Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Dovregubben…
“Mulig jeg husker feil…men Pål Falck forventer ikke de vanvittige upfront avtalene med AZ”

Andre på forumet leser Pål annerledes :muscle::+1::blush:

“Veldig mye positivt fra Pål, han mener at en evt avtale blir stor, den blir eksklusiv og den blir god for PCIB. Han mener også det samme som Jonas at det er diabetes de testet FimaNac på før jul”

8 Likes

Er det kommet noe svar angående testen på diabetes? (Mulig jeg spør dumt her)

1 Like

Diabetes er bare teori. Ingen som har bekreftet at det jobbes med dette.

4 Likes

Takker for svar :slightly_smiling_face:

1 Like

11% opp på en dag uten nyheter!! Er ikke det bra så skjønner ikke jeg. Hadde vært fint med en tilsvarende dag i morgen så 66-års-dagen ble uforglemmelig!!!

23 Likes

target for imorgen bli da 66 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 Likes

Nu skal du høre , Arve : Jeg vet hvordan dagen din i morgen kan bli helt uforglemmelig : Enkelt ! Du bare kjøper opp alt under 66 tidlig på dagen , slik at alle får se 66-tallet :slight_smile:

9 Likes

PW er en meget forsiktig CEO som gjennom lang tid har vist markedet en helt klandre-fri oppførsel.
Har aldri registrert at vedkommende har hauset PCIB.
Det viser en meget god selvkontroll fra selskapets side.

Altså , når vedkommende hevder at PCIB kan ha en fremtid innen gen-teknologi , vaksinasjon og kjemo , ja da er der grunnlag for å tro på at så er tilfellet.

Skal sannelig bli godt å få inn det første skuddet (innerblink) i et av forretningsområdene slik at risiko synker nærmest mot null.

Lykke til

19 Likes

"PW er en meget forsiktig CEO som gjennom lang tid har vist markedet en helt klandre-fri oppførsel.
Har aldri registrert at vedkommende har hauset PCIB.
Det viser en meget god selvkontroll fra selskapets side.

Altså , når vedkommende hevder at PCIB kan ha en fremtid innen gen-teknologi , vaksinasjon og kjemo , ja da er der grunnlag for å tro på at så er tilfellet."

Ufo…
Hvis aksjonærene og de som evt sitter på" gjerdet " virkelig tygger litt på det du skriver, bør vi sannelig se kr66, - imorgen!

For makan til " once in a lifetime opportunity" PCIB aksjonærene har, mener jeg ikke finnes maken til!

Tålmodighet er antageligvis det eneste alle aksjonærere må ha… :grin:

14 Likes

For å feire Arve i morgen burde ingen selge under 66 :wink:

Gratulerer :+1::grinning: Måtte du få en fin dag Arve

20 Likes

Synes det ville være en litt vel moderat feiring. La oss supplere med et visst minimumkjøp fra alle sammen bare for å toppe kaka😀

Ingen som blir 100 år snart?

5 Likes

Får jeg skattepengene i morgen så kjøper jeg :+1:

Alle kl 10,15 setter mellom 100 og 500 aksjer på kjøp, på best… Jeg kan godt starte m 500stk.
Det kunne blitt en makaløs oppgang :joy:

3 Likes

Hvis mange hær inne kjøper 1000 imorgen for å feire Arve kanskje vi ser 66 :grin::partying_face:. De som vil kunne jo lagt inn kjøp på 50 kr før åpning bare for å se hvor høy orderen ble. 300x 1000 hadde vært en fin sperre :sweat_smile:så kan man flytte orderen som man selv ønsker enten før åpning eller utover dagen :sunny:

7 Likes

Ja kan hjelpe mye med kjøpsvolum for det eneste som manglet litt i dag var volumet på det tekniske bruddet opp. Får håpe det kommer imorgen, og at det internasjonale børssgmentet holder seg sånn nogenlunde positivt.

3 Likes

Må innrømme det smakte meget godt å endelig komme i pluss etter å ha vært med hele veien ned fra 60kr. Begynte å lese meg opp på PCIB når den var på 80 kr. Har holdt meg borte fra biotech alle de årene jeg har vært på børs. Men ble helt overbevist om dette er ett selskap med ett vanvittig potensial. Tømte over halve sparekontoen og kjøpte 16.5K, to dager senere raste den ned til 50kr så videre under 30 kr. Kona ble rasende når hun fant ut hva jeg hadde brukt pengene på :sweat_smile:. Så ble ikke stemningen nevneverdig bedre da jeg måtte handle mer for å snitte ned. Men må si stemningen er langt bedre i dag :laughing:.

33 Likes

Takker for alle hyggelige bursdagshilsener og tenk om vi gikk til 66 i morgen. Det ville virkelig bli stas.
Uansett så er vi en dag nærmere avtale.
Fikk akk hilsen i fra vår med-aksjonær som har 721k. ( han er overbevist om at dette går veien)

43 Likes

Høres ut som du har en veeeeeldig åpen info policy i heimen!

7 Likes

Heier på Arve i morgen.
Håper han ikke har strukket stroppen for langt.
Oljeprisen er i det minste opp 5,7 % :wink:

1 Like