Ronny og co har viktigere ting å jobbe med per nu .
Men det er lovet. Før hjemmeside kunne jeg 100000 ganger mer ønske meg Big Pharma avtale
Sluttkurs godt over 70kr i dag før stengt børsdag i morgen hadde vært interessant.
Ronny og co har viktigere ting å jobbe med per nu .
Men det er lovet. Før hjemmeside kunne jeg 100000 ganger mer ønske meg Big Pharma avtale
Sluttkurs godt over 70kr i dag før stengt børsdag i morgen hadde vært interessant.
Ny hjemmeside er ikke noe stor sak og arbeidet gjøres av andre enn PCIB.
Koster lite og ingenting men forandrer profilen på selskapet slik at det fremstår profesjonelt og ikke som dagens hjemmeside som er utdatert.
Sett at du vurderer å handle PCIB og linker deg inn på hjemmesiden og slår opp på Company presentation.
Da møter du denne teksten:
To be updated, please see under Reports and presentations for quarterly reports.
To be updated har nå stått slik i vel over et 1/2 år og dersom noen venter på oppdatering så skjer det jo ikke.
Uprofesjonelt og gir et dårlig inntrykk.
I det minste burde denne lovnaden om oppdatering strykes helt.
Tror det å bekoste noen få kroner på ny hjemmeside NÅ vil ha en god effekt som viser et selskap som bygger på fremtiden.
Hvorfor oppdatere en nettside som skal legges ned ved utgangen av juni?
Neida, men lov å drømme…
Faktisk et poeng.
En ny hjemmeside nå i oppkjøringen til resultatene fra forhandlingene med AZ vil signalisere styrke og uavhengighet.
Synes de nye stillingene i AZ er interessante. De hadde noen på nyåret og ikke lenge etterpå inngikk de avtale.
Dette kan godt være feil. Jeg fikk dette i fra en diskusjon som var i går på chatten med @Investor. Men hvis dette er feil så trekker jeg det.
PW har jo signalisert interresse for selv å satse på fimaVACC med egne produkter i tillegg til andre løsninger med akademika , utlisensiering etc.
Var ikke klar over at Norge lå så langt fremme innen vaksinasjon.
Hadde det ikke vært litt artig hvis himmelferden startet på Kristi Himmelfartsdag Ingen børsdag i morgen!
.
Tok meg friheten til å bruke et organisk molekyl som nytt profilbilde. Hvilket legemiddel er det?
Hint: En gammel kjenning…
Av alle de komplekse stoffene som kan leveres med den fantastiske leveringsløsningen til PCIB så er det tydeligvis ett område som er utestet:
FimaWEB
Ved å injisere Amphinex rett i Wordpress, for deretter å lyse på skjermen så vil i praksis en ny hjemmeside bli frigjort fra konsulentenes timefakturerende boble og slippes fri ute på selve world wide web.
Amphinex er mitt profilbilde.
Et universalmiddel - nå som webdesigner!
6 “små” børs dager igjen av mai…
Juni blir som et barn venter på julaften hver dag
Etter sterk stigning de siste dagene, var det ikke å forvente at det ikke ville komme en reaksjon idag, med helgedag i morgen.
Dessuten er det fortsatt noen uker til 30.06.
Tolmodighet er en dyd
Nei, men 68,2 etter det volumet og oppgangen er akseptabelt
Det vil garantert ha en adjuvant effekt og generere 5 - 7 x mer trafikk👍🏼
Den var interessant den der.
Når man først skal rote oppi bak der med lys og greier, kanskje man skulle be om å få rettigheten til ordet:
ANALYSE
Ta med GLORIFISERING med det samme da😆
Jeg fortsetter å spørre, bare sånn man lærer!
Leser gjennom dokumentet om PCI-teknologien som ble publisert i februar:
Og finner:
«VEGF121/rGel-PCI was indeed shown to exert high efficacy on VEGFR2 expressing endothelial cells and was also shown to increase the vascular damage of CT26.CL25 xenografts in mice [44]. Our recent data have, however, revealed that VEGF121/rGel also induce a direct cytotoxic effect on the tumor parenchymal cells and that complete remission, which is observed in ~50% of the animals, is highly dependent on a T-cell mediated immunoresponse [42]. We are currently further developing VEGF121/rGel in preclinical models».
Kan dette ha noe å gjøre med utvidelsen til de «andre sykdommene» i FimaNAc?
Dette ble skrevet i desember 2019 og publisert i februar 2020.
Dette har ikke noe med AZD8601 å gjøre, her bruker man VEGF for å finne kreftsvulster og drepe den med giften rGelonin. Skrev om det her (man kan med hell også lese @Bra_Britt sine svar under):
Jeg gjorde noen raske søk og en veldig enkelt regneøvelse på inntektspotensiale for diabetiske fotsår. Blir helt svett. Korriger meg hvis jeg tenker feil her.
245 mill i verden (2017) har diabetes. 15% av de med diabetes anslås å få diabetiske fotsår. En svensk studie har vist at behandlingen av et diabetisk fotsår koster mer enn 150.000 norske kroner. Tar en et konservativt anslag i at 10% av verdens befolkning (vesten + pengesterke asiatiske land) er aktuelle for behandling blir potensialet for inntekt på svimlende 550 mrd NOK totalt!
I 2045 anslås det at 630millioner får diabetes…