Det er mye events for PCIB denne sommeren, må være all time high på events på EN sommer:
Spekulere i hvorfor? Spre det glade budskap og gode resultater? Drar en land og strand i det virkelige land og virtuelle land med dårlig resultater i sommer? For MEG virker det søkt å ha så mye events en sommer for å fortelle negative ting? Du etablerer så mange events en sommer for å spre det glade budskap, eller?
http://pcibiotech.no/partnering/
Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:
-
ABGSC Life Science Summit , Stockholm Sweden, virtual conference, company presentation, May 26, 2020, 14:00 CEST
-
BIO Digital, US based virtual conference, June 8-12, 2020
-
ABGSC Oncology Seminar , Oslo Norway, virtual conference, company presentation, June 10, 2020, timing TBC
-
Solebury Trout European Biotech Investor Day , US based virtual conference, June 23, 2020
-
CCA Foundation Annual Meeting 2020, US based virtual conference, maple level sponsor, poster presentation, July [22-24 2020](tel:22-24 2020)
-
PARETO Securities’ 11th annual healthcare conference , Stockholm Sweden, company presentation, timing and format TBC, September 3, 2020
@geiran, at PCIB har events igjen og høy hyppighet DENNE sommer er interessant for alle som vil mene noe om PCIB. Vi lar andre stå for tøysing geiran😂
Det som jeg synes er tøysete med eller uten AZ er at PCIB kursen er NED 4kr i år. PCIB burde stormet opp i takt med Vaccibody mcap (mcap på 8 milliarder), det er 5 milliarder opp til den mcap for PCIB. Fatter ikke hvorfor PCIB ikke er i nærheten allerede nu, når en ser leveringsteknologi og pipeline. Og Vaccibody er et enormt lovende norsk biotekselskap! Ikke uenig i dagens prising og mulig fortsatt enorm verdiøkning for Vaccibody. Men så kan ikke jeg biotek