Ja, det kan veldig godt tenkes. Har lastet max opp
Tja, kanskje det. Tror heller at den kommer i morgen.
Antar PCIB sender børsmelding med presentasjonen siden de har snakket om denne presentasjonen i over 1 år…inkludert alle superlativene om burgeren (som ingen har sett siden?).
BP’s betalingsvilje for en leveringsteknologi som faar neuclic acids, RnA Dna, og kreftvaksiner til og virke, ligger antakeligvis over hva jeg har skissert.
Men det maa selvfoelgelig annerkjennes foerst. Om vaare prekliniske og kliniske resultater for fimaNac og fimaVacc er nok til dette, gjenstaar og se. Kanskje det maa mer til, foer 100 milliarder pluss legges paa bordet. Men jeg har tid til og vente;-))
Det vi maa huske paa at vi allerede har bevist at medisinene leveres slik de er ment paa alle tre forretningsomraadene. Slik at det som gjenstaar, er og se om vaare partnere har medisiner gode nok til og utnytte dette.
Wow du kan jo.
Burgeren blir å se i neste marvel film etter å ha testet vacc på deg selv og fått superkrefter etter et hendig uhell på laboratoriet.
Lasta på siste bit før morgendagen med 1300 nye aksjer. Sitter dere stille?
Sitter musestille og nyter at vi er over 70 igjen.
Kan virke som om noen investorer med lite fett rundt nerverøttene uheldigvis ble sentrifugert ut av all E-praten det siste halve døgnet.
Gikk nettopp en 10 000 post på 70. Noen er ikke redd for “høye” kurser
Dette er poster som tilsvarer en halv dags handel i lange tider for denne aksjen. Så det er oppløftende, når man samtidig ser at det totale omsetningsvolumet for aksjen ikke er såååå imponerende.
Det er photocure som har vært volumtoget de siste dagene.
Høye ???
Sammenlignet med 1000 er det ganske rimelig.
Hehe derfor jeg skrev "høye"
Fint å se at det årelange arbeidet til Vacc-plattformen vekker litt nysgjerrighet hos endel kjøpere («markedet»). Hele greia kommer nå frem i lyset. Også kommersielle planer for plattformen vil vi få høre mere om framover.
Syntes det var litt rart så mange så/ser på dette som en «non-event».
Det gjør i hvertfall ikke jeg
Det er absolutt ikke en “non-event” på noen måte, men heller at vi ikke skal forvente en umiddelbar respons i løpet av morgendagen, og at fraværet av umiddelbar respons kan påvirke aksjonærer som har kjøpt seg inn i påvente av nettopp morgendagen. Viktig event er det uansett.
Synes det er vanskelig å vite hvilke forventninger en skal ha til morgendagen.
Vi som har ventet “i evigheter” på at noen skulle på podiet på “en viktig konferanse” og presentere fimaVACC…så er det jo klart en milepæl i morgen.
La oss håpe de i salen blir imponert og ringer hjem til sjefene sine og roper;
a) vi MÅ få en avtale med PCIB på fimaVACC for vår vaksine x!
b) drit i en avtale, KJØP hele PCIB!
Jeg er langsiktig, derfor er alt som ikke sies av Per, Snoeffelen og AZ et “non-event” for meg.
Glem heller ikke at patentet til FimaVacc er ferdig innvilget
Ferdig til klinisk bruk
Jeg tviler på at det er mange som har kjøpt seg inn eller økt beholdningen vesentlig bare med sikte på morgendagen.
Derimot er det mange som har økt beholdningen fordi morgrndagen er nok en byggestein i et byggverk som blir imponerende!
Håper det, ja
DNB Healthcare konferansen i morgen kan være en viktig nok event, og PW er jo blant de som skal presentere. Momentumet i sektoren de siste ukene gjør nok at det kommer flere institusjonelle forvaltere og også pengesterke private aktører dit. Pleier å være et bra sted å få mye info på for folk som ikke har fokus på denne sektoren til vanlig.