Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Vitenskapelig og fakta basert informasjon er det som gjør fundamentet i min investering i Pcib. Mitt valg helt og holdent. Det som "piss me off " er dårlige kamuflerte forsøk på å la trofaste pcib gå glipp av endelig å få betalt.

8 Likes

Avslutningsvis, jeg har eid Pcib i 18 måneder og er dermed så kvalifisert til å bruke betegnelsen trofast.
Som petroleumsingeniør med 35 års fartstid, og skilsmisse med hus i Thailand, så ønsker jeg å en eventuell gevinst på pcib til arv mine to sønner. Klarer meg veldig godt, og Arve er i en annen liga selv om "oldtimers " strør møkka :rofl:

7 Likes

Og Nac,det kan komme flere på banen en AZ så her kan alt skje.

4 Likes

Forstaar ikke denne frustrasjonen? Fra Pw, interessen for fimaVacc har ikke akkurat blitt mindre etter frigjoering av data fra vaksinestudiet, og godkjenning av det siste patentet. Naar man legger til at vi vet de sitter i forhandlinger med AZ om fimaNac, og at det jobbes med og faa paa plass en Asia partner for fimaChem, saa er vi bokstavelig talt i himmelen. Kjenner ingen andre biotec bedrifter i Norge som sitter med slike kort paa haanden. Saa slapp av, len dere tilbake, og nyt turen paa veien til Big Pharma himmelen;-)))

13 Likes

“viev ignored” begynner å bli interessante/morsomme innsalg. Til og med at jeg anbefalte Plaquenil i forbindelse med PCIB kastet Ebiteren seg over. Følg med ! Underholdningen er gratis !

2 Likes

USA/Trump vurderer sanksjoner mot Russland og press mot Saudi-Arabia hvis de ikke får opp oljeprisen. Oljeprisen gikk opp da dette ble kjent. Brent er nå over 28 dollar. Det er gode nyheter for OSE.

5 Likes

Biotech vil bli den hotteste sektoren fremover,Banna bein.
Og ser ikke bort fra at Pcib kan bli stjerna.
Kursen er grusa.
Men er det noen her som virkelig tror at interessen for Pcib sine plattformer blir mindre etter dette???

5 Likes

Nei , ingen her tror det. Derfor har vi PCIB-aksjer. Derfor er vi skeptiske til “skjulte baissere” som ferdes her…og bruker dommedagsprofetier…oftest på en fordekt måte , med å henvise til ting/firmaer som det tidligere har gått galt med. Hvis aksjekursen nå holder seg godt over 25 , kan de aller fleste av oss beholde aksjene i PCIB , og bli med på oppturen som kommer. Den som har lest nok , og forstått nok , og solgt minst mulig , vil bli belønnet. Det vi alle lurer på , er jo NÅR…da er det bare å lese seg “opp”…De som prøver å skremme ( for å få billigere inngang ) er åpenbart på feil forum , samtidig som de grovt overvurderer sin egen påvirkningsevne.

4 Likes

Akk ja, slik går no dagan. Gnagerne kommer fram om natten.

2 Likes

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies.

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis