Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Nå, skal vi ha FOMO før den stenger… :wink:

1 Like

Ser mer ut som FOLM, Fear Of Loosing Money…

1 Like

Nå står det plutselig siste salgskurs 52,80…noget er bedre intet…men får ikke sett volum… I morgen er det atter en dag :)…nå ble det rettet igjen

3 Likes

Det er en sjeldent begavet skribent på HO som forteller oss at i morgen kommer bare “det vanlige snikksnakket” fra PW , samtidig som skribenten gjør oss spesielt oppmerksom på at PCIB ikke har inntekter. Så da følte jeg at jeg måtte dele denne viktige opplysning med dere på TI…PCIB har altså ikke inntekter :slight_smile:

3 Likes

Hva skulle vi gjort uten de kloke hodene hos Hegnar :thinking:

5 Likes

Det sier ganske mye om hva som “slipper i gjennom” på Hegnar. Kunne jo tilgi at det kom en gang men når dette er konklusjon 4 x pr år DVs ved all q- rapporter år etter år er nesten tragikomisk. Guruen selv Trygve har også ved flere anledninger presisert at vi ikke tjener penger. Tydelig ikke mange hjerneceller som skal til for å bli milliardær.

6 Likes

Kanskje vi kunne gjort en deal her på Tek. ( blandt alle de som p.d. er reg. på Tek.)
Alt over 1000,- pr. 1/7 legges i en felles pott og deles likt, uansett aksjeantall.
( forutsatt at gevinsten til hver investerers i biotek-aksjer? )
Arne har vel flest aksjer, men har liten tro på over 500,- (?)

Deling og avtaler kan gjøres på et vin & Cognac- møte 1/8.
Så får vi se hvor mange som tror på høyere aksjekursing enn 1000,-, også. :smiley:

Er med på alt som er morsomt , spesielt etter kurs-krasj. You only live twice. Er iblant på Cafe Elise på Frogner for de som stikker innom. Jada , det var jeg som opprinnelig lanserte 1400 kr i fjor på HO , det har visst smittet overalt :slight_smile:

2 Likes

Paa tide og ta i bruk fimaVacc,

For…eller mot…ka då ?

Baade 1. og andre kvartal paa boesrene kan bli odelagt av dette her, hvis ikke PW snart kommer med noen gode nyhter som kan sette en hoeyere bunn i PCIB.

Blir det for ille kan det faktisk utloese en ny finanskrise, med foelgende det faar for PCIB kursen;-((

Dette var ikke slik jeg hadde forestillt meg det skulle bli paa nyaaret;-(( Uansett, kommer ikke til aa selge en aksje, for det kan komme gode nyheter naar som helst. Faar heller spe paa med litt bjoerner slik at man tjener like mye andre veien.

1 Like

Tror vi kan glemme drømmekurser. USA STUPER og vi kan få skikkelig SMELL i morgen. Kommer PCIB med noen positive godbiter om tingenes tilstand så kan vi berge brukbart men kommer det en millimeter negativt så raser kursen og det kan bli stygge saker. Vurdere å ta med PCIB i aftenbønn i kveld. (Dow 3.28 og Nasse 2,8 akk nå)
Hele “festen” skyldes Corona. Hjelper ikke at Kina har kontroll. Panikk i Italia - raner butikker for mat. Huff å huff.

1 Like

Joiner den aftenbønnen, med corona og reker! :grin:

3 Likes

Man boer huske paa at tystnaden fra PCIB saa langt paa nyaaret, kan like gjerne skyldes at de ligger i tunge forhandlinger med BP baade paa det ene og det andre forretningsomradet, som at noe er galt. Det er mye stoerre sjanse for det foerstnevnte. Med andre ord, det og selge seg ut i disse dager, kan fort vise seg skjebnesvangert.

3 Likes

Hjelper lite med gull-avtale i april om verdens børser kollapser i mars!!!PCIB MÅ lever gode nyheter om vi skal unngå kollaps inntil Corona er under kontroll.
Tror dette er det verste jeg har opplevd i min børshistorie. En del ting jeg ikke skjønner vedr viruset og det er at det dukker opp i mange land etter at Kina melder om kontroll? ( men det er jo kinesere over hele kloden som muligens var hjemme i julen? )

Svaret paa dette, er at smittede har gaatt rundt i flere uker og smittet andre, som har mittet andre, som igjen har smittet andre. Hvor mange av disse har vaert ute og reist., eller hatt besoek fra andre land.

Og naar mennesker i andre land blir smittet, gjentar historien seg, igjen, og igjen, og igjen.

Høsten 2008 inngår ikke i din børshistorie?

Jo da men da var portefølgen vesentlig mindre men fikk min part der jeg også.

Blir en blå dag i morgen på alle Pcib ere !!!

2 Likes

Hadde passet med et AZ bud på nac nå på la oss si 500 kr aksjen. Da hadde vi sittet fint i det med tanke på krakket som er under oppseiling. Hvis ikke er det bare å stikke hodet i sanden og glemme børsen til sommeren kommer.

1 Like