Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Hvis du hadde vært interessert i å følge selskapet ville du med enkelhet å forstått at kommunikasjonen til PCI Biotech er KONSERVATIV og stikk motsatt av hytt og G… La nu andre selskap stå for haussing så kan PCIB stå for forsiktighet og bunnsolid assets!

Og det ser ut til at noen akkurat solgte PCIB før Asia gladmelding? Hvorfor ikke bare sitte stille og nyte :rocket: om du har tro på PCIB :partying_face:

Det er faktisk lov å nyte gode nyheter! Og for all del skjønner de som trader at det kan være irriterende å gå glipp av positive nyheter. Det er listet opp i tråd over flere mulig ventede meldinger innen kort tid og de blir børsmeldt. Håper fortsatt på gode resultater og :rocket::partying_face:. Vil tro tradere ikke vil klare å time de neste børsmeldinger heller!

Man kan velge å stå utenfor, helt greit det. Og vurdering av riskreward er individuell.

11 Likes

I forhold til kommersielle avtaler så vet vi vel egentlig ikke så mye om det enda. AZ avtalen kan gi oss svaret på dette. Uansett så er det nettopp blitt ansatt en ny CBO som kommer fremtidig til å ta seg av mye av dette arbeidet.

9 Likes

laplagam;
Foreslår at Per tar en prat med Dan S. og hans menn i Photocure.
Har snakket med Dan om Kina og han ser få hindringer i så måte.
Tror ærlig talt ikke PW. er helt oppdatert på de regulatoriske forholdene hverken i Japen eller Kina for tiden.

For å være ærlig. Nu snakker du pølsevev. Møt opp på presentasjoner. Du vil fort se at ansatte, ledelse, styret og advisory board er world class. Tror du virkelig at PCIB med PW i spissen helt ut av det blå kom opp med de siste nyheter om prosess Asia sites? Rent slumpetreff :joy:? Nei, godt håndverk fra ende til annen. Få forunt å få etablert Asia setup som PCIB nu etter alle solemerker har klart å etablere!

Keep up the good work PW og co. Brilliant Asia finte med Taiwan og Sør Korea. The saga of Asia to be cont! RELEASE is gold in the vault!

10 Likes

Ta dere heller en kaffe, nå skal vi ha rally :wink:

6 Likes

Du får sende en søknad @Senior. Hvis du mener du er en bedre CEO enn Per… Vi stiller gjerne som referanse :rofl:

5 Likes

Serverer lett en kaffe og en STOR bolle til Senior i dag😉

3 Likes

Jepp og til de som har forstått hvor viktig dette var for RELEASE studie med tanke på hastighet og nærhet til interim med mulighet for AA OG ikke minst mangedoblet pasientgrunnlag! Tror input til Arctic med pasienter må mangedobles ved neste analyseslipp. Begynn gjerne regne på nytt kursmål med mangedoblet pasientgrunnlag :rocket:

8 Likes

Tror du virkelig PW har all makt i sin hånd?

Ser du styrets rolle og kompetanse! De har selvsagt sine krav og innstilling til Per Walday!!

Hilsen naive Jubel

6 Likes

Hvilken kategori synes du selv du er i da Senior? Både her og på TRVX-tråden?
Edit: du slettet barnehage-innlegget ja, kanskje det lureste du har gjort i dag.

10 Likes

For noen dager siden innroemmet PW at de hadde sviktet paa salgssiden. Kanskje vi har vaert igjennom minst en helt unoedvendig emisjon pga. dette? Paa forskningssiden dog, har de gjort jobben sin, og vel saa det.

1 Like

Alt i alt jeg tror vi skal være meget fornøyd med rikets tilstand. Og meget happy med de ansatte, den ledelse, styret og advisory board. Internasjonal klasse. Det viser, resultater og prosesser med FDA og EMA blant flere stakeholders. Burnrate har vært enormt lav. Meget happy med den vurdering. Nu er jeg meget happy med at burnrate som fortsatt er meget lav øker i takt med RELEASE prosess og meget happy med topp notch ansettelser som øker tempo etter den fasen PCIB nu er i. 10/10 points per nu til PCIB!

Eller skal jeg holde igjen og gi 10 av 10 mulige poeng OM det blir avtale med big pharma, AstraZeneca🤞

4 Likes

Jeg tror dette er informasjon Per Walday formidler og ikke selv innhenter. Om ikke jeg tar feil er nok dette informasjon fra rådgivere/CRO. Men mulig jeg tar feil.

Hadde photocure sites i Kina ved godkjenning av Cysview?

1 Like

Hele poenget er at burnrate har vært alt for lavt i 2-3 år med en forsiktig svensk forsker ved roret!!! Her sitter man med en banebrytende teknologi og CEO sier at “Kina er et stort land”! Bare helt latterlig!
Nå bør det gå opp for flere større aksjeeiere at sånn kan vi ikke holde på om PCIB skal bli et moderat stort legemiddelselskap eller i beste fall et nytt BP!

5 Likes

Hvordan kan det stemme når du diversifiserer mellom så mange selskaper og åpenbart ikke har stor tiltro til CEO ?

3 Likes

Det å forholde seg til fakta, bunnsolide resultater, konservativ kommunikasjon over lang tid mener jeg er oppskriften på suksess. PCIB er på meget god vei med både chem, Nac og vacc. Det er til å bli svimmel av det nedslagsfelt PCIB teknologien ser ut til å ha.

Jeg og er utålmodig i forhold til det å få fram økte verdier. Men om PCIB lykkes er dagens kurs selvsagt «bare blåbær»!

3 Likes

Hva er det som har fått deg til å vippe av pinnen i dag, voldsom retorikk.

Mulig du har noen poenger gjømt bort i det du forsøker å formidle. Lat gjerne som om vi lesere sitter rundt ett bord og konverserer med deg.

8 Likes

Ok hypergris, dette er et anonymt forum hvor man ikke kan sin alt.

Lokket bla. laplagam ut på fordi han er som meg en stor investor. Men han avstår noe som kan være helt greit fra hans ståsted.

Men jeg vil fortsette min kamp via bekjentskaper for å bli kvitt PW som CEO i PCIB!
Tror forøvrig H,P. Bøhn ,som jeg har stor tiltro til, ser det samme som meg!

2 Likes

Er du Topp50 eller Topp20 ?
Jeg vil fortsette å støtte Per. Han er nøktern og inngir stor tillit. Ikke minst på det de har utrettet under hans ledelse.
Hva de får til av business deals er det kanskje lurt å vente med å være skråsikker på til 1ste juli :slight_smile:
Uansett har det vært genialt å la andre store selskaper forske for seg, gratis.
Hvilke andre selskaper har klart det ?
Og når de er ferdig forsket må de betale for arbeidet - genialt !

10 Likes

Syns vel kanskje man bør avstå fra å hevde støtte fra andre til inntekt for egne meninger.

18 Likes