Ser ut som vacc artikkelen er kommet ut på Annals of oncology som er den The official journal of the European Society for Medical Oncology
Ja , dette må jo være den rapporten de sa skulle komme , eller?
Hvorfor f… børsmelder de i såfall ikke?
Jobber du med håndtering av innsideinfo lærer man seg fort at det er viktig å holde antallet “insidere” så lavt som mulig. Det er krav til listeføring av folk som har innside informasjon og en lekkasje av informasjon kan fort føre til en svært uheldig skandale som ødelegger store verdier.
AstraZeneca aksjekurs stiger 17kr. En god dag for PCI Biotech sin mulig kommende kommersielle partner?!
Har du mulighet til å legge ut en kort oppsummering av den artikkelen Lytter? Har ikke +.
Må be om at opphavsretten til avisartikler respekteres…
Er vel dagen for å fylle på litte grann.
Er bare vas. De begynner med at pcib bruker blått lys. Da trenger en ikke å lese resten som er enda verre…
Slike artikler dom denne i E24 kommer med jevne mellomrom ang ymse selskaper. Giftpiller som brukes for å senke aksjekursen slik at kapitalen kommer inn til en rimeligere pris.
No burde pusten i bakken være over…på tide å nærme seg 80 igjen.
Overhode ikke.
Må nok vente til første halvår 2020, men da ser jeg det som svært sannsynlig med en kommersiell avtale med AZ.
TTT i biotek intil det er fult klaff! Next K.O. on PCIB?
AZ vil nok bruke all sin tid de har på forskning til nyttår ja vil jeg tro. Hvertfall til musene på forskningslabben er diabetesfrie Tenkte i utganspunkt i andre retninger innen Vacc og CHEM.
Hvis AstraZeneca er så strålende fornøyde med resultatene, er det noen som tror de ønsker å avbryte arbeidet i 6 måneder ?
Not me
Så ingen misforstår; dette er ESMO sin konferanseblekke, og ikke den vitenskapelige publikasjonen som PW har sagt at kommer.
Og for de som i likhet med meg får spader av google-oversettinger: https://academic.oup.com/annonc/article-abstract/30/Supplement_11/mdz451.018/5675287?redirectedFrom=fulltext
Håper det ikke blir en stor nedtur i januar om det viser seg at AZ pauser forskningssamarbeidet fram til avtalen er ferdig ferhandlet. Senest innen juli 2020.
Tenker heller det blir opptur på forventninger. 1 dag nærmere for hver dag,-
Men du forventer jo at avtalen skal være i boks før nyttår? En forsinkelse ift det vil jo da være negativt…
Nei, jeg tenker kanskje mot slutten av januar, eller i alle fall før Påske.