Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

selv de sover som en sten, med pcib :wink:

2 Likes

Uten belaaning sov jeg godt natten för Targo la ned TG ogsaa.

1 Like

Da nærmer det seg kvartalsrapport. Det blir den siste formelle presentasjonen før utfallet av AZ skal avklares. Har sittet gjennom tvil, Iran/USA, Corona, svette og tårer, men nå nærmer det seg. Nå er det mye informasjon som snart skal på bordet. At vi ligger etter på RELEASE og enda ikke har inntjening regner jeg med er status quo, men i morgen er det ikke disse forutsigbare utsagnene vi vil være spente på. Det er vel sånt man har Norsk media for :slight_smile:

Nei, i morgen vil det være spennende å høre hva PW & co forteller om Taiwan, Sør Korea og status FimaVACC. Vi vil vel mest sannsynlig ikke få så mye nytt på Nac-fronten, men for oss er det vel mer enn godt nok med et utsagn om at samtalene pågår. Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok til å spisse ørene for å lytte til ordlyden i hva som blir sagt.

Mye som står på dør “i disse dager”, men de aller fleste investorene her inne kjenner godt til teknologien, produktene og ledelsen. For min del ser jeg ikke en stor risiko å bli sittende på lang sikt. Jeg kan dog ikke si det samme om forventet avkastning ila 1-2 år. Vil gjerne være med på hele veien.

Som en aldri så ukjent investor sa det “Risk comes from not knowing what you are doing”.

Så fest setebeltene mine herrer og damer, dette blir spennede!

21 Likes

Ja, jeg merker at jeg har litt sommerfugler i magen. Er veldig spent.

8 Likes

Eg vil og minne på noen ord,

Det er ikke tradingen som har gitt mega avkastning, det er å sitte i en langsiktig vinner :slight_smile:

13 Likes

Har lagt inn en luseordre paa kjöp 57,10 som trosbekjennelse.

PW og PCIB er lurere enn gjedda i sivet. Med en leveringsløsning BP he letet etter i 10 år utan å finne, og det uten bivirkninger. Hvor er konkurransen? Hva kan gå galt om man sitter stille midt i båten? Den som trykker på salgsknappen har enten ikke forstått PCIB, eller må selge. I det minste risikerer man store penger for mindre penger ved å selge. Oppsiden er så uendelig mye større enn nedsiden.

4 Likes

Sommerfugler skal være i hagen og ikke i magen! Kan ikke huske at PCIB har kommet med noe negativt på en Q-presentasjon siden jeg gikk inn i 2016 så eneste jeg tror er at vi får bekrefta div forsinkelser pga det vi vet men dette bør vel være indiskontert i kursen allerede?
Spennende om dem er nærmere en Asia-parner for det virket på meg at Per mente det var en smal sak? Mulig jeg feiltolka. Gjorde som tidligere skrevet en feil i 78 også. Tror det var i august.

10 Likes

Hadde en gang en utlending med paa seifiske som nektet aa sitte ved ripa. Hun fikk som kompromiss henvist plass helt fremme i baugen.

Har du sett paa f***. Ordren gikk inn og jeg er “blakk”.

1 Like

Jeg husker godt forrige presentasjon, der jeg for første gang var til stede. En veldig bra presentasjon og liten/ingen grunn, for meg i hvert fall, til at kursen skulle gruses.

Men det gikk som det regel går, rett ned og en fantastisk mulighet for å kjøpe seg inn billigere.

Om det skjer i morgen vites ikke men som regel går det ikke min vei så det går nok til hælvete. Jeg sier ikke om jeg sitter i ro eller har solgt…

2 Likes

ja ,nå ble det fjøre sjø på kontoen :rofl:

4 Likes

Skulle også vært interesant om PW i morgen omtalte hvorledes “kontraktene” til de forskjellige selskapene som har prosjekter innen fimaNAc med PCIB.

Ikke resultatene selvsagt men hvorledes de forskjellige selskapene er rangert og om de kan inngå NAC avtaler pronte eller om de må vente på AZ og hvorfor.

Synes det er på tide at vi blir informert om hvorledes dette er bygget opp , for avtaler må de jo ha utarbeidet før samarbeidet ble startet.

Og er der flere interessenter som venter på tilgang til fimaNAc utenom de som allerede er innenfor?

Det er tross alt heftige saker disse andre selskapene utenom AZ representerer (slikt som BioNTec , Bavarian , mm).

Kanskje PW har forpliktelser overfor disse andre selskapene også og at det var grunnen til at PW satte ned foten og gav AZ klar beskjed.

6 Likes

Skvatt litt der jeg…

1 Like

Hehe, slettet det. Innså det kunne virke villedende.

Merkelig hvordan man kan overraske seg selv med kjöp. Nest siste av PCIB var den 7. april.

Hva skjer med kursen i morgen om PW feks sier at samtalene med AZ er langt fremskredet eller noe i den duren? Tør ikke selge en eneste aksje før AZ dealen er spikret.

5 Likes

En kan si det så enkelt at om kun ggk er i rute siden Asia kommer inn så burde det alene være nok til ATH ,

Hvem vil vel sitte på gjerdet da, :wink: vil du inn før q så må det skje nå …

7 Likes

Vi i bio er ikke lettskremte, men faste i troen.

2 Likes

AZ i ny ATH. Viser muskler

7 Likes