Innkallelse til Generalforsamling i PCI Biotech den 27 mai!
Punkt 10 har aldri vært mer aktuell mener jeg.
Her legges det til rette for en mulig løsning dersom AstraZeneca ser dagens LYS.
En rettet emisjon mot AZ. Da kan PCIB bestemme kurs innenfor 10%. Jeg spekulerer i at dette KAN bli en av de mest aktuelle løsningene. Tilsvarende som AstraZeneca gjorde i Moderna.
Nu ventes det i spenning på følgende innen kort tid:
- RELEASE oppstart i Storbritannia
- oppstart Asia (Taiwan og Sør Korea), outsider Kina
- fimaVacc i scientific journal
- FPD USA
- oppdateringer på mulig deepening collaborations med eks BioNTech, Bavarian Nordic
- COVID-19 opportunities
- Mulige fimavacc avtaler (utlisensiering, egen med/studie
- Mulig deal med big pharma AstraZeneca
- Mulig Asia partner Asia
- Resultater RELEASE
Hvilken mcap tror dere PCI Biotech hadde hatt om selskapet hadde vært plassert eksempelvis i en Biotech hub i statene med tilsvarende pipeline, forskningssamarbeid /dealmuligheter med AZ, samarbeid med Bavarian Nordic og BioNTech, patenter, kontantbeholdning og denne fremtiden i punkter over??? Noen nuller mer bak mcap? Spekulasjoner igjen, men selv i egen dam ser jeg eminente Vaccibody (leveringsteknologi) har ca 6,5 mrd mcap). Det er også nesten tre ganger høyere enn PCIB mcap.
Det er en sann glede med punktene over, men det er lov å gremmes over markedsverdien mot det en ser i bioteksektoren nu som PCIB har disse mulighetene! Skal en driste seg til å si at egenskapene og mulighetene til PCIB prises til en pølsebod i bioteksektoren?
Hva mener @Snoeffelen, @Investor, @Sorlendingen, @polygon, @e-mannen, @abacus og dere andre kunnskapsrike biotekere om dette?
Og hvor mange dager er det før en av punktene tikker inn i form av en børsmelding? Og hvilket punkt blir dekket først? I forhold til det som er kommunisert i dag er det ikke lenge til nu!
Dagens kuriositet: våre «venner» AstraZeneca i all time high og var innom 1061kr. Blånissene i AZ er happy om dagen (med tanke på kursen). Det KAN gjøre noe med lysten på å fortsette dealflow og mulig solid innvannende effekt for AZ.