Blir Mai 2020 tidenes måned for PCIB ?? Først nå onsdag Q1 med pos oppdatering så om få dager-uker- avtale med AZ?
Dæven det e spennende.
Svar:
Takk xxx, dette er notert.
Mvh Elisabeth
Det er 6 sites i Spania. Ikke umulig at de er i gang med inkludering i RELEASE igjen.
“-Planlagte operasjoner som har latt vente på seg skal igangsettes”.
Ny dag nye muligheter. Minutter til åpning og børsen skal opp. Da får vi vel henge oss på i PCIB også?
Vet ikke hvorfor men føler at vi får en like spennende dag i dag som i morgen? Ofte en reell problemstilling hvor grensen går mellom info og kurssensitiv info og dermed kan dem være i posisjon til at noe må meldes i dag? Bare litt synsing men man vet aldri i disse tider. Ha en fin dag gutter og jenter ( burde vel si damer og herrer men liker å være litt barnslig-ungdommelig)
Ut fra tendensene i går på en blodrød dag, så kan det nok gå fort til 70 i løpet av dagen.
Ja, håper på litt fomo før q, det blir spennende.
Når det er sagt så er det mulig eg redusere litt om vi ser 70tallet da eg støttekjøpte tungt i mars/april.
Kan være lurt å lette seg litt før presentasjonen også. 0.618fib og erfaringsmessig faller vi ofte etter kvartalspresentasjoner. Sjansen for negative nyheter (utsettelser) er vel større enn positive nyheter?
Nei, eg vil si der er større sjangse for positive nyheter.
Eg vil si det slik at eg vurderer litt salg rundt 70, som muligens blir 10% dyrere i nytt innkjøp om alt er positivt.
Men at en evt har litt å kjøpe for om den åpner ned fra 70.
Men alt forutsetter kursutvikling gjennom dagen for min del.
Selvsagt så vil det nok komme melding om forsinkelse, men dette er jo ikke nyheter uten markedet har hatt denne infoen siden meldingen i Mars. Jeg tror at det finnes en større oppsiden enn nedside.
Hvorfor akkurat 70?
break even point på trading kontoen sånn ca
Det KAN være lurt. Men det blir KUN spekulasjon. Oppdatering om status kommer ved Q i morgen.
Ofte har kursen gått ned i etterkant og andre ganger steget OM det kommer positive nyheter KAN kursen denne gangen etter Q presentasjon stige mye! Spekulasjon blir overtatt av fakta i morgen. Godt!
Spekulerer om en liten gnist ved Q kan føre til all time high i morgen? Biotek ser ut til å være i en megatrend.
Presentasjon og spørrerunde under Q er viktig å få med seg. Takk til Bonusfrelst som har sendt inn mange spørsmål til radforsk podcast hvor CEO PW i PCIB deltar etter Q presentasjon. Blir flere timers info! Synes kursmønster før Q denne gangen virker forsiktig (lite forventningsdrevet). Det synes jeg KAN være ett godt tegn for gode muligheter for mulig oppgang etter Q denne gangen?
Husk at Per & co skal “kryssforhøres” av Jonas om ettermiddagen etter Q1. Det har hendt før at vi har fått god og utfyllende info der.
jaja, blir ikke noe salg ser eg logger av og prøver gjøre noe annet, blir en lang vente dag.
Tilsvarende kursutvikling intradag som i går? Likner. Da blir det i så fall sluttkurs solid i pluss.
Enig i mye ufo, men for meg anser jeg kvartalspresentasjoner som risikoreduserende. Oppdatering om status og mer informasjon blir kjent om resultater osv. Derisking på mange måter.
Q120 i morgen.
PCI har jo tradisjon for å levere spennende kvartals-rapporter tidligere.
Personlig er jeg mest spent om der er noe nytt innen fimaVACC.
Men egentlig definerer jeg kvartalsrapporten i morgen som “støy”.
Her er det avtaleforhandlingene med AZ som gjelder og bevaremegvell , hvilket nederlag ville det ikke ha vært etter alle disse årene som aksjeeier å stå utenfor ved en eventuell positiv avtale annonsering.
Det ville vært det perfekte marerittet så aksjene mine har det trygt og godt hos meg.
Lykke til alle som 1.
Lykke til ufo. Har du forresten aldri gevinstsikret noe, kun long?
Kun long i PCIB.
trading er jo et fag som krever kunnskap og erfaring , noe jeg har erfart og tatt konsekvensen av.
alt jeg trenger nå er en innertier
Ja, da gikk det inn noen kjøp, så får vi satse på at Fomo starter nå.
Det fine med PCIB, hvis leveringsteknologien virker, er at man aldri trenger å tenke på å selge. Hvis vi ikke blir kjøpt opp er det bare å sitte videre.
Blir det ingen avtale med AZ er det mange andre beilere, bl.a i Nac og Vacc.
Dessuten vil Chem (GGK, H&N m.fl) ha langt større verdi enn dagens marketcap.
Dere tradere er dristige.
Jeg kan trade alle aksjer, men aldri PCIB.
Hadde jeg solgt ville det garantert kommet en nyhet dagen etter (Murphys lov)