Er der ikke nogen som har en kontakt ved finansavisen? - så de kan få tippet om pci!
De kan bare bruge analyserne herinde - så forstår de vel potentialet i en skjult norsk juvel😀. På sigt kan bio få sin egen sektion.
Tenk om vi skulle få oppleve at Moderna må ha hjelp av PCI-teknologien for å få boosted opp virkningsgraden uten bivirkninger på sin mRNA vaksine kandidat.
Da blir nok trump blid også når han får laser-lyset sitt.
Rike folk er så kjipe!
Virker som Moderna har null problem med sin vaksine. Hvorfor ha flere hjul på vognen enn det som trengs.
@kingkong
Spørsmålet er jo om man sier seg fornøyd med en vaksine som kun får utnyttet en viss % av potensiell effekt eller om man ønsker høyere. Hvis man ser på summene i medisinmarkedet og ikke minst forlengelse av menneskeliv, så tror jeg svaret burde være ganske klart. Nå snakker jeg mer generelt om et potensielt fremtidig samarbeid, og ikke nødvendigvis Covid-vaksine, men man kan jo alltids håpe.
PCIB og Moderna snakker ikke sammen om vaksine, det er jeg overbevist om!
Det er langt viktigere om de har sett synergier innenfor det som er «core» for begge selskapene, dersom Moderna er innblandet i de «andre sykdommene» fra siste del av 2019. Det vil gi oss mer enn nok verdi, selv om de ikke har noe med Covid å gjøre!
Selvsagt bare en spøk fra min side .
Dog
Ingen bivirkninger er vel også noe som teller?
Spekulasjon og spøk hånd i hånd .
Biotec Pharmacon stiger 25% på melding om finansiering på 1,65 millioner. I tillegg så meldes det for å dekke kundeforskyning på lengre sikt.
Tør ikke tenke på mulig kurseksplosjon HVIS PCI Biotech melder om en form for avtale!
Hvor høyt KAN PCIB kursen egentlig stige på EN dag?
100%?
tror ikke eg skal prøve å trade den dagen, beste er vel bare å logge av
Klart PCIB kan gå 100% hvis de offentliggjør en skikkelig avtale hvor AZ også tar en 10% eierandel i selskapet.
Kan lett forsvare mcap på 6-7mrd da. Men alt kommer jo an på avtalen da…
I mine øyne er også informasjon rundt evnt avtale viktig. Er det få indikasjoner? Det er helt ok med “kun” 100 mill i up front hvis avtalen er baktung. MEN det viktigste, slik jeg ser det med langsiktige briller, selv en mindre avtale i cash vil validere NAc og plattformteknologien til PCIB. Lista for å bruke teknologien, innlisensiere, lage avtaler etc fra andre selskaper og BP vil være lavere ved at AZ tar NAc i mennesker. Da vil andre få øynene opp og gjerdesittere vil komme ned. Denne prisen er utrolig vanskelig å beregne. Men den er ikke lav. Markedet vil trenge tid på å vurdere dette. TI folket har et godt utgangspunkt her. Lykke til!
Edit: 100mill NOK vil også skyve alt av e****** prat bort (RELEASE). Dette skal reprise Chem IGGK også.
Moderna har meldt resultater med tox 3 på friske som er ganske kraftig. Tox 5 er død.
Uansett blir det ikke noe denne runden
Enig. Moderna skifter ikke leveringsteknologi mht vaksine mot Covid-19. Hva var det PW sa? At Bolt ikke ville stoppe etter 40 meter på en 100 meter for å skifte til verdens beste sko (fritt parafrasert).
Men når det gjelder “vaksine 2.0”, så er alt mulig!
Carriers som liposomer, polymerer og andre nanopartikler kan ha kraftige bivirkninger (som naked delivery ikke har).
Mindre bivirkninger ->
Høyere doser ->
Mer effekt
Kruttet med PCI ligger i at man slipper å balansere leveringseffekt mot bivirkninger!
Men dette med utilsiktet immunrespons må også med i bildet. Anbefaler alle å lese professor Anne Spurklands bok “Immun” som en inngangsport til biotek og molekylær biologi. Mye bakgrunn og historikk, men også nær opp til forskningsfronten.
Bloggen hennes er også interessant:
Enig.
Jeg er 100% sikker (om det er mulig) at det er enorm verdi alene ved VALIDERING av PCIB teknolog. Jeg kan ikke biotek!
Dersom det blir en avtale for biotekmygg PCI Biotech med kanskje DEN Big Pharma som er mest innovativ i sektoren, ja da er validering av PCIB sin teknologi verdt billions usd? Vi snakker om eksempelvis mRNA!!! Alle har sett verdiene i siste avtaler og hva mcap blir listet opp av snøffelen. Anyone biotekere? @Snoeffelen?
Se bortfra avtaleverdi. Hva KAN en realistisk verdi av en validering (isolert sett) av det hotteste i biotek mRNA?
Ingen børsdag morgens
Modernas melding var positiv om safety. De sa ingenting om virkningsgrad. Tipper deres medisin vil fungere mye bedre med vaar leveringsteknologi. Kanskje de finner ut dette naar de moeter paa bivirkninger?
Og etter og ha lest AZ’s stillingsannonser det siste halvaaret , med beskjed om at de maa jobbe med nucleic acids, endosomal biology, genterapi, osv. , blir det en avtale, hvis ikke oppkjoep. For naa virker det som om AZ har flere eksperter paa disse omraadene, enn antallet som jobber med dette i PCIB.
Det er et godt stalltips, Solo! Vi er bare uenige om arbeidsplasser: Montebello, Norway vs. Gothenburg, Sweden .
Det hadde vært århundrets lekkasje om arbeidssted i Norge var nevnt i stillings-annonsene til AZ.
Omraadet vi leverer medisiner til, er blant de hotteste storsatsingomraadene til BP. Slik at kommer det en avtale boer den vaere stor. Og spesiellt hvis AZ baade ber om flere indikasjoner og eksklusivitet. Derfor forstaar jeg ikke helt de som snakker om en liten avtale?
Det blir nesten ikke mulig i denne sammenhengen. Enten blir det en god avtale, oppkjoep, eller ingen avtale.
Hvor har du dette fra?
I pressemeldingen står det:
“The sole incidence of a grade 3 adverse event in the 25 µg and 100 µg dose cohorts was a single participant at 100 µg who experienced grade 3 erythema (redness) around the injection site. To date, the most notable adverse events were seen at the 250 µg dose level, comprising three participants with grade 3 systemic symptoms, only following the second dose. All adverse events have been transient and self-resolving. No grade 4 adverse events or serious adverse events have been reported.”
Uansettt, en interessant ting som vel ikke har blitt nevnt her, er at Moderna nå henter 14 millarder kroner for å produsere COVID-19 vaksinen. Og om de mot formodning ikke lykkes med å få den godkjent, så har de 14 millarder kroner å bruke på noe annet :
http://pcibiotech.no/partnering/
Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:
- ABGSC Life Science Summit , Stockholm Sweden, virtual conference, company presentation, May 26, 2020, 14:00 CEST
- BIO Digital, US based virtual conference, June 8-12, 2020
- ABGSC Oncology Seminar , Oslo Norway, virtual conference, company presentation, June 10, 2020, timing TBC
- Solebury Trout European Biotech Investor Day , US based virtual conference, June 23, 2020
- CCA Foundation Annual Meeting 2020, US based virtual conference, maple level sponsor, poster presentation, July 22-24 2020
- PARETO Securities’ 11th annual healthcare conference , Stockholm Sweden, company presentation, timing and format TBC, September 3, 2020
øker på med konferanser?
Virtual måte å delta på forenkler vel hele prosessen.
Ronnyyyyy , vi vil ha ny hjemmeside NÅÅÅ.