Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Rt 73kr. Arctic må snart frem med kuleramma igjen :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes

5 kroner opp på beskjedent volum.

Noen har forstått at tida er kommet for å sitte på aksjene !

10 Likes

Blir en usedvanlig spennende periode frem til våren 2020.
Langifra aktuelt med salg før det begynner å renne inn avtaler osv

5 Likes

Kan ikke helt skjønne at noen tror på en umiddelbar opptur i kursen på bakgrunn av Vacc-plakaten i morgen. Resultatene har vært kjent siden i vår, og detaljene som blir vist på plakaten i morgen vil ingen andre enn forskere og eksperter innen sektoren ha kompetanse til å evaluere.
Men i løpet av noen måneder når dybdeanalysen er fordøyd, og man kanskje får en avtale, kan man trolig kunne se en effekt på aksjekursen.
Dessuten uttalte Walday nøkternt i forbindelse med FimaVacc at det var stor konkurranse om BPs oppmerksomhet for tiden.

Tror heller at DnB-konferansen i morgen kan få en kortsiktig positiv effekt på aksjekursen.

7 Likes

Det viktigste i morgen er at plakat-folka er pene i tøyet.

3 Likes

Opp nesten 5 kr på “beskjedent” volum. Begynner å bli store ord nå. 400k er da litt bedre enn beskjedent?
Trodde vi skulle ta en pause jeg nå i underkant av 70 men ser ikke slik ut akkurat.

3 Likes

Jeg har ingen spesielle forventninger til i morgen. Mitt håp er at Fimavacc kan bringe flere til torgs de kommende måneder slik at ikke AstraZ kan rappe hele godbiten uten kamp til sommeren…

8 Likes

Vi som bestemmer om vi godtar ev bud så ingen som kan “rappe” noe i fra oss.

4 Likes

Sant det, men du har jo skrevet tidligere at du selger på 500kr. (?)
(Det gjør sikkert mange). Jeg mener det er “å rappe” godbiten :slight_smile:

5 Likes

Jeg holdt på å selge 1000 i dag, på 70, bare for å ha litt ekstra til jula, men så spurte jeg meg selv: selger du virkelig 1,4 mill for 70 laken? Svaret ble nei.
Gratulerer til alle. Dette her er jo bare så gøy!

9 Likes

“Vi som bestemmer om vi godtar ev bud så ingen som kan “rappe” noe i fra oss.”

Et viktig poeng!

Et annet viktig poeng er at alle vi langsiktige kan gjøre en felles innsats for å løfte kursen i forkant av kontrakter og bud på alt eller på deler av PCIB.
Det vil vi få godt betalt for den dagen første børsmelding kommer!

På fundamentalstrengen har jeg gitt en oppgave til alle av oss langsiktige, og min del av oppgaven er iverksatt:

Du arve1954 som bare handler ved personlig meglerkontakt har større påvirkkning enn de fleste av oss.
Har du tatt oppfordringen min?

1 Like

Er det noen som kan hjelpe meg?
Skulle gjerne ha visst hvordan man inviterer til dialog.

Har du bare 80 k igjen.

Ja men da får jo noen andre nyte resten av “godbiten”!!!. Men tror ikke vi går til 500 uten konkret bud/budrunde og da blir nok 500 for billig så jeg slipper nok å holde den avtalen.

nike
Ikke helt med jeg nå. Hva sikter du til?

Gå til fundamentalstrengen og les mitt innlegg nr 437

Hvis det er min oppfordring du trenger hjelp til kan du sende meg en privat melding så skal du få det jeg har gjort.

Jeg er så “svak” på data at jeg ikke fant den meldingen. Sorry gammel mann…

Kan jo skje med et par avtaler i Vacc og en sprek avtale med AZ i Nac (?)
Dessuten vil da Chem være nærmere.

1 Like

DNB sin Nordic Healthcare Conference kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt.

Det er lenge siden biotech på OSE har fått større oppmerksomhet enn de siste ukene.

Det er to år siden biotech leverte en kursrakett til OSE i forkant av jule- og nyttårsralluet - og i år er det to:
PCIB
PHO

All informasjonen på ESMO er ikke ny, men den leveres på en høyprofilert konferase, og den levere timer før PW går på talerstolen på NHC.

Det kommer neppe noen på denne konferansen som ikke kjenner PCIB godt, men summen av det jeg har nevnt ovenfor og det som levert i forkant av og under kvartalspresentasjonen, vil styrke sentimentet både på kort og lang sikt.

Jeg venter ikke 8-tallet først denne uka, men jeg venter 3-sifferet før nyttår.

18 Likes