Hehe, godt sagt
Litt PR i LMI:
Den er godt klistret på forsiden av dn.no her
Holder denne bankmannen paa sine aksjer, kommer han til og bli milliardaer. For han maa vel ha i underkant av 500K aksjer. Det kan fort bli 1,5 milliarder+++ ut av dette naar alle BP selskapene etterhvert banker paa PCIB doeren. Mr. Must maa vel ogsaa smile litt i skjegget om dagen.
Dette er skjønn musikk for meg:
"Vi har en ambisjon om at vi skal bidra til å bygge helseindustri i Norge. Vi skal prøve å bygge verdier for våre eiere, men vi ønsker også å tilføre noe både til pasienter, samfunn og industri i Norge. Vi kan bidra til å bygge ett av bena Norge skal stå på i fremtiden, på et område som er i rivende utvikling. "
For nå vet jeg at min visjon deles av lederne, styret og de store aksjonærene i PCIB.
Ikke f… om PCIB blir solgt til AZ - eller andre!!
Er klar for salg hvis noen byr 60 milliarder kr. eller mer.
Kutt ut!
Sitatet fra PW er ikke noe han sier på egne vegne.
Dette er strategien til PCIB, og gjett en gang hvem som har satt navnet under den?
Erik Must - øverst!
Alt har sin pris. Og er budet hoeyt nok…sier nok Mr. Must ja til ett salg…
Takk og pris har noen av oss visjoner og i tillegg penger nok til å klare og løfte blikket over pengebingen!
Men er det nå så sikkert at Must representerer siste skanse?
En visjon har også sin pris.
Blir vel bare spekulasjoner om PCIB vil godta et høyt bud eller ei. Det eneste som er sikkert, det er at vi har en god tid i vente
PW sitt svar forteller at det er bortkastet å spekulere i akkurat dette.
Den diskusjonen har styret åpenbart hatt både internt og med sine største aksjonærer og svaret er krystallklart:
Kjøp gjerne tilgang til vår teknoligi, men glem at PCIB er til salgs!!!
Inntil for et par år siden lå det også ute en video hos Youtube hvor Walday gir uttrykk for nettopp den visjonen. Tror det var i 2011. Jeg har forsøkt å finne den videoen igjen, men den ser ut til å være borte. Såvidt jeg husker så spurte han retorisk om det er - med trykk på ordet “er” - mulig å bygge opp en slik industri i Norge. Og så svarte han noe slikt som at “VI tror det”. Eller mulig det var “JEG tror det.”
Hvis det kommer et bud på f.eks 1000 eller 1500 er det flott om Must og dere sier nei, men de som ønsker kan jo cashe inn en brukbar gevinst
Livet er NÅ.
Bamse
Riktig!
Og det som er det fine - PCIB blir ikke mindre verdt for aksjonærene om PCIB sin - og min - visjon blir virkelighet.
Det tar bare litt lengre tid å realisere de euforiske kursmålene til solo m/fl!
Idag har jeg det godt som PCIB-aksjonær.
For det første fordi ikognito666 limte inn en artikkel jeg har sitert fra og som både treffer hjerte og hjerne hos meg.
Dernest fordi PCIB “sto han av” kursmessig etter 30 % kursoppgang forrige uke.
Jeg fikk rett i minforventning om at kursen ikke tok 8-tallet forrige uke. Nå gjenstår å se om min neste kursforventning 3-sifferet kurs innen nyttår slår inn.
Sist - men ikke minst - kursen sluttet idag på 79, som er 10 øre over 3 ganger sluttkursen i 2018!
Da jeg skrev mitt innlegg (nr 13961) på forrige Småpratstreng 2. oktober etter at kursen den dagen sluttet på 26,65 syntes jeg det var ikke lite “solosk” å driste meg til å nevne 78,90 som en kursmulighet for 2019.
Drømmer blir sanne - også i 2019!!