Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

det har vært fryktlig mildvær nå, snøballen har krympet 35% - dog er det muligheter for væromslag i morgen, evt neste Q :wink:

2 Likes

Som dere merker begynte jeg å handle på 50. :grin:

3 Likes

Herlig :slight_smile:

2 Likes

Say what?

Skal si PCIB satser!

10 Likes

Det tror jeg er 10 sites i Asia, som av en eller annen grunn har falt under kategorien EEA.

Jeg tror ikke det er 10 nye sites i Europa.

Men uansett er positivt at det blir registrert, det tyder på progresjon av utrullingen av RELEASE i Asia.

Du får spørre i morgen :wink:

5 Likes

On the cusp of revelution (nac), international future pipeline(vacc) og spydspissen gallegangskreft(chem) generer store inntekter.

Dette er hva vi kan risikere å ha om 5-10 år. Tror 2020 blir året første av mange avtaler tikker inn.

Per Walday, CEO of PCI Biotech, said: “There are many vaccines under development utilising cytokines to elicit immune responses. The US patent granted today is important for PCI Biotech’s development strategy, as it supplements our ability to generate an internal future vaccine pipeline, in addition to bringing value for the fimaVACC technology in partnering efforts.”

Hausingen er mest selvterapi.

5 Likes

Kan det du har gravd fram oppfattes som at PCIB går for Asia uten partner?

Terrific good news​:+1::rocket:

Skal vi tippe dagens sluttkurs? 57kr
Eller litt mer utydelig som solid i pluss

1 Like

ja, dette er en god nyhet om der er igang:)

1 Like

Ikke noe problem å finansiere Asia uten partner når vi bare får signert en solid avtale med AZ.

2 Likes

Kan føye til at de regulatoriske myndighetene i Sør-Korea fortsetter ufortrødent å registrere nye kliniske studier, Corona eller ikke. 5 nye studier registrert idag alene. Varere vel ikke lenge før RELEASE dukker opp her:

https://cris.nih.go.kr/cris/en/

19 Likes

Dette gleder jeg meg til å høre mer om på kvartalspresentasjonen i morgen. Pluss annen informasjon om rikets tilstand. Vacc, Nac og Chem!
Synes det er vanskelig å mene noe om Asia sites da eventuelt blir med eller uten partner. Fortsatt like sannsynlig begge deler? Dette var uansett svært gledelig info.

Siste tid viser godt volatiliteten (risiko i biotek generelt).

2 Likes

Skrev i dag før åpning : Tipper vi starter rett ned …… og så vil vi gå i pluss. Ser bra ut nå.

4 Likes

At Pcib skal straffes så hardt,er urimelig.
Må jo være en gyllen mulighet for posisjonering før morgendagen,. Pcib burde gått MOT Strømmen i disse tidene👍

7 Likes

Trøsten må være at nesten ingen på topp 50 selger altså er troen der fremdeles. Av dem lenger nede på listen kan det være mye lånte penger for vi må ikke glemme at fristelsen er stor når mange ja veldig mange her på forumet sier dem ikke selger før kursen er 1000+++.
Klart at dem med mindre kapitalbase blir fristet og hiver seg på for å bli med på den store bonuspotten. Når en aksje går i fra 27-28 til 82 på få uker så er det mange som får dette med seg selv om dem ikke kjenner selskapet. Morgendagen kan forhåpentlig roe “gemyttene” på alle fronter og vi kan nyte fremtidig kursoppgang.

1 Like

Ikke uventet utvikling med selskaper uten inntekter, men med mye luft og kjærlighet. Så blir det opp til ledelsen å trekke harde fakta opp av hatten.
Det har vi vel tillit til.

1 Like

Even i biotek er det milliarder i verdier i teknologi, pipeline osv. Det regnes på LOA%. I Norge er det dessverre få som forstår verdier, statistikk og sannsynlighet og risiko i biotek. Prisingen av norsk biotek mot andre biotek klynger er av nevnte årsaker svært lav.

Arctic sec har ikke regnet på luft, tro og kjærlighet men sett på indikasjon, pasientgrunnlag, prising av produkt etter ODD statistikk, geografi og siter, marked og CF samt LOA% for RELEASE studiet. Kursmål er 78kr.

(Tilnærmet null verdi gitt til vacc og Nac teknologien)

Anbefaler deg å delta på kvartalspresentasjon, stille spørsmål og få svar. Analytiker fra Arctic pleier også delta med spørsmål. Ta gjerne et dypdykk i teknologien!

Du treffer likevel spikeren på hodet for norsk biotek. Når det kommer kommersielle avtaler, da skal alle plutselig eie flere poster. Derfor Algeta plutselig gikk mangegangeren. Må ofte slike hendelser til før rakett fyres skikkelig av i norsk biotek. Moderna som ikke har et produkt men solid pipeline (for noen håp, tro og kjærlighet) priset til titalls milliarder. Internasjonal biotek notering og klynger prises laaangt høyere i preklinisk i mange tilfeller.

13 Likes

Jeg har en hovedregel i aksjehandel.

Har selskapets produktutvikling / produkter møtt på red flags , forlat skuta og dersom ikke , bit deg fast.

Om dette har så mye for seg vet jeg ikke men det er ihvertfall sunn logikk.

Hvordan en skal takle dagens situasjon når en ikke er trader i sjela er ikke enkelt for noen tror jeg , men så er det da en meget spesiell situasjon også da.

Jeg har valgt å bite meg fast da jeg har investert et hav av tid på å sette meg inn i denne aksjen og den fortsetter å imponere hele tiden.

Det som også ligger bak er erfaringer gjordt med å gevinstsikre er at jeg kommer fullstendig i utakt med aksjekursen dersom mitt eneste salgsområde blir salg i problemområdet.
Da selger en på bunn og kjøper på topp (rekylen).

Alle har nok sin egen filosofi som de følger men mange er nok også temmelig rådville hvorledes de skal forholde seg.

Der er nok mye triste skjebner i kjølvannet av slikt som dette.

7 Likes

Har man troen på at leveringsplattformen virker er det enda større grunn til å sitte nå (på 50-tallet) enn på 80kr. Forventet fremtidig fortjeneste er større nå.

8 Likes

Kjøpt på 51,9. Forrige kjøp ble på 70…

1 Like