Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Uppfattade det som att det skulle komma flera case-reports dvs. lite mer fördjupad info om enstaka patientfall med mer bilder än man vanligtvis har med i en sammanfattande studie.

Tror det var någon som lade upp liknande Powerpoint med case report från H& N studien för nån vecka sedan.

Vanligtvis är case reports den allra svagaste av bevistyngd i och med N=1

I det här fallet med flera case reports med fantastiskta resultat “the tumors literaly sent black and fell of before our eyes” och resultaten bakom fallen som var extremt bra finns det ju mer tyngd bakom.

Om de startar om H&N blir det troligtvis med lägre dos i kombo med CPI.

Känns som det kanske är så att de smyger igång dessa reports för att friska igång minnet av hur bra resultatet bra och kan köra igång med partner efter att de fått in pengarna från ett AZ avtal och då kan stå som mera jämlikar med partnern vilket skulle ge bättre förhandlingsläge och större intäkter vid ev framtida godkänning av fimaChem+ CPI💪

5 Likes

Håper e-mannen kommer med sin vurdering etter gårsdagens DNB seanse! Gleder meg🚀

Kanskje blir det helgens høydepunkt🥳

Kursmål høynet?

10 Likes

Aksjonærlisten blir også interessant fremover :moneybag::santa:

3 Likes

Regner ikke med at det er oppegående aksjonærer/småsparere som selger.
Det må være meieriet og tradere.

Ingen gir vel bort det største siden Sam-Eyde metoden og Ekofisk for skillemynt.

11 Likes

Vi avslutter altså fredagen med årets fjerde største dagsvolum og en oppgang på 10,84%!! :star_struck::rocket::rocket::star_struck:

Dagene med størst omsetning i 2019:

3.des: 1.016.274 (sluttkurs 54,30kr)
2.des: 741.277 (sluttkurs 59.50kr)
30. nov: 671.192 (sluttkurs 52.00kr)
13.des: 641.727 (sluttkurs 77,70kr)
6.mai: 626.673 (sluttkurs 34,70kr)
12.des: 540.815 (sluttkurs 70,10kr)
27.nov: 523.811 (sluttkurs 40,35kr)

Dette er de eneste dagene i 2019 med over 500.000 aksjer omsatt. Men volumsnittet har økt markant fra 27.11 og meldingen om AZ. :ok_hand:

Nå er det godt det er helg så alle de som er fristet til å ta tidlig gevinst kan få tenkt seg om én gang til. Her gjelder det å puste med magen og ikke se ned! :rocket::rocket::rocket:

18 Likes

Man maa forstaa rekkevidden av hva Per Walday har uttalt.

Vi har loest problemet med og faa nucleic acids inn i cellene(genterapi). Dette er verdt gull og diamanter i store mengder;-)) For dette kan benyttes til og forbedre behandlingen paa naer sagt alle sykdommer som trenger det.

Og BP har soekt loesning paa dette i mange herrens aar. PCIB og AZ oppnaadde ett gjennombrudd med dette i vaares/sommer. Med denn nyvinningen, vil nye og forbedrede medisiner staa i koe i aarene som kommer. Takker vaere oss, og vaar investering i PCIB.

Ellers, skaar i gleden, er at i handelsavtalen mellom Kina og USA, vil dagens tariffer bestaa. Det er kun oekningene som er avlyst. Og har lest at innholdet neste fase blir mye vanskeligere. Naer sagt umulig og bli enig om. Ergo paagaar handelskrigen fortsatt.

7 Likes

Kan treskofolket ha hatt et bestillingsoppdrag om å holde kursen mellom 25-30? Se hva som skjedde med kursen når robotene deres gikk tom for aksjer.

Om aksjonærlistene nå viser de holder på å akkumulere kan det være at disse robotene vil bli slått på igjen når de finner at tida er inne for det. Men håper vi har såpass mange nye som har fått opp øynene for pcib nå, slik at det blir vanskelig å lykkes.

Det er uansett flere av de store tunge som kryper oppover på aksjonærlistene nå som har utspekulerte metoder for å skaffe seg billige aksjer. Så pass på å slå av stop loss slik at eventuelle robotraid med dette formålet ikke lykkes.

Har selv kjøpt med noe belåning i lys av alt det fantastiske som har kommet fram siden AZ-meldinga, men ikke mer enn at jeg tåler et fall på ca 30%.

Forventer en stilleperiode nå bortsett fra FPD i US. Så gjelder å ikke bli utålmodig og begynne å syte over manglende avtaler selv om det faktisk går helt til over påske.

Håper det gjelder for flere, men veit hvor utålmodig saueflokken har en tendens til å være. Hold på aksjene og fortsett å kjøpe om den dipper. God helg!

3 Likes

Stilleperiode ??? Det tror jeg ikke.

• First person dosed i USA
  • Partneravtale Asia
  • Partneravtaler Fimavacc
  • Partneravtale Fimanac (AstraZ) Jeg tror ikke de venter til 30/6
  • Eget studie i Vacc
8 Likes

Ikke utenkelig at det kommer en melding ila 2019 om AZ viser interesse utover onkologi også?

1 Like

Etter ukens begivenheter, vil nok jungeltelegrafen gaa varmt i helgen ogsaa, og for ikke og snakke om i jule/nyttaaruken om hvilke fantastisk innvesteringsmulighet PCIB er.

Av den grunn tviler jeg sterkt paa noen nedgang i PCIB kursen. Heller tvertimot.

4 Likes

Ser ikke ut til at Trump er skuffa. Børsrally frem til 2020?

2 Likes

For USA vil landbruket nyte godt av avtalen, for Kina og verdenshandelen ser det ikke like bra ut. Kinas gevinst ser kun ut til og vaere at de slipper oekte tariffer.

Og man kan se at boersene i USA ikke aakkurat tar boelgen over avtalen, som kan vaere Keiserens nye klaer?. For saa lenge dagens tariffer bestaar, paagaar handelskrigen fortsatt. Uansett, er PCIB dataene saa gode at vi faar haape at vi ikke vil lide for mye av dette.

1 Like

Tror dessverre folk vil få ei forferdelig nyttårsfeiring om det er gjengs forventning at det skal trille inn meldinger som perler på snor før vi skriver 2020. TTT
Ikke begynn å syt fordi jeg får rett! :sweat_smile:

2 Likes

Tror ikke mangePCIB aksjonærer syter :rofl:

2 Likes

Det eneste forferdelige med nyttårsaften her er formuesskatten fordi kursen litt for tidlig stiger litt “for mye”.

4 Likes

Ikke akkurat nå, men om flesteparten her inne forventer massevis av meldinger utover FPD i US før påske, så begynner vel sytinga 2. Januar da? :sweat_smile:

1 Like

Gjengs forventning om at det skal trille inn meldinger før vi skriver 2020?

Denne påstanden tror jeg du sliter med å dokumentere, -i og med at du farer med løgn.

4 Likes

Tror ikke du kjenner oss PCIB-aksjonærer Rasp. Mange har sagt at det KAN komme avtaler relativt tidlig på nyåret men at utålmodigheten skal bre seg tror jeg ikke på.

3 Likes

Les hva jeg skriver da.

Oppfordrer nye aksjonærer som kanskje er av den utålmodige typen om å ta det kuli selv om det går HELT til påske, drøyt 3 mnd, uten at det er meldt noen avtale.

Jeg skal sitte stille i båten. Andre reagerer med STILLEPERIODE TIL PÅSKE??? :sweat_smile:

3 Likes

Det kommer tidsnok røde kjedelige dager. Fyr opp i peisen og nyt juleølen.

5 Likes