Einarsson kommenterer nu at Pål F i Arctic og han selv er på linje og enig i det potensialet som er i selskapene. Kommentaren gjelder forrige Podcast hvor Pål F vurderte og pratet mye om PCIB.
Ligger noe om PCIB rundt timen,
Einarsson; Angaaende profylaktiske vaksiner, fimaVacc bidrar til og oeke mengden antistoffer. som det som regel blir produsert for lite av til og ta knekken paa sykdommen ved ordinaer vaksinering.
Rekker ikke og hjelpe Covid 19. Men kan bli viktig for fremtidige vaksiner.
Meg; Ingen tvil om at PCIB’s fremtid baade blir stor og viktig. paa mer enn en maate. Men hvor lang tid skal det gaa foer dette annerkjennes?
Det var en god bioteker her som nevnte at fimaVacc kunne alene skape flere blockbustere. Mener det var @FiloD. Personen ble latterliggjort av noen. Nu ser en virkelig at fimaVacc kan være med på STORE ting i framtiden. Tror jammen FiloD får rett
Kommentere oppdatert fimavacc tekst:
Einarsson sier i korte trekk omtrentlig slik:PCIB har hele tiden vært fokusert på kreft (T celler). I prof vaksiner er antistoffer viktige. Antistoffer eneste som kan bekjempe virus og andre sykdommer. PCIB ser også god produksjon av antistoffer i sin teknologi og studie. Og nu kan en tenke seg at en fremtidig covid vaksine vil kunne trenge gi økte antistoffer til vaksinetakere ved hjelp av PCIB teknologi og økte antistoffe!!!
Jeg håper og tror CEPI vil kunne komme inn her
Spekulasjon selvsagt. Men nå er de nødt til å se på novel teknologi som fimaVacc med påvist økte antistoffer som virkelig kan øke effekten! Det må da på en eller annen måte være det PCIB vil kommunisere til markedet ved det nye avsnittet med ny info om fimaVacc som kom i gårsdagens årsrapport. Ønsker PCIB eller er PCIB allerede i dialog med CEPI eller lignende fora? Å bruke milliarder på forskning og utvikling av vaksinasjonsteknologi ser investorer, stiftelser og myndigheter nu er helsefremmende og god butikk for verdensøkonomien. Billig forsikring. Det måtte en covid 19 krise til. Tilby finansiering og investere i vaksinasjonsteknologi med titalls milliarder kroner er en dråpe i havet ved kostnader pandemi.
PCIB forskningssamarbeidspartner Bavarian Nordic (vaksine fokusert) er opp 50kr på en måned. Sier alt om hvor fokus det ER og VIL komme mot vaksinasjonsteknologi worldwide.
Dette gleder jeg meg til å få oppklart og forklart i detalj forhåpentligvis om få dager under kvartalspresentasjon den 6 mai.
Sånn som de låner ut til shorting av NANO er jeg ikke så sikker på om du vil ha dem på eiersiden.
En god slump til salgs på 54 nå…
Man vet jo aldri, men det kan se ut som om han som ligger med 10K for salg på 54 også ligger skjult og kjøper på 53,6
Jeg har selv brukt den metoden
Men risikabelt å ligge på 54 nå. Den kan fort bli kjøpt.
Ser nå at han faktisk ønsket å selge, stakkars
Blir 60 pluss og så rett ned nå!
Venter gjerne noen dager og statusoppdatering den 6 mai Senior. Slår noen av punktene til vil ATH lett knuses. Det betyr kurs over 80kr. Det er KUN min påstand og spekulasjon eller wild guess. Med andre ord rett i 60 pluss og så rett opp
Er det noe som kan gi informasjon?
Lungekreft og Pcib? Lunger kan vel belyses. (?)
Brokoskopi går ned i luftveier og bronkier. Evt kan ein med thoraxdren gå fra brystet og inn i lungehinne. Dette er ganske invasivt, men bedre en stor operasjon dersom behandling før operasjon kan minske tumor og minske operasjon
Takk for svar.
https://www.buzzfeednews.com/article/skbaer/coronavirus-trump-light-disinfectants
Det virker jo nærmest som han beskriver PCI Biotech sin teknologi her
“Supposing you brought the light inside of the body, which you could do either through the skin or in some other way,”
Dette er for drøyt til at jeg kan tro på det selv
Noen som har mer ‘kjøtt på beinet’ i forhold til evt. gjenopptak av hode/nakke-studiet? Kristian Berg var i podcast 103 relativt tydelig på at siste ord ikke bør være sagt om denne indikasjonen i PCIB-regi, og at man har klare tanker om hvordan man kan forbedre de kliniske resultater ytterligere ved ny oppstart av denne indikasjonen.
Så vidt jeg husker regnet eminente @e-mannen seg fram til en aksjeverdi på ca 250 kr. pr. aksje utfra GGK alene, og det var uten å regne inn verdien av det asiatiske markedet.
På bakgrunn av de svært gode kliniske resultatene PCIB oppnådde i det avbrutte hode/nakke-studiet, er det ikke sannsynlig at man kan gå rett i en pivotal fase II-studie ved re-start av dette studiet?
Hvilken pasientpopulasjon snakker man i så fall om på verdensbasis årlig for denne indikasjonen?
Og som flere skribenter har vært inne på; får man gode resultater på GGK i RELEASE har vi nok av ‘hulroms’-indikasjoner å ta fatt på til å bygge et stort norsk biotek-selskap…
Jeg spør på bakgrunn av at jeg ønsker å etablere min egen exit-strategi ved en AZ-avtale eller en annen partner-/lisens-avtale som gir selskapet finansielle muskler til å utvikle sin egen pipeline. Og jeg spør for å danne meg et bilde av potensiell aksjeverdi knyttet til vellykket gjennomføring av et re-startet hode-/nakke-studie med potensiell tilhørende Accelerated Approval fra FDA også for denne indikasjonen.
Vi ser at daglig omsetning i selskapet grovt sett har gått 8-10 ganger’n sammenlignet med situasjonen for 7-8 måneder siden. Det betyr at det er rimelig enkelt å komme seg ut selv for større aktører på topp 50 om de måtte ønske (så langt har de fleste sittet stille).
Kanskje fører den økte omsetningen til at det blir mindre ‘sell-on-news’ framover. En klar strategi fra selskapet om hvordan man tenker å utvikle pipeline videre tror jeg kan avhjelpe i forhold til at aksjonærer ikke kjører ‘tøm-og-røm’ strategi ved en AZ-avtale (om de ikke kjøper hele butikken, da). Mange ønsker seg en shit-load med cash helst igår, men det kan være smart å selge bare en liten andel av aksjene (eksempelvis 1/3) ved en AZ-avtale dersom selskapet har en god strategi for å utvikle selskapet videre utfra cash-injeksjon vi alle venter og håper på.
PW sa at det kunne være aktuelt å bruke FimaVacc og gjøre det på en litt annerledes måte, hvis de kjører igang H&N igjen
Eventuell up-front fra AZ ser jeg for meg vil bli brukt slik :
-
Sikre videre finansiering av RELEASE etter interim.
-
Til å kjøre et eget studie med FimaVacc i en sykdomsssetting.
-
Ny nettside
Jeg tror helt sikkert at H&N er meget aktuelt for å ta opp igjen om PCIB skulle komme i finansiell posisjon til å gjøre det.
Tror imidlertid at det ikke vil bli gjort på samme måte. Rent teknisk var det ganske så komplisert.
Når det blir aktuelt å sette i gang H&N igjen så vil det sikkert bli gjort i kombinasjon med en CPI (check point inihibitor), og jeg er relativt sikker på at PCIB har det klart for seg hvordan det skal gjennomføres. Ikke bare for å få enda bedre resultater, men også med svært liten teknisk risiko.
Da kan det kanskje være at de tenker fimaVACC med en CPI da for H&N?
Det stemmer. Tror det var i en radiumpodcast han snakket kort om det.
Har denne meldingen som kom ut for noen dager siden blitt diskutert:
The collaboration between the pharma giant and vaccine expert company Pfizer and the promising biotech company BioNTech, which has specialized in mRNA treatment, will be one of the top picks for a possible COVID-19 vaccine. They received approval from the German regulatory agency yesterday to start the first human testing with the mRNA vaccine BNT162. The BNT162 vaccine program includes four vaccine candidates using three different mRNA formats, where two candidates will contain large spike sequences and two the smaller receptor binding domain.
Det er vel ingenting i godkjennelsen av studien som tilsier at PCIB er innvolvert. Jeg kan i hvert fall ikke se det (dessverre).
https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2020-001038-36/DE