Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Ja, slik går no dagene.

Forøvrig går hjemmeskolen helt greit, sett bort fra fotball trening . Det er hardt for gamlingen :joy:

3 Likes

Noen som fikk sett på utviklingen på topp 20? Fortsetter de å øke?

1 Like

60/24/26%

110%, der altså… :laughing:

2 Likes

Lol…ja det er jo slik i disse tider
Var jaggu vanskelig å få til disse prosentene

4 Likes

Fortvil ikke , det er jo blitt et vanlig uttrykk blant folk at man "står på 110% "…ellers: I dag får PCIB muligheten til å sette “privat verdensrekord” ved å oppnå samme kurs 3 dager på rad…hat trick…Det er jammen ikke verst i disse tider!

4 Likes

Viktigere er det vel om noe tilsier (eller meldinger) om at Pcib sin forskning er på villspor ?

1 Like

Stemmer dette???

1 Like

det har vel ikke så mye å si, viktigere er det fundamentet.

på den andre siden siden du spør så har 8 av topp20 økt , 2 har redusert - 10 uforandret.

3 Likes

Tre dager på rad med samme kurs bygger opp typisk overhengende candlestick-formasjon med progressiv utvikling , det vil si sterkt stigende og samtidig overhengende øreformasjon ,så her er det bare å kjøpe mer og mer , gradvis men avventende , til det danner seg et kryss

4 Likes

Dette hoeres bedre og bedre ut. en annen ting, er at i tillegg til AZ, er det flere andre fimaNac partnere som har holdt paa en god stund, og det hadde de ikke gjort hvis forskningen ikke gav resultater. Biontech er ett av de…Tipper det blir flere fimaNac avtale med upfront payment i aar.

4 Likes

Dette er fullstendig på jordet. Han har aldri sagt noe om noen som helst form på en evt. avtale, indikert eksklusivitet eller lekket annen avtaleteknisk informasjon. Skjerpings.

10 Likes

Nei, dette stemmer ikke. Det er en grov feil å påstå at Per eller noen i Pcib lekker fra en pågående forhandling.

1 Like

Mye tygging av gammel graut på denne tråden :laughing:

Det var før forhandlingene i kvartallpresentasjon at det ble nevnt i fra Per at de ymtet på ekskusiv avtale.Så det er ikke noe lekkasje i fra forhandlingene.Dette har da blitt nevnt mange ganger på forumet.

3 Likes

Mye tygging av gammel graut , men da er det jo fint at du bidrar med et oppmuntrende innlegg:)

6 Likes

Gautosaur og Andor. Jeg vet ikke hvem av dere som har rett, men det hadde vaert veldig hyggelig hvis Andor gjengir korrekt info.

1 Like

Mulig det har blitt nevnt her, jeg har ikke fått det med meg - og jeg leser det aller meste.
Men, jeg er alltid til stede på selskapets presentasjoner, og jeg forteller nå at dette har ikke forekommet. Han holder klokelig og profesjonelt tilbake på all informasjon utover å bekrefte at de er i forhandling.

Edit: det er ikke dermed sagt at det nødvendigvis er feil at AZ ønsker eksklusivitet. Men kun en dåre selger skinnet før bjørnen er skutt i en slik situasjon. Og Per er en smart mann som kjenner sin posisjon. Han ville aldri forskuttert det.

7 Likes

FYI
in vivo forskningssamarbeidet med AZ ble avsluttet 01.jan.2020 samtidig som man gikk inn i en forhandlingsperiode på opptil 6mnd. der man skal bli enige om veien videre. Og med det mener PCIB at NAc teknologien har bevist sitt potensiale gjennom over 4 års samarbeid, der man sitter med in vivo resultater på naken mRNA levering på opptil X50 med NAc teknologien.

Det som nå ligger på bordet for AZ er å ta NAc til kliniske forsøk i onkologi indikasjoner der man har oppnådd gode in vivo resultater, PLUSS at man nå ser om teknologien oxo kan ha ønsket effekt oxo innen andre sykdommer som f.eks hjerte/karsykdommer og diabetes.
Det er nettopp disse NAc resultatene man nå etter nyttår har holdt på å analysere.

Skulle AZ si nei takk til ett klinisk samarbeid med upfront payment +milestones +royalties så har vi flere andre partnere som kan komme raskt på banen, da AZ resultatene vil publiseres når avgjørelsen til AZ foreligger. (BioNTech, Bavarian, Roche)

mitt bet:
klinisk avtale med upfront payment +milestones +royalties innen flere onkologi indikasjoner, STOR sannsynlighet
klinisk avtale med upfront payment +milestones +royalties innen andre sykdommer, MIDDELS sannsynlighet
AZ kjøper ekslusivitet på deler av NAc platformen, 50/50
AZ kjøper PCIB… :man_shrugging:

15 Likes

Fakta er at AZ har denne tiden på å finne ut av hva de vil gjøre med samarbeidet og analysere resultater. Hverken mer eller mindre.
Og hva pcib har evt uttrykt, er dette sansynlig hva de ser for seg som ønskelig resultat.
Resten blir bare spekulasjon og ønsketenking.

Edit: som over

Tenker vi sier at folk fra nå av oppgir konkret kilde og ikke kommer med halvkokte referanser til noe som kan ligne på innsideinfo.

9 Likes