Forsinkelser med RELEASE i Europa/US er vel noe vi kan regne med blir formidlet på onsdag? Samtidig kan de ha fått godkjenning i Sør-Korea (+Taiwan) som øker rekrutteringen kraftig, slik at tidsskjema holdes…
Gleder meg til å lese/høre «ståa» på onsdag…
RELEASE kan påstå være hele PCIB sin verdi per nu ref Arctic sitt kursmål 86kr. RELEASE kan bli helt rå og skrikende behov da pasienter ikke har behandling! Det håper jeg virkelig blir viktig 1 linjebehandling for mange tusen som i dag ikke har noe. Ta vare på stakeholders.
Og som du sier forsinkelse USA og korona har blitt orientert om tidligere både en og to ganger. Uhyre spent på hva de tenker om Asia! Markedet med Asia inkl blir stort for ODD indikasjon ggk fimachem og dets prising ved produkt gir antakelig stor interesse fra mulig Asia partnere?
Som privatperson staar det meg fritt hvilke selskaper jeg vil investere i og hvilken risikoprofil jeg velger. Med eller uten FDAgodkjennelse, med eller uten inntekter eller penger paa bok. Jeg har i alle aar blitt karakterisert som “fremoverlent” i investeringene mine av husbank og revisor. Og selskaper jeg har investert i har ved flere anledninger gaatt konkurs og tatt av börs. Derfor er risikospredning essensielt for meg.
At DNB’s nye fond vil investere paa basis av tro, haap og kjärlighet har jeg liten tro paa. I Radforsksfären er Pho det eneste selskapet de kan risikere aa dra det norske folk med i pr. dd.
Merkelig nok det selskapet jeg siste uke solgte meg ut av. Men sakte vals er ikke noe for meg naar verdensherredömmet i blärekreftdiagnose skal finansieres.
Pafo som er her og advarer?
overrasket over den drog til i dag. Ser ikke helt at det kan ligge store forventninger frem mot kvartalstall. Det eneste som er sikker her er at PCIB blir nødt til å tallfeste hvor langt bak plan de ligger nå.
du er seint ute, den er allerede snudd ned igjen
Du får svar på alle dine drømmer geiran. På onsdagen er det oppdatering om status for PCIB! Vacc, Nac og Chem.
Bra omsetning i PCIB omsatt 461000 aksjer, siste 60,9!
Det er sånn det alltid er det!
Jeg ser frem imot oppdatering på RELEASE, da særlig Asia. Taiwan åpenbart, men også forhåpentligvis noe om Korea. Det er ikke til å stikke under en stol at de to landene kan utgjøre en betydelig forskjell i innrulleringstakten. Selv om ballen ruller sakte, så ruller den mot åpent mål.
Videre blir det blir spennende å høre mer om både Dr Snapir og Dr Robin og hva de vil tilføre selskapet.
Alle venter på noe vedr. AZ. Det kan de ikke si noe om, men det vil bekreftes at samtalene fremdeles pågår. Det er alltid en grei check.
Kvartalsrapporter er alltid et høydepunkt. Om forsinkelse er det eneste du får ut av det, vil jeg anbefale deg å lytte bedre. Det kommer uten unntak nyttig informasjon fra ledelsen på disse presentasjonene.
Er det noe dem MÅ si før Q-rapp så er siste mulighet i morgen. Min ( betydelige) mage sier at noe dukker opp så x-e fingra gutter.
Bergenbio setter en perfekt emisjon på høy buzz. Her har PCIB noe å lære.
Hva er høyt for PCIB ?
1000 ?
Snart vil ingen nevne emisjon i PCIB mer, ever
8 uker, and counting,.,.,.,
Kun PCIB vet foreløpig svaret på din påstand. Blir det avtale med en decent up-front, så skjønner vi alle hvorfor det ikke blir satt noen emisjon.
Ender det opp med no deal eller veldig liten up-front, så er det klart at det hadde trygget caset å ha satt en emisjon i desember eller nå de siste ukene.
Men ingen vits i å kritisere selskapet når man selv ikke har hele bildet…
Trenger Pcib noe emisjon før de er ferdig med studiet?
Her har Bergenbio noe å lære.
Emisjoner:
Mener å ha registrert at det å sette emisjoner i et selskap kan avvike veldig mellom selskapene.
eks.1: TRVX
Historisk har det aldri vært vanskelig å time når en emi kommer i dette selskapet.
Alt er “hemmelig” og emisjonene kommer ved et kursløft.
Eks 2 :PCIB:
Her er det helt motsatt. Emisjonen opplyses lang tid i forkant.
Hvilke som er de beste avhenger nok av hvor godt arbeide som har blitt utført i tiden før emisjonen settes.
Men hviken fremgangsmåte er best?
Kanskje et tema for biotekaksjer-tråden? Emisjon er så vidt jeg vet ikke veldig aktuelt i PCIB om dagen…
Her er ingen emisjon, da må du på annen aksje tråd .
BergenBio det, men e-ordet er et yndet ord hos enkelte her
Føler det snart vil komme en uventet melding, av den positive sorten💥
Da er den vel ikke uventet?
Men jeg føler med deg, ser frem til melding(er). Gjerne også fra GGK fronten