Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

God timing, @anon6994212!:ok_hand::money_mouth_face:

4 Likes

Finnes det eksempler på at biotekselskap har signert avtaler i en helg?

1 Like

Hele innlegget ditt vitner om det. To gode råd: aldri forelske deg i en aksje og ta gevinst på vei opp.
Og ikke vær så overbærende. Aksjemarkedet har en tendens til å ydmyke folk.

1 Like

her kommer et annet godt råd,

når du har funnet en vinner så for all del - ikke selg :rofl:

god helg :slight_smile:

12 Likes

Litt sånn Warren Buffet og Must! :partying_face:

5 Likes

Do the right thing Spike Lee

3 Likes

Londonmannen har ofte fortalt hvordan angrer/irriterer seg over å gå ut av Algeta altfor tidlig. Algeta gikk 60-gangen på 5 år…men ble aldri noen news-hit. Bare for spesielt interesserte…Synes det ser ut til at over 90% her tilhører “spesielt interesserte”

7 Likes

Mange får rett og slett ikke sove skikkelig uten et godt knippe Pcib-aksjer under senga, undertegnede inkl.
Når markedet og kurs «herjer» med folk, burde man heller konsentrere seg om hva som betyr noe.
Pcib kan åpne endosomer inne i celler uten å skade/forsure cellen eller innhold i endosom. Ingen andre kan det.
Det må på et eller annet tidspunkt materialisere seg i form av medisin og høy kurs.

25 Likes

Synes det er forbanna respektløst av deg å spamme ned tråden med hjelpesløst dårlige baiseforsøk. Her bør en moderator på banen @pdx.
Det bør selvfølgelig være en forholdsvis høy terskel på småprat, men nå blir det enormt mye oppgulp, som ikke hører hjemme på et seriøst forum.

17 Likes

Enig… Rasp har gjort denne tråden til en Ho tråd…
Greit å være skeptisk, men han er kun ute etter kvalme… Sikkert stolt over hva han bedriver tiden med… Det er eneste kommentaren rundt denne pers…

God Helg, snart ny uke og nye muligheter :blush:

9 Likes

Skal jeg kritisere noe, er det dette gjentagende oppgulpet av gammelt nytt. Litt likhet med hva som skjer i syforeninger :wink:

2 Likes

Noen som har noen tanker om vitsen med aksjesplitt som ledelsen ber om ?
Bare for å gjøre det lettere å handle (flere aksjer) eller kan de ha noe annet i tankene ?

Strategiske forberedelser før den går russiske prosenter i etterkant av avtalen kanskje :thinking:

3 Likes

Ja. Lettere psykisk for nye aksjonærer å kjøpe på 50 vs 500 :+1:

3 Likes

Bamse

Hvor fremgår dette? Har skummet innkalling til gf og ser ikke at styret har fremmet forslag om aksjesplitt.

1 Like

Kan heller ikke se at aksjesplitt er nevnt noen steder…

Hvor har du dette fra?

Sorry, nå finner ikke jeg det heller. Jeg må ha rotet. Må være en annen aksje …
Jeg fikk det liksom ikke til å rime med en aksjekurs på 60

3 Likes

Har aldri värt i syforening. Kandu gi oss uvitende et referat.

5 Likes

I disse tider er det nærliggende å be administrator om å ilegge notoriske trollere en høvelig karantene. Åtte uker er mitt forslag (ikke tilfeldig valgt :blush:).

24 Likes