Leste intervjuet fra 2019 som en postet her i gaar., hvor PW uttalte at de hadde konkurenter paa omraadene fimaVacc og fimaNac. Paa fimaVacc omraadet har PW tidligere uttalt at det er en annen maate og gjoer det paa, dvs. og sette; det er vel antigenet det heter, rett inn i svulsten, isteden for maaten vi gjoer det paa, og mener og huske at det var ett universistet i USA som oppnaadde mer enn 90% heldbredelse i mus ved og gjoere det paa den maaten.
Allikevel, opp igjennom disse aarene man har vaert PCIB aksjonaer, og etter alt man har lest, har man faatt inntrykk av at vaar teknologi er det meste overlegent. Derfor er jeg overrasket over at vi ikke har flere partnere. Spesiellt innen fimaVacc og fimaChem.? Uansett, innbiller jeg meg at ingen kan oppnaa like gode resultater som vi gjoer med fimaNac, paa omraadene og med partnere fimaNac fungerer paa. Heller ikke like gode resultater som fimaChem skaper med cellegift.
Og med fimaVacc har vi allerede bevist gode resultater i mennesker, og det er bedre enn i mus. Slik at i sum, er det vanskelig og se hvordan dette skal gaa helt galt. Sjansen for det motsatte, synes og vaere mye stoerre.