Det er feil Columbia fra 2019 den artikkelen. Men riktig at Nucana faller stort. De har flere studier og innen onkologi enormt antall pasienter i studien (var det 850?). De sier de har cash til 2021, men tydelig få som tror de kan avslutte studiene sine før påfyll av midler (og på enda svakere kurser?)?? Tynnslitt tillit til Nucana teknologi kombinert med stort antall pasienter og nødvendig med påfyll av midler på «lav» kurs er min gjetning.
May 19, 2020 16:01 ET | Source: NuCana plc Clinical Studies Re-Opened to New Patient Enrollment Following Temporary Pause Due to COVID-19 Pandemic
Og det som ble meldt for 9 mnd siden fra Nucana var heller ikke heldig: August 21, 2019, 5:08 PM GMT+2
NuCana plc NCNA announced that it has suspended enrollment of patients in the ongoing phase III ACELARATE study on its most advanced pipeline candidate Acelarin. «The decision to stop the enrollment process came after a prespecified futility analysis carried out by the Independent Safety and Data Monitoring Committee, which showed that the primary efficacy endpoint was unlikely to be achieved«
Over til PCIB!!! Og se siste innlegg fra Polygon på fundamental tråd PCIB. Enormt gravearbeid og viktig informasjon som virkelig KAN kaste lys på PCIB og de muligheter som KAN åpenbare seg innen kort tid. Takk Polygon!
Utdrag Polygon:
«Mye info, men det store poenget her er at en av grunnleggerene av Moderna og oppfinneren av AZD8601 sitter i Sverige og jobber tett med AstraZeneca, og vil naturligvis ha et veldig høyt ønske om at hans medisin til slutt når markedet , og som det står i en av han artikler (fra i fjor sommer!): “novel delivery approaches of modRNA are needed to improve therapeutic efficacy in the diseased setting”.
Jeg blir bare mer og mer overbevist om at AZD8601 ble forsøkt levert med TPCS2A og laser før jul, og jeg er sterk i troen på at de også har fått det til. Og om det stemmer, så vil både Moderna og AstraZeneca ønske å sikre seg denne teknologien - ikke bare lisensiere den!«
Råeste gravinga jeg har sett @polygon