Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

I Nano skulle noe skje om mange år (i 2016).
I PCIB brygger det opp til mulig budkamp i BP as we speak, og alle vet at plattformen virker “på alt”, som Kristian Berg formulerte det. Jeg kan ærlig talt ikke se noen likheter med euforien som var i Nano i 2016.
(Ikke for det, Nano kan bli bra)

P.S
Jeg tror ikke AstraZeneca ser frem til ESMO. Den øker oppmerksomheten fra andre parter.
De ønsket ikke å tre frem i lyset selv heller, men ble tvunget frem av PCIB.

12 Likes

Vi går mot «den perfekte storm».
FimaVacc om få dager. Det neste halvåret blir ENORMT.
Fatter ikke at noen tør stå på utsiden.
Det er NÅ det gjelder å holde knallhardt på aksjene. :chart_with_upwards_trend:

13 Likes

Tja, får håpe på det. Økte med 10% i både pcib og Nano på Fredag så håper vi nå unngår ytterligere dipper. Er allikevel redd mange har alt for store forventninger til Torsdag…

4 Likes

Det tror jeg også, torsdag er en fin anledning til økt oppmerksomhet men det mest spennende skjer nok over nyttår. Jeg har også økt i det siste og har tid til å vente :slightly_smiling_face:

2 Likes

I helvete…

https://www.advfn.com/stock-market/london/AZN/financials

Se hvem som står oppført som «marked maker» for AZ! Nesten nederst på siden.
Kan bli konspiratorisk av mindre.
Har hele historien med Treskofolket vært iscenesatt av AZ?

24 Likes

Ingen forventer at BP vil legge inn bud paa PCIB paa fredag, fordi PCIB er representert paa ESMO torsdag.;-))

Men ballen som allerede har begynt og rulle, vil rulle fortere, og faa oppmerksomhet fra flere BP selskaper, og dets samarbeidspartnere.

Hvor sjansen for at disse vil faa stoerre interesse for PCIB., stiger kraftig.

5 Likes

@solo, det er ikke det jeg snakker om. Det jeg er redd for er at noen forventer at katta endelig kommer ut av sekken og at VACC avtalene vil komme som perler på en snor etter Torsdag.

Som de fleste beleste på forumet vet eller burde vite er essensen fra data allerede sluppet. Eneste forskjellen er at nå blir litt mer dybde data sluppet og data blir nye mer og enklere tilgjengelig.

7 Likes

Vel, det er hva vi haaper paa i 2020. I hvertfall en to tre stykker. Hvor kanskje ett eller annet BP selskap som legger inn stort innsats paa dette feltet, kan bli mer enn saa interesert og. Det er derfor vi har utviklet fimaVacc.

Det beste hadde vaert hvis 2 forskjellige BP selskap oensker enerett paa bruk av fimaNac og fimaVacc, og betaler deretter. Alternativt ett som kjoeper hele selskapet.

Husk de trenger oss for og utvikle the next generation off immunterapi og kreftvaksiner.

2 Likes

@Mr.Oncoinvest, jeg har tidligere ytret min lille teori om at alt rundt treskofolkene var iscenesatt for å holde igjen kursen for å avvente en eventuell inngang til man fikk et bredere datagrunnlag.

8 Likes

Husker det. Hmm. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Men langt ifra utenkelig at kursen hadde vært en annen nå uten salgspresset fra NYBB

6 Likes

Er det mulig å få en kjapp innføring i denne treskofolk-historien for oss uinnvidde?

3 Likes

Ha dette i bakhodet dersom et bud kommer.

Dagens aksjekurs gjenspeiler overhodet ikke verdiene i selskapet, og er attpåtil ganske sannsynlig manipulert til å ligge på et lavere nivå en den i realiteten burde ligget.

Ikke la et Big Pharma-selskap sitte igjen med størstedelen av fortjenesten etter flere tiår med forskning i PCIB.

La de betale dyrt for denne banebrytende nye teknologien.

17 Likes

Jeg tenker litt på den ultrakorte fristen AZ har fått til å teste teknologien mot andre sykdommer. Kan det være slik at PCIB har lovet at de ikke skal signere noen avtaler som kan ødelegge eksklusiviteten AZ ønsker før AZ har kjørt disse testene, dvs før nyttår? Når de presset på og fikk kunngjort at AZ er den Top10 de har samarbeid med har de samtidig alarmert alle andre interessenter om at en avtale er på gang. Samtidig betyr det at AZ må agere raskt hvis de vil sikre seg eksklusivitet, eller eventuelt hele kaken.
Bare spekulasjoner selvfølgelig men noe må man finne på en søndagskveld :slightly_smiling_face:

16 Likes

Få håpe at @Sorlendingen , Rony eller Per leser dette.

2 Likes

Tror ikke dette er helt borte faktisk. Og tror heller ikke det er helt ute å tenke at det foregår finansiell posisjonering i kulissene. Husk BP vet hvordan man tjener penger, Er en grunn til at de er BP

3 Likes

If so, Nyenburgh. Next weeks will be pay back days for PCI Biotech owners?!:rocket::pray:
The current Share price possibly reflects just a margin of the technology PCI Biotech «real worth». And if the strategy has been to try to keep down the Share price of PCIB stock, the possible rally in share price of PCIB will be huuuge!

2 Likes

Treskonedsalg bemerkelsesverdig godt timet med AZ namedrop også.

4 Likes

På en måte ikke logisk at AZ skal stå bak. Ting kommer til overflaten en gang og det kan skjære seg for AZ hvis det kommer rykter at de driver dårlig herskap. Og hvis de var så overbevist hadde det ikke var lurt og sitte på alle aksjer til 28. Med salg til selv hadde de fått seg pengene tilbake, men salg til en annen hadde de hatt kanskje mer enn en 10x ?

Det er bare best at det evt. ting og tang blir avklart med AZ og får evt. konspirisjajon teorien out of the world?

3 Likes

De garanterte for emisjonen og endte opp med ca. 700-800k aksjer, som de lempet ut hver gang det ble omsetning i aksjen på alt fra 25 til 28 kroner. Dette foregikk i lang tid og nå er de helt ute. Sådan er historien om treskofolket. Tallene er fra hukommelsen, men det var en så kort forklaring som mulig.

6 Likes

@sjog, tenker i samme baner som deg. Hvis Aztra er interessert så ville man tro pcib ville gi dem mer enn 5 uker.

Dette såfremt man da ikke har andre beilere som hungrer etter å få ta del i NAC, noe kanskje pcib har.

1 Like