av dere, det må jeg si. Jeg ønsker dere velkommen hver eneste dag.

I småprat tråden finnes bare kjøpere.

Kjøpt :+1:

2 Likes

Jeg solgte på virusryktene, og begynner å kjøpe meg inn igjen nå som frykten virkelig har satt inn i markedet. Vi er 40% ned fra topp og OB traff nettopp 200MA.

1 Like

Synes dere kan slutte å “takke” selgerne for det er store muligheter for at mange blir tvangssolgt og da er dette bare trist og tragisk. Med den optimismen som er i markedet på vegne av PCIB og med kun gode nyheter i fra selskapet så tviler jeg på at så mange selger frivillig på dette nivået.
Vet ikke om man skal sitere døde kjendiser men dette er trist som f…

2 Likes

Naar man ser paa kursen, kan man lure paa om ikke noen og enhver har begynt mistet troen paa PW>

Egentlig er ingenting forandret ( hvis man ikke trader og må skryte av det ) )…kursen har tatt seg et midlertidig lite dypdykk pga corona-hysteriet , men det basale er jo enda bedre enn før:)

6 Likes