Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Intensjonen var å få bevisstgjort grauttyggerne.

Trodde du klarte å få det med deg.

Det var BioNTech vi skulle ha vært inne i siden IPOen i oktober 2019…var det ikkje rundt 15 USD? Mener å huske at de måtte ned i pris for å få den fulltegnet.

RT 91,89 USD.

Så med de riktige meldingene går det den rette veien…

4 Likes

Ellers er Einarsson relativt optimistisk mtp radiumselskapenes (spesielt de som er fullfinansierte) fremtid og at kliniske studier vil sannsynligvis bare ha en mindre utsettelse ved noen klinikker (3 mnd?).

“Flere selskaper er i samtaler/forhandlinger med BP, og der er det fullt trykk” sier Einarsson.

Sjansen for avtale med AZ er nok fremdeles høy :slight_smile:

Og hvem vet, BioNTech kan jo fort komme på banen også med noe mer konkret etter 4 års samarbeid med PCIB.

15 Likes

Når han omtalte at det var fullt trøkk så kunne han selvsagt ikkje nevne hvilke selskaper dette gjaldt, men vi vet jo at PCIB snakker med AZ.

Og vi vet også at “alle” Radforsk-selskapene snakker med BP “hele tiden.”

Men “fullt trøkk” høres bra ut i disse shut-down korona-tider!

6 Likes

Er dette noe han har sagt på Radium-podcast i dag?

1 Like

Selv om aksjekursen er tragisk og ikke forespeiler fremtiden,
mener jeg hele Corona caset styrker PCIB sine mulighet sterk i en fremtid som kommer til å ha enda mer fokus på å kunne levere medisin/vaksiner osv inn i menneske kroppen…
Her er PCIB langt fremme til en “horribel” pris i dagens marked :blush::+1:

4 Likes

Ja, episode 121. Hør fra og med 26. min og utover. BP og fullt trykk fra 30:40.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-121

Og hvis AZ og eventuelt andre BP virkelig er interessert i PCIB (og andre norske selskaper), så får de en historisk rabatt mtp den svake kronen nå.

6 Likes

Dollar på 10.70.
Det er jo også positivt om vi får ein avtale med AZ no snart. Avtale 20% mer verdt enn ved nyttår

7 Likes

Det er jo fantastiske nyheter!!!

3 Likes

BioNTec børsverdi ca 230mrd NOK. Wtf!

6 Likes

ja, det viser bare hvor feilpriset vi er

4 Likes

Nyheter er det vel strengt tatt ikkje.

Og det hjelper jo lite med den råtne børsen vi har om dagen…noen klarte å selge PCIB på 26,15 nå…det begynner å blir latterlig, nok en gang.

Opec kommer til å foreta seg noe snart og oljeprisen kommer opp igjen…og da vet vi jo at PCIB stiger :slight_smile:

3 Likes

@Savepig, kan du ikke sette en del av kommentatorene i karantene eller isolat? Småpraten her smitter jo raskere enn korona :mask::joy:

haha, hva skal en ellers fylle dagene med :joy: skrives egentlig alt for lite. de er nå et forum.

3 Likes

Klippet fra en kommentar på Korona-fundamentaltråden:

Kjeder meg egentlig ikke så mye nå, men det er litt rart at i en pakke ris, er det 8765 korn, og i en annen bare 8752 .

6 Likes

Numerologi er noen opptatt av. Differansen her blir jo akkurat 13. Et ulykkestall. Det er pekepinn på at man må slutte å spise ris

1 Like

Dette betyr vel at de kan kjøre en liten emisjon på 5% og skaffe seg Nac. Da til ca 12 mrd NOK. De kan pakke det inn med at teknologien kan brukes til nåværende/ fremtidig forskning mot pandemier etc… Da er pengene inne før meldingen er sendt ut…

2 Likes

Så enkelt kan det gjøres :slight_smile:

Eller AZ kan bare overføre noen promiller fra EURO-kontoen og legge på bordet for PCIB.

Vi får i alle fall ikkje hjelp fra noe annet hold…kanskje med unntak av BioNTech som bidrar til en vaksine mot dette svineriet.

2 Likes

Podcasten var MEGET SPENNENDE. Ikke skal jeg beskylde Einarson for at han røpet noe men du verden så fremoverlent han ble når han snakka om pågående samarbeide - avtaler og ANDRE ting som var på gang med BP. Her var det ingen slakke i arbeidet.
Fikk nesten positive frysninger jeg.

19 Likes

vi kan hvertfall trøste oss med i disse kjipe børsdagene at investeringsviljen til BP ikke blir mindre av denne krisen

6 Likes