Da nærmer det seg kvartalsrapport. Det blir den siste formelle presentasjonen før utfallet av AZ skal avklares. Har sittet gjennom tvil, Iran/USA, Corona, svette og tårer, men nå nærmer det seg. Nå er det mye informasjon som snart skal på bordet. At vi ligger etter på RELEASE og enda ikke har inntjening regner jeg med er status quo, men i morgen er det ikke disse forutsigbare utsagnene vi vil være spente på. Det er vel sånt man har Norsk media for 
Nei, i morgen vil det være spennende å høre hva PW & co forteller om Taiwan, Sør Korea og status FimaVACC. Vi vil vel mest sannsynlig ikke få så mye nytt på Nac-fronten, men for oss er det vel mer enn godt nok med et utsagn om at samtalene pågår. Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok til å spisse ørene for å lytte til ordlyden i hva som blir sagt.
Mye som står på dør “i disse dager”, men de aller fleste investorene her inne kjenner godt til teknologien, produktene og ledelsen. For min del ser jeg ikke en stor risiko å bli sittende på lang sikt. Jeg kan dog ikke si det samme om forventet avkastning ila 1-2 år. Vil gjerne være med på hele veien.
Som en aldri så ukjent investor sa det “Risk comes from not knowing what you are doing”.
Så fest setebeltene mine herrer og damer, dette blir spennede!

vil du inn før q så må det skje nå …