Noen som har mer ‘kjøtt på beinet’ i forhold til evt. gjenopptak av hode/nakke-studiet? Kristian Berg var i podcast 103 relativt tydelig på at siste ord ikke bør være sagt om denne indikasjonen i PCIB-regi, og at man har klare tanker om hvordan man kan forbedre de kliniske resultater ytterligere ved ny oppstart av denne indikasjonen.
Så vidt jeg husker regnet eminente @e-mannen seg fram til en aksjeverdi på ca 250 kr. pr. aksje utfra GGK alene, og det var uten å regne inn verdien av det asiatiske markedet.
På bakgrunn av de svært gode kliniske resultatene PCIB oppnådde i det avbrutte hode/nakke-studiet, er det ikke sannsynlig at man kan gå rett i en pivotal fase II-studie ved re-start av dette studiet?
Hvilken pasientpopulasjon snakker man i så fall om på verdensbasis årlig for denne indikasjonen?
Og som flere skribenter har vært inne på; får man gode resultater på GGK i RELEASE har vi nok av ‘hulroms’-indikasjoner å ta fatt på til å bygge et stort norsk biotek-selskap…
Jeg spør på bakgrunn av at jeg ønsker å etablere min egen exit-strategi ved en AZ-avtale eller en annen partner-/lisens-avtale som gir selskapet finansielle muskler til å utvikle sin egen pipeline. Og jeg spør for å danne meg et bilde av potensiell aksjeverdi knyttet til vellykket gjennomføring av et re-startet hode-/nakke-studie med potensiell tilhørende Accelerated Approval fra FDA også for denne indikasjonen.
Vi ser at daglig omsetning i selskapet grovt sett har gått 8-10 ganger’n sammenlignet med situasjonen for 7-8 måneder siden. Det betyr at det er rimelig enkelt å komme seg ut selv for større aktører på topp 50 om de måtte ønske (så langt har de fleste sittet stille).
Kanskje fører den økte omsetningen til at det blir mindre ‘sell-on-news’ framover. En klar strategi fra selskapet om hvordan man tenker å utvikle pipeline videre tror jeg kan avhjelpe i forhold til at aksjonærer ikke kjører ‘tøm-og-røm’ strategi ved en AZ-avtale (om de ikke kjøper hele butikken, da). Mange ønsker seg en shit-load med cash helst igår, men det kan være smart å selge bare en liten andel av aksjene (eksempelvis 1/3) ved en AZ-avtale dersom selskapet har en god strategi for å utvikle selskapet videre utfra cash-injeksjon vi alle venter og håper på.