Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

nei, vi skal ha en skryte tråd med småprat :joy: :rofl:

10 Likes

AstraZeneca har en omsetning omkring 300 milliarder pr. år , av dette er cirka 10% nettogevinst

3 Likes

Etter å ha tilbrakt flere timer daglig i årevis på PCIB-trådene så frykter jeg at jeg vil komme til å utvikle Post Traumatic PCIB-LESS Disorder.

:scream::flushed:

10 Likes

Derfor er PCIB sin forskning og utvikling så viktig.
Biotekselskaper er de som driver utviklingen frem og gjør at BP har en fremtid.
Derfor er der en reell mulighet for at AZ overtar PCIB til internasjonalt prisnivå.
Håper oppmanningen i AZ innen delivery er en indikasjon på at AZ forbereder seg på å overte PCIB.

Derfor har jeg ikke solgt og heller har latt meg drage ned i denne jammerdalen.

Lykke til

10 Likes

Tanker om tvil og tro. Hvis såfremt osv AZ ikke har STORE planer med PCIB så ville nok PER & co vært på venterommet til andre BP selskap. Det PCIB har levert av resultat og innehar av patenter og rettigheter osv tilsier at DEM IKKE må stå med hatten i hånda og vente på smuler i fra AZ. Her kommer det solid kjøtt på beinet lenge før vi feirer midtsommer 2020.
Jeg lengter også etter den forløsende børspause/melding men siden jeg har vært med siden 2015-16 så må jeg bare akseptere noen uker til før flagget går til topps.
Har akk vært ute og handla ferske reker og rødvin så en melding før børsslutt i dag vil bli feira seriøst.

16 Likes

Husk at PCIB ikke bare diskuterer med AZ.
De har også sagt de ønsker partner i Asia og bekreftet at det er interesse derfra.

Om AZ-avtalen lar vente på seg hadde det vært like hyggelig med en melding om partner i Asia for gallegangskreft og RELEASE :slight_smile:

9 Likes

Tror dette er tegnet markedet har ventet på. Når du handler reker og rødvin, er nok bunnen passert👍

4 Likes

God stemning her i dag. …Morsomt å logge inn…Sitat:"Jeg lar meg ikke trekke ned i denne jammerdalen "

2 Likes

Å eg håper du får god melding til rekene :wink:

å så ikke hva klokken var, jaja - ny dag i morgen.

2 Likes

«La oss forestille oss at det ikke er utviklet noen test som kan oppdage det nye korona-viruset. Det ville antagelig bety at media aldri ville ha rapportert om en epidemi i Kina.

Ville det da være noe iøynefallende med årets vinter/vår «influensabølge»? Sannsynligvis ikke…» ( Med færre døde)

https://www.derimot.no/koronatiltakene-blir-vesentlige-sporsmal-ikke-stilt/

Når optimismen stadig, når nye høyder, kan det være lurt å reflektere.
Husk at det er ingen garanti for at PCIB får inngått inntektsbringende avtaler med et eller annet BP

Livet er ikke enkelt,
Hvem spådde at oljeprisen skulle i 25 USD for en måned siden. Likeledes var det ingen som hadde ide om at Norge skulle stoppe opp, om vi går noen måneder tilbake.

Å ikke ta risiko inn over seg, er det kun tåper, som gjør.

Min børshistorie startet allerede i 1989, med minimalt av midler. Har opplevd euforisk oppgang og krakk som dotcom.
Denne gangen er det mer brutalt og mine hardt oppsparte midler er frigjort i kapital med 50% og resten i Pcib.
Ber en stille bønn om en snarlig positiv melding fra Pcib.
Innkjøp av Joikakaker og rødbrus til helgen.
God helg og lykke til alle Pcib aksjonærer.

9 Likes

Nei, det er du ikke. Jeg har lenge følt på den samme uroen. Har også tatt konsekvensen av det og redusert endel og vektet tilsvarende opp i PHO. PHO er ikke like spekulativ, og har heller ikke fått like mye juling i siden nyttår. Noen av “guruene” på forumet skriver jo som om alt er bankers. Vet ikke hvor de har det fra, men jeg får på langt nær det inntrykket av å lytte på kvartalspresentasjonene. Walday virker på meg veldig forsiktig og forbeholden.

Nei, men forskningsresultatene til Pcib står det som en påle, uansett. Det er garanti godt nok for meg.

3 Likes

Er forskningsresultatene til Pcib spekulative?

3 Likes

Jeg nevnte ikke forskningsresultatene. De kan synes gode, men det blir spekulasjoner for menigmann å vurdere verdiene. Og det er bare spekulasjoner om Big farma som står i kø. Kan være. Men ingen vet.

2 Likes

Vel , om du regner kun på Ggk, og kun på det. Og vurderer opp mot kurs på 28. Så tenker eg der blir nok avkastning til de aller fleste.

3 Likes

Du hadde i all fall ikke spådd det :stuck_out_tongue:

Heldigvis produserer ikke PCIB olje, og de selger heldigvis ikke noe i Norge :slight_smile:

4 Likes

vet vi også om samarbeidet Pcib/A.Z., og vi vet også at de er i samtaler.
Spekulativt kunne vi sagt det var om man ønsket noe slikt.

6 Likes

Det meste rundt børs er spekulativt…
Spørsmålene Even stiller, streifer de fleste… Hør på på Pål Falck og Per sin live video ifra 29 oktober. Der forteller Per hvor omfattende bla tidsmessig en avtale oppimot BP er…
FimaChem som er “lengst” er ikke BP mat egentlig… FimaNac som for 1 år siden omhandlet kun som bonus hvis de lyktes er idag superhot… Velger man PCIB som et investeringsobjekt må man ha tid…
Så har man de personene som stadig maner om edruelighet, de har ikke skjønt det!!!
Enten så lykkes de, eller ikke… og da finnes det ingen mellomting - himmel eller helvete… En ting vi aksjonærene må ha er tålmodighet… Det fantastiske med PCIB, er at om det skulle gå til Helv… med Nac (noe ingen aksjonærer har noe som helst tro på, men risken vil alltid være der)
Så ligger himmelen på nytt åpen for oss rundt 2022… Der FimaChem ligger med sine resultater…
Mellomtiden der kan det komme flere overraskelser rundt både FimaNac og Vacc…

Rundt disse Korona tider er det nesten bare en vei, og det er oppover…

14 Likes