Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

@Senior, samme beskjed til deg som til alle andre:

Det er velkomment med alle mulige syn på en aksje uansett om du tror den skal opp eller ned, men normal språkbruk, unngå personkarakteristikker, og ikke spam ned tråden for å dominere den ved å skrive en mengde innlegg i stedet for å bruke rediger-funksjonen for å fyle ut synspunktene dine.

16 Likes

Trist at enkelte ødelegger tråden med oppgulp!
Takk for at du deler @Investor :smiley: :pray:

8 Likes

Var det ikke på statfjord A der satt en senior fast i kontrollrommet.
Da vedkommende ble spurt om han ville ut litt og trekke frisk luft og arbeide litt med kroppen svarte senioren

“eg har seilt og sett det mesta” :passenger_ship:

Ja det var tider det da vi seniorer styrte butikken.

1 Like

Fy kor mye tull her var nå, istedenfor fokus på ballen, som er at det er superpositivt med fremgang som er i antall siter :+1::bullettrain_side:

13 Likes

Naar kursen ikke holder tritt med forventningene begynne bestandig noen aa hakke etter öynene til ledelsen.
Har ikke fulgt med paa traaden de siste 3 timene. Er det noe jeg har gaatt glipp av?

2 Likes

Niks

Henter frem igjen denne som @HO5 limte inn etter @Investor sin gode digging tidligere i dag så vi kan fokusere på PCIB igjen.

14 Likes

Enig.
Fantastiske nyheter fra Asia som trolig vil gi fortgang i RELEASE-rekrutteringen.
Akkurat det vi trengte noen uker før avklaring med AstraZeneca og eventuelt videre samarbeid/partnerskap.
Hva motivet er for personangrep på ledelsen nå er for meg helt uforståelig…!? Et totalt mislykket forsøk på en trade er det nærmeste jeg kommer…

15 Likes

… og har Pcib blitt mindre, eller mer, verdt siden kursen lå på 80,- ?
Selvfølgelig mer.
Fordi det nå er enda nærmere en avklaring med A.Z. Fordi det er kommet enda et sykdomsrområde ( Korona) der Pcib kan spille en rolle i framtiden.
…Og nå altså framgang i Asia.
Dette går veien.

17 Likes

Senior
« Hvor mange av dere vet at det bor 4 ganger flere i Kina enn i US, og at Kina har ca. 65 ganger flere innbyggere enn Norge»

Hvis du skal belære noen, så kan det være en god idé å ha fakta klart for seg. Hvis du med «ca 65» mener omtrent 260, så skjønner jeg :joy: Det virker på meg som det ikke bare er enkle regnestykker du surrer med.

At du slenger om deg med at du er «storaksjonær» er vel den beste bekreftelsen du kan gi på at du faktisk ikke er det.

Ha en god og edruelig aften.

9 Likes

Det tar, innen biotek, ca 40 år for et produkt å gå fra ide til et kommersiellt produkt.

PCI, som teknologi, er vel helt på slutten av denne livsyklusen, så istedet for å svartmale en person som til de grader har bidratt til at pcib i dag virker å være et fantastisk selskap som leverer, bør noen kanskje ta en realitycheck i forhold til forventninger til biotek selskap og hvor lang tid slike produkter tar å utvikle.

De som har kommet inn som aksjonærer de siste 2-3 årene er nå med på begynnelsen av slutten :grin:

24 Likes

Om noen har lurt på hvorfor forekomsten av gallegangskreft er høyere i Asia…
Per forklarer saken i den første Radium’en han gjester🙌.

Edit; Spoiler altert :point_down::point_down::sweat_smile:

7 Likes

Husker du hvilken radium episode det er? :slight_smile:

1 Like

#3 tror jeg…

1 Like

Det kommer av mange spiser rå fisk med parasitter, disse parasittene kan føre til kreft i gallegangen.

2 Likes

Tror at forekomsten av gallegangskreft i Asia er mye høyere pga ,de spiser mye Rå Fisk😳

1 Like

Takker for svar✌

Har skrevet mange ganger at jeg er forundret over at PCIB har brukt saa mange aar paa og skape en plattform for vaar fantastiske leveringsteknologi. For fimaVacc og fimaNac fungerte like godt tidligere som de gjoer i dag. Men svaret er at salgsarbeidet har vaert saa slett at de til og har maattet gi bort fimaNac for gratis testing i aarevis. Og de har ennaa ikke maktet og skaffe en fimaChem eller fimaVacc partner, selv om de kan skilte med veldig gode resultater, som til og med er bedre enn dagens guillstandard?? Vi snakker om resultater som mange paa denne traaden roper over seg at er saa bra!

Saa hvorfor har ikke PCIB maktet og skaffe partnere, vel i hvertfall til gratis for testing av fimaChem og fimaVacc, slik de har gjort med fimaNac, eller betalende partnere til disse?? Det er hva dere maa se dere i speilet og spoerre dere selv om… De kan ikke selge, noe PW selv innroemmet forleden. Slik at det er ingen grunn til og sitte her og forsvare PW, eller PCIB i saa henseende. Der har de gjort en slett jobb, som muligens har kostet oss en emisjon for mye. Thats the facts.

Men undertegnede vil ikke sparke noen, for PW er en veldig dyktig mann paa mange andre omraader. Det eneste som er surt og tenke paa, er at PCIB kunne bestaatt av ett betydelig antall faerre aksjer, og kommet lenger pr. dags dato med en mer salgsoffensiv ledelse.

Men naa er vi der vi er. Og for ett sted vi er;-)). Alt er klart for take off, saa kanskje (selv med en emisjon for mye), har PW og company greid det allikevel? Time will show. Dret eneste gode man kan si om denne sendrektigheten, er at alle tre plattformene har faatt tid paa seg til og utvikle seg til og bli hel ved. Og selv om det kunne vaert gjort det paa den andre maaten og (noe vi ikke vet), er dette tross alt det viktigste.

Og paa grunn av dette, er jeg ikke i tvil om at BP snart vil sverme rundt PCIB, og partnere opp.

4 Likes

Det er Mye mere Kjøtt på beinet nå,enn for 2 år siden.
Og avtalene vil bli deretter.
Vi er i " The perfekt Storm":boom:

5 Likes

Solo:
Hva mener du med en emisjon for mye?