Korreksjon? Den tar vel mer en liten pust i bakken.
Altså de har fram til sommer, det betyr at de kan bli ferdig før det(jan-juli). Men må bestemme seg før juli 2020. Jeg tipper at AZ er allerede i gang med forberedelse til en avtale. De vet hva fimaNAc kan gjøre så ingen grunn til å vente om de er interesseret, noe de tydelig er etter 4/5 års samarbeid.
Jeg tror på avtale/bud kommer før påske
Den vurderingen deler jeg fullt ut, @bamse. Utvidelsen av prekliniske forsøk (altså utenfor onkologi) er opplagt noe AstraZeneca har bedt om fordi man er svært tilfreds med de resultatene en har oppnådd innenfor onkologifeltet. Det stemmer også svært godt med de uttalelsene Walday har gitt etter siste børsmelding om samarbeidet med AstraZeneca.
Derfor er det mye som taler for at AstraZeneca ønsker å komme videre med kortest mulig tidsavbrekk; det være seg oppstart av klinisk utprøving og/eller fortsatt preklinisk arbeid.
På den bakgrunn er jeg forberedt på at avtale om en eller annen form for utlisensiering kan komme langt tidligere enn ultimo juni 2020. Jeg er heller ikke uforberdt på at AstraZeneca kan sette fram et bud.
Dessuten har jeg idag forberedt meg ytterligere ved å sørge for at enda flere aksjer er gjort utilgjengelig for dem som banker på og vil inn i PCIB.
Ja, det blir vel mer riktig formulert det ja
Jeg har også kjøpt et par K til i dag
Benyttet sjansen til å fylle opp litt her også
Kan ikke fylle på mer, men skal holde på dei eg har ihvertfall , hjelper det å
Der var korreksjonen over. Nå kan vi sprinte videre mot første hundre
Oppgangen kom i det USA´s østkyst våkner til en ny dag. Tilfeldig ?
Hold på aksjene folkens, utlendingene kjøper ennå mer! Kommer tilbake senere i kveld med detaljer.
Den likte eg så klemte til med 1k til, kastet litt nano men skitt au
mor mor amerikanarane kjem !!
klart de gjør det når de ser hvor lavt priset Norsk biotech er når man sammenligner med resten av verden, og ser på resultatene og teknologien de forskjellige selskapene har oppnådd og hvor langt de er kommet i sitt utviklingsløp.
Skal folketrygdfondet oxo inn i PCIB nå før en event. avatale foreligger så blir det fort trangt i døra.
Når man ser hvordan disse amerikanske husa bevgeger seg i tandem skulle man nesten tro det sto en større aktør bak.
At AZ kjøper NAc teknologien fra PCIB og targovax sin Oncos platform iløpet av våren hadde ikke forundret meg i det hele tatt.
BioNTec fortsetter ferden oppover. 12% så lang til en mcap på ca 75mrd NOK. Ikke rart utlendingene handler PCIB aksjer med mcap 3mrd NOK. Billigsalg? Hva hadde PCIB vært priset til over dammen?
Nok en flott dag.
Legger også merke til at de som selger litt, gjør det med stor disiplin. Noen har vel hatt så sterk tro på caset (med rette) at det har vært litt giring etc. Så lenge interessen er stor gjør det ingenting.
Storebrand stakkar, kommer også løpende etter nå som kursene stiger. Må virkelig lure på hva de driver med der nede
En bra start på uken
«Langsiktighet lønner seg ofte. Lykkes det med kreftforskning er det fantastisk…»
Jeg er sikkert beskjedent eksponert ift. noen av dere, men handler mer nå i det siste. Benyttet meg av bouncen i dag.
Hold på hatten gutter så snakkes vi langt over 80-tallet innen ukeslutt!
De kunne jo kjørt litt reklame, eg bruker å si at alle burde ha en 1000 PCIb , det holder for de fleste om et par år
Men ikke for deg