Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Forsøkte å finne noe om dette i går, men finner ingen side for eventet, eller markedsføring av noe slag. Det eneste som dukker opp på google-søk er at mange selskaper som PCIB, Targo m.fl. har satt det inn i sin kalender.

Hvis noen har link til arrangementet haddet jeg også satt stor pris på det.

3 Likes

Noen skuffede NANO-aksjonærer som skal reallokere midler til PCIB i dag tro?

1 Like


Antar dette er lenkene. Vet ikke hvilken sal PCIB skal være i, og det krever passord for å delta. Mulig man må kjøpe tilgang eller at det kun er for inviterte.

5 Likes

Det er mye events for PCIB denne sommeren, må være all time high på events på EN sommer:

Spekulere i hvorfor? Spre det glade budskap og gode resultater? Drar en land og strand i det virkelige land og virtuelle land med dårlig resultater i sommer? For MEG virker det søkt å ha så mye events en sommer for å fortelle negative ting? Du etablerer så mange events en sommer for å spre det glade budskap, eller?

http://pcibiotech.no/partnering/

Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

  • ABGSC Life Science Summit , Stockholm Sweden, virtual conference, company presentation, May 26, 2020, 14:00 CEST
  • BIO Digital, US based virtual conference, June 8-12, 2020
  • ABGSC Oncology Seminar , Oslo Norway, virtual conference, company presentation, June 10, 2020, timing TBC
  • Solebury Trout European Biotech Investor Day , US based virtual conference, June 23, 2020
  • CCA Foundation Annual Meeting 2020, US based virtual conference, maple level sponsor, poster presentation, July [22-24 2020](tel:22-24 2020)
  • PARETO Securities’ 11th annual healthcare conference , Stockholm Sweden, company presentation, timing and format TBC, September 3, 2020

@geiran, at PCIB har events igjen og høy hyppighet DENNE sommer er interessant for alle som vil mene noe om PCIB. Vi lar andre stå for tøysing geiran😂

Det som jeg synes er tøysete med eller uten AZ er at PCIB kursen er NED 4kr i år. PCIB burde stormet opp i takt med Vaccibody mcap (mcap på 8 milliarder), det er 5 milliarder opp til den mcap for PCIB. Fatter ikke hvorfor PCIB ikke er i nærheten allerede nu, når en ser leveringsteknologi og pipeline. Og Vaccibody er et enormt lovende norsk biotekselskap! Ikke uenig i dagens prising og mulig fortsatt enorm verdiøkning for Vaccibody. Men så kan ikke jeg biotek :joy:

4 Likes

Slutt å tøyse Jubel. Bare non events det der.

Her er en fin oversikt over fokusområdene til AZ i Sverige (2017). Sier endel om strategien deres framover …

3 Likes

Hørt om “risk management”?

Makro oppside = NULL. Ingen lys overhode i tunnelen.
Makro nedside = Risikoen økt betydelig bare de siste månedene. Rimelig sveiseblind om man benekter det.
Mikro oppside = PCIB har et knallprodukt og er i direkte forhandlinger med AZ om en avtale. Har flere ben og stå på og penger i kassen (til 2 års drift?!?)
Mikro nedside = Ingen avtale med AZ. Makro kan være en årsak, men også årsaker på mikro nivå som vi på utsiden ikke kjenner til. Kursen vil falle vist det skjer (uavhengig om man har et godt produkt eller ei)

Men for all del… Kjør på… Så lenge du “tenke sjæl” :wink:

2 Likes

Ok, beklager spørsmålet.

Husker Einarson fleipet med budkrig i maipodcasten fjor. Mener det var etter at Vacc resultatene ble presentert. Og etter det har suskessfull levering av nakent mRNA sivet ut, samt forhandlingene med AZ.

Og etter hva jeg har forstaatt, er Einarsson en dreven business fagmann i bransjen, Noe som legger dimensjoner til hans uttalelser.

Saa med PCIB’s gode resultater, PW’s gullstandardhaap, og Einarssons super opptimisme, begynner det og bli veldig vanskelig og se at dette skal gaa galt? Det rimer liksom ikke.

6 Likes

Ringte til en hyggelig svenske hos Finwire og han sa at dette skulle sendes imorgen, den 27.05. Litt merkelig, siden alle selskap som har det i sin kalender har skrevet 26.05.

Men her er i hvert fall link til YouTube-streamene, uten passord, som ser ut til å sendes direkte imorgen:

Sal1: https://www.youtube.com/watch?v=MFVzhXNWg5I (fra 08:30)

Sal2: https://www.youtube.com/watch?v=CzkYKkkahcI (fra 14:00)

25 Likes

Jeg hadde faktisk sett for meg et dersom nano gikk ned kraftig i dag så skulle det bringe volym over i PCIB. Slik som BGBIO for en ukes tid siden. Tok helt klart feil der. Vi ligger stabilt men savner volym, det er en veldig avventendes stemning.

3 Likes

Og volatilitet i biotek viser at det er risiko! Kan ikke ta noe for gitt. Det kan nok virke som noen tror biotek er free lunch. Men free lunch finnes ikke. Med mulighet for enorm avkastning er nødvendigvis stor risiko involvert. Noen glemmer det i markeder.

Belåning i markedet og i biotek det skjønner jeg ikke. Bedre å være egen herre over når man vil selge? Skulle ikke forundre meg om nedturen i NANO smitter over til nedgangen i PCIB i dag. Noen må justere portefølje på grunn av belåning?

Altså plutselig et fall som ikke er selskapsspesifikk for PCIB men årsak ligger i fall NANO? Belåning effekt altså?

Eller den helt åpenbare at noen ikke orker ikke vente mer for å se hva resultatet med AstraZeneca blir for PCI Biotech og selger i dag.

Tenk, å vente på denne meldingen i 5 år og så selge noen dager før avklaring?! Det KAN selvsagt være lurt. Men tenk hvor forbannet OM avtalen blir en realitet. Orker ikke tenke på det :joy:

3 Likes

Ang. ABGSC Life Science Summit

Targovax svarte meg nå:

Hei,
Presentasjonen i pdf blir lagt ut på nettsiden vår etter eventet. Vi har ikke tilgang til selve video-presentasjonen, det er det ABGSC som har.
Vennlig hilsen,
Renate Birkeli

Får prøve linkene til Youtube i morgen…

3 Likes

TTT. For de som behersker svenska, så kan ventetiden brukes til å titte inn i forskningens verden:

Professorn- Evighetsmaskin

3 Likes

Stoploss-raid eller?

Rykter om at bikkja til Per har spist avtaledokumentene.

Edit: Teknisk så ble det en dobbel topp. Kursen gikk ned og hadde mål på ca. 68.5, så skal den opp igjen. Yaddi-yadda. Sett opp stop-loss og ta deg en kaffi.

2 Likes

Presentasjonen 26 mai.
Noe nytt?

image
http://pcibiotech.no/other-presentations/

7 Likes

Liker denne om Nac
-At best light dose (2 J) nearly 50 x enhancement as compared to naked mRNA alone-

9 Likes

Snarere tvert i mot! Ser man bort i fra forsiden som refererer til 26. mai så er det jo ellers Q4/2019 data det refereres til. Hvorfor de ikke har oppdatert med Q1/2020 data er for meg en gåte.

Edit: Var det vanskelig å skjønne Jubel? De har ikke klart å oppdatere presentasjonen med “fersk” data.

5 Likes

Ja, det er svakt. Firma chem burde vært kraftig oppdatert.

2 Likes