Ganske mye som er dukket opp der i det siste.
8 april så den slik ut:
Det var svært offensivt med hele 5 event i sommer med 3 i Juni! Aldri sett 5 event i en sommer.
Blir ikke sommerferie i PCIB?
Og ville et selskap ha 5 event i sommer med negative nyheter?
Likte spesielt denne med poster presentasjon. Det må være RELEASE studien og resultater?
Dette går veien, alt viser dette.
De som velger å være frustrerte når noen leker med kursen, kan det.
Vi andre ser på det fundamentale .
Imponerande midt opp i en eventuell AZ avtale.
Kanskje fordi den allerede er ferdig spikret. Det er tross alt mer gøy å møte likesinnede med en BP-partner i handen.
… eller kan det være at det ikke ligger an til noen avtale med AZ, og at de derfor må gå sterkere ut mot andre aktører?
Alltid en mulighet, men tror du virkelig det er mest sannsynlig framgangsmåte?. Fem event bare i sommer for å gå desperat ut etter alle som du sier vet at AZ avtale feilet.
Da ville jeg heller at PCIB skygget banen og tok sommerferie til alle hadde glemt AZ😂.
Tror mer det er RELEASE-studien og rekruttering 
Covid 19 krisen gaar mot sin slutt, og PCIB har mye mer kjoett paa beinet og lokke nye partnere med, i hvertfall for fimaVacc og ikke minst for fimaNac med levering av nakent mRNA.
De gleder seg sikkert til og presentere dette paa de forskjellige konferansene. Noe som helt sikkert vil bli en stor suksess, hvor resultatene vil skape stor oppsikt i BP verdenen. The next generation…
Nettopp! 

Og likevel snakker enkelte om å selge HELE selskapet for kanskje 20 milliarder, eller ca. 540kr pr. aksje. 
Og at «tusenlappen» liksom skal være euforisk stormannsgalskap.
Det kan ikke vaere mange som oensker og selge for en saa lav sum.
Eg tør vedde mye på at mange detter av under 100, ennå flere på 200, osv.
Nå er du farget av ditt vennskap 
Tror vel heller det er doseeskaleringsstudien - og utvidelsesstudien med gjentagende behandling…
Samt mulig en presentasjon av hvordan Release-studien er planlagt med oppdaterte sites etc…
(Tror nok det første vi hører ift rekruttering som kan gi en indikasjon på antall pasienter behandlet er forsert safety på gjentagende behandling)
Om avtalen med AZ blir bra nok, så er det knapt noen som rekker å selge før kursen passerer 200
Jeg mente ikke at vi hører noe om hvordan det går med rekrutteringen i RELEASE. Poenget mitt var at denne konferansen faktisk markedsfører studien til pasienter.
Uten tvil, @Longtrader. Skal kursen stige, må noen selge og noen kjøpe. Det er jo børsens dynamikk og hele raison-d’être.
Og det er ingen grunn til å fortenke noen i å selge litt undervegs på bratt veg oppover. Motivene kan være mange og godt begrunna.
Samtidig håper jeg at de fleste, særlig de som tålmodig har sittet lenge med aksjer i selskapet, har mulighet til å sitte igjen med en god slump aksjer helt fram til vi måtte se de verdiene mange av oss allerede nå kan forestille oss.
For den dagen det tar skikkelig av - de ukene og de månedene - vil det bli uhyre interessant å se topp50-listene dag for dag.
Bli innsider på TekInvestor, så kan du iaktta det hele fra orkesterplass.
Tenk hvor mye aksjene man kan få for de 200 kronene er verdt 1. juli. Jeg har innført full shoppestopp. 
Hvis AZ oensker eksklusivitet, vil summen de vil betale, sende PCIB kursen mye hoeyere enn kr. 200.
Hvis skjønte hvordan man lagde en avstemning så hadde jeg gjort en for hva folk tror AZ må betale per aksje ved en emisjon