Ja, slikt er risky. Slik open policy kan fort ende opp med salg på fullstendig feil tidspunkt. Skremmende.
Need to know basis . Neida, det har seg slik at jeg har mine sparepenger og hun har sine. Som vi forøvrig kan gjøre hva vi vill med. Men å “spille” bort pengene på børs mente hun var unødvendig. Hun mente det måtte være bedre å gi de til Frelsesarmeen, noe som ville gi meget god avkastning den dagen man skal gå gjennom perleporten.
Perleporten, er jo ikke noe mindre gambling det, slik jeg ser det
OK. Skjønner. Men da kan du jo berolige henne med at dersom St Peter kan bestikkes, vil dine muligheter til å entre Perleporten bli langt større når PCIB lander avtalen eller blir kjøpt opp.
Du vet hva som skjedde med sunnmøringen som forsøkte seg på Perleporten? Hos han var det, som du sikkert vet, ikke mangel på penger. Men han fikk klar beskjed fra St Peter at “sorry, her slipper vi ikke inn sunnmøringer. Du skal ned der nede”, hvorpå han pekte i retning helvete. OK, sunnmøringen var ikke fornøyd, men her fant han sin overmann i forhandlinger og måtte pent tusle ned til djevelen.
Men det tok ikke lang tid før St Peter hørte djevelen rope opp fra helvte; “hey du der oppe! Han der sunnmøringen su sendte ned til meg for litt siden må du versågod ta tilbake!” St Peter klødde seg i hodet og lurte på hvorfor han skulle det. “Jo, du skjønner atr da han kom ned hit fant han seg en glo og nå har han begynt for seg selv!”
Ha en god dag!
Hyggelig med hilsener men ikke kjøp så mye på 66 da får jeg dårlig samvittighet. Ser jo bra ut så langt i dag.
På vei mot 66 nå🌞
Den 6 mai blir særdeles spennende for PCI Biotech aksjonærer. Den mest spennende i historien? Noe av dette vil kunne bli omtalt:
Ny info om fimaVacc?
Ny info om AstraZeneca?
Ny info om RELEASE?
Ny info om Asia sites?
Ny info om Asia partner?
Årsrapport som ble meldt i går inneholder som Investor påpekte ny informasjon om benet fimaVacc. Jeg spekulerer om det vil komme mer konkret om dette på kvartalspresentasjon den 6 mai i og med dette løftes fram så tydelig i gårsdagens rapport. I så fall KAN det slå ned som:bomb: .
Under fimaVacc er følgende avsnitt lagt til:
“In addition to T-cell enhancement, the fimaVACC features also include antibody enhancement,suggesting that the technology has a clear potential to contribute to the development of new prophylactic vaccines for infectious diseases lacking effective vaccines. Prominent examples are
malaria and tuberculosis, but there are also many other potential target diseases for fimaVACC basedprophylactic vaccination.”
KAN det være i regi av CEPI (base i Oslo)med midler at nu PCIB tydeliggjør fimaVacc teknologien mot dette?
« The Coalition for Epidemic Preparedness Innovations (CEPI) is a global alliance financing and coordinating the development of vaccines against emerging infectious diseases.»
Tydelig at PCIB har et sterkt ønske om å løfte fram det potensialet fimaVACC har også innenfor profylaktiske vaksiner. Det er svært interessant. Ikke kun teknologi på terapeutiske kreftvaksiner.
Som Abacus påpekte så godt. «De siste månedene har gitt en hel verden en kraftig påminning om at forebygging fortsatt må være en vesentlig del av det medisinske totalforsvaret.
Med andre ord; viser fimaVACC-teknologien seg å ha minst like store fortrinn innenfor forebyggende som for terapeutiske vaksiner, er det all grunn til at PCIB løfter fram dette nå.
Så skrikende aktuelt som dette er nå, var det vel nærmest umulig å vente helt fram til kvartalsrapporten»
Hold av dagen og sett av tid til å stille spørsmål til selskapet dersom du har interesse for teknologien. Informative og gode kvartalspresentasjoner.
Quarterly Report – Q1: 06.05.2020 (Presentation at Oslo Cancer Cluster Innovation Park)
Var en tur innom en PCIB traad paa HO forumet i dag, og fikk med meg at forum deltakerne stort sett bare kranglet. Saa selv om moderatorene kan vaere vel pirkete i blant, maa jeg allikevel si aere, vaere tek-forumet. Det er mye bedre.
Det er da bare gledelig om noen finner FAKTA om noe er negativt
Reelle konkurrenter
Dårlige resultater og data
Ingen forskningssamarbeid
Ingen penger på konto
Ingen dialog med Big Pharma
Haussete ledelse
Osv osv
Tok du han
Enig Jubel. Fakta er viktig. Både når man skriver om negative ting og de positive…
Jeg forstår at folk gleder seg til gode meldinger, men ikke alt som blir skrevet baseres på fakta. Noe av det er også håp:)
Fakta krydret med håp vil jeg påstå. Har du resultater som viser doblet levetid er det fakta og da blir håpet lett markedstilgang. Kan til og med benytte statistikk på RELEASE studien. Der finnes ODD prising, antall pasienter, avsluttende fase statistikk, konkurransebildet, onkologi og LOA%. Da kan det argumenteres for at håp er statistikk og igjen noe mer håndfast.
Tampere University Hospital i Finland inkluderer ikke pasienter per nu. Hadde være greit med en full oversikt, men ikke lett å finne informasjon på andre siter.
Fin info. Godt Tyskland er enormt viktig for RELEASE. Og de viktige Asia sites. Oppdatering på kvartalspresentasjon 6 mai blir meget interessant . Blant annet av årsaker som nevnt over. Er også meget spent på fimaVacc som alle har glemt oppi RELEASE og AZ samtaler virker det som. Studer CEPI, det kan være en joker?
« The Coalition for Epidemic Preparedness Innovations (CEPI) is a global alliance financing and coordinating the development of vaccines against emerging infectious diseases.»
Under fimaVacc er følgende avsnitt lagt til:
“In addition to T-cell enhancement, the fimaVACC features also include antibody enhancement,suggesting that the technology has a clear potential to contribute to the development of new prophylactic vaccines for infectious diseases lacking effective vaccines. Prominent examples are
malaria and tuberculosis, but there are also many other potential target diseases for fimaVACC basedprophylactic vaccination.”
Veldig mye offtopic i tråden nå. Back to PCI Biotech
Ja nå er det så mye tull og fjas fra enkelte skribenter at man rekker ikke lese tråden i en eller travel hverdag!
Noen som har registrert om det er kommet inn flere utenlandske investorer blant topp 50??
Det jeg mener er mest nærliggende å håpe på i første omgang er at norske fond kommer til i hopetall før internasjonale fond skal ta kaka!
DNB setter opp et nytt fond innen kort tid. DNB Bioteknologi. Deres segment innen bioteknologi kunne passet til PCI Biotech som hånd i hanske. Onsdagens FA. Det er og en mulighet for at internasjonale avventer AZ og RELEASE før de kjøper seg inn. Det er mulig derfor Algeta gikk så mange ganger opp etter avtale med Bayer. Er ofte slik ser det ut til.
Hvis det er slik at FTF ikke investerer i selskaper med MCAP under 2 milliarder, så er vi innenfor fra ca 54 kroner.
Tror ikke det er et kriterie. De eier feks Kitron som var et godt stykke unna 2 Mrd NOK på investeringstidspunktet.
Ny Radium
http://feeds.soundcloud.com/stream/805232278-user-972208711-episode-126.mp3
Fyr fra Oncoinvent uttaler at man nå begynner å fokusere mer på andre pasienter enn korona. Veldig generelt. Ikke noe om sites som er åpne etc
Tyskland og Sverige kjører på med innrullering av pasienter som vanlig. Belgia gjør det ikke (2 sites der). Taiwan har åpnet og muligens Sør-Korea også. Noen stater i USA har åpent. Det vil være dynamisk.
Inkludering av pasienter blir tatt opp igjen i Norge. Dvs at RELEASE er oppe å går her til lands.
Videre ble det informert fra Einarsson at det kun var studier som hadde vært gjennom REK etc. Ikke nye studier. Ikke utenkelig at andre land i EU og kanskje senere USA gjør et samme. Altså åpner opp for innrullering av eksisterende studier før de vurderer nye. Det vil muligens åpnes tidligere enn fryktet. Der det er unmet medical need.