Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

@Durable

Som Hamsun sa ved en anledning: “Dem om det”.

8 Likes

Jeg mente ikke at vi hører noe om hvordan det går med rekrutteringen i RELEASE. Poenget mitt var at denne konferansen faktisk markedsfører studien til pasienter.

13 Likes

Uten tvil, @Longtrader. Skal kursen stige, må noen selge og noen kjøpe. Det er jo børsens dynamikk og hele raison-d’être.

Og det er ingen grunn til å fortenke noen i å selge litt undervegs på bratt veg oppover. Motivene kan være mange og godt begrunna.

Samtidig håper jeg at de fleste, særlig de som tålmodig har sittet lenge med aksjer i selskapet, har mulighet til å sitte igjen med en god slump aksjer helt fram til vi måtte se de verdiene mange av oss allerede nå kan forestille oss.

For den dagen det tar skikkelig av - de ukene og de månedene - vil det bli uhyre interessant å se topp50-listene dag for dag.

Bli innsider på TekInvestor, så kan du iaktta det hele fra orkesterplass.

11 Likes

Tenk hvor mye aksjene man kan få for de 200 kronene er verdt 1. juli. Jeg har innført full shoppestopp. :sweat_smile:

9 Likes

Hvis AZ oensker eksklusivitet, vil summen de vil betale, sende PCIB kursen mye hoeyere enn kr. 200.

7 Likes

Hvis skjønte hvordan man lagde en avstemning så hadde jeg gjort en for hva folk tror AZ må betale per aksje ved en emisjon

1 Like

Gå inn på menyen til høyre når du skriver kommentarer og trykk på tannhjulet

2 Likes

Vil vi se mere satsing fra PCIB på fimaVACC nå fremover?
Forberedelse for å legge til rette for deltakelsen i å bekjempe corona-viruset?

Nå er vel tiden snart moden for å få publisert resultatene fra fimaVACC studien i friske frivillige i et tidsskrift eller annen arena.
Sett i lys av kommende virtuelle konferanser , resultat-frigivelser fra VACC’n fra studien i friske frivillige så kan området fimaVACC få øket oppmerksomhet.

Og hvor blir det av resutatene preklinisk fra ultimovac-samarbeidet som skulle frigis?

Kistian Berg skulle også publiseren12 stk artikler resultater fra Head&Nec studiet med bilder som ikke ble tillatt å offentliggjøres den gangen det slaget stod.
Noen som vet stoda på det?

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-104

Denne podcasten er vel noe av det beste og mest fengslende jeg har hørt og anbefales sterkt dersom en ikke har fått med seg den.
Her kommer KB inn på publiseringen av de 12 pasientene i head&nec studiet som han komuniserte til markedet ville bli offentliggjordt.

4 Likes

Noen av disse har vel vært publisert i løpet av vinteren mener jeg.

1 Like

Det var tre stykker, og ikke tolv tror jeg. Og alle tre er publisert.

7 Likes

Hør fra 40 00 til 41 47.
2 er ferdige og arbeidet med den 3 pågår (på det tidspunktet)

Når en hører på det som sies samlet så får jeg inntrykk av at det dreier seg om flere enn 3 men det får en vurdere selv.
Hvor jeg husker 12 fra vet jeg ikke.
Je g har ikke hørt gjennom hele podcasten.

3 Likes

PCIB har ambisjoner om å publisere FimaVacc-resultater i løpet av H1-20.

Dette ble senest guidet på Q1 for noen uker siden. :slightly_smiling_face:

12 Likes

Dinne bønner skal bli hørt.
Hvis PCIB setter en 10% emi mot AZ, hva blir kursen?

  • Under 50
  • 50-60
  • 60-70
  • 70-80
  • 80-90
  • 90-100
  • 100-110
  • 110-120
  • 120-130
  • 130-140
  • 140-150
  • Over 150

0 stemmegivere

3 Likes

Dette spørs jo selvsagt hva kursen har blitt dratt til ila tiden fremover mot avklaringen. Dersom kursen ligger på samme som i dag (tviler sterkt) så blir den nok satt lavt mot om vi allerede har kommet oss over 100. Da regner jeg med at vi får satt opp prisen 20-50 %. Ref siste emisjon med 40% rabatt.

Hei.
Jeg er 100% fersk på børs og eneste aksjene jeg har kjøpt er PCIB. Jeg har lest litt på denne Småprat-siden og er imponert over hvor dyktige dere er👍
Det jeg hadde satt veldig pris var om en her inne kunne kunne fortalt meg, uten bruk av for meg kryptiske børs- og faguttrykk, hva status er på PCIB.
Jeg har fått med meg at ledelsen er i en forhandlingsposisjon med AztraZeneca og at resultatene fra disse skal publiseres seinest 31. juni.
Er også blitt fortalt at PCIB har 3 forskjellige «medisiner/bein» som de forsker på og at en av de er mot kreft i gallegangen…En annen «medisin/metode» kan kanskje brukes som transportør?? av vaksine? Og den tredje vet jeg ingenting om.
Men der stopper i grunnen mine kunnskaper…
Feks:
Hva heter GGK medisinen? Hvor mange har testet denne og hvor mye lenger har pasienten(e) levd kontra de som ikke har fått?
Hva heter den som kanskje kan brukes som transportør? av vaksine?
Og hva heter den 3. og hva er håpet at den kan brukes til?
Setter på forhånd veldig pris på et svar jeg skjønner…og beklager på forhånd dersom det ble feil av meg å spørre om sånne, for mange av dere, banale ting☺️

14 Likes

@Lino
Har du lest igjennom denne tråden? PCI Biotech - Fundamentale forhold (PCIB)

6 Likes

Hei. På ingen måte lest igjennom den, nei. Men jeg har lest litt men også her drukner jeg litt i jungelen av faguttrykk og enormt med informasjon. Har rett og slett litt problemer med å «se skogen for bare trær»

2 Likes

Du kan høre podcaster. Der blir også teknologien forklart.

Dette er den siste

http://feeds.soundcloud.com/stream/814720228-user-972208711-episode-128.mp3

3 Likes

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2019/12/191212-DNB-Healthcare-Conference-2019-FINAL.pdf
Jeg vil anbefale deg å starte med denne.

5 Likes

Se denne:

Ellers så forklarer jo Per alt på hver presentasjon.

6 Likes